Διαβάστε στο Documento

Documento Newspaper

Αποκλειστική συνέντευξη του Αλέξη Τσίπρα στο Documento που κυκλοφορεί

«Εμείς θα βγάλουμε την Ελλάδα από την κρίση. Θα πετύχουμε κι ας μην αρέσει σε δανειστές και διαπλοκή», δηλώνει ο πρωθυπουργός στην συνέντευξή του στο Documento.

Ο Αλέξης Τσίπρας εν μέσω μιας ακόμη κρίσιμης διαπραγμάτευσης με τους δανειστές, παρουσιάζει τους στόχους της ελληνικής πλευράς και κατηγορεί τον Κυριάκο Μητσοτάκη ότι επιχείρησε να υπονομεύσει τις προσπάθειες της κυβέρνησης στο Βερολίνο.

Παράλληλα κάνει λόγο για έναν βιώσιμο συμβιβασμό, για αλλαγές στην καθημερινότητα των πολιτών και ανακούφιση των ασθενέστερων ενώ βάλλει κατά των παραθεσμικών κέντρων και θέτει το ζήτημα της δημοκρατίας εν μέσω επιτροπείας.

-Στο εδώλιο για ασέλγεια κατά ανηλίκων ο Νίκος Γεωργιάδης. Ο πρώην βουλευτής της ΝΔ και σύμβουλος του Κυριάκου Μητσοτάκη, δικάζεται για ασελγείς πράξεις σε ανηλίκους έναντι αμοιβής, μετά τις αποκαλύψεις του HOTDOC.

- Νέα Δημοκρατία: Γοργόνες και μάγκες συγκρούονται για την αξιολόγηση. Οι δηλώσεις Μεϊμαράκη ανέδειξαν την υπόγεια σύγκρουση. Καραμανλικοί, μητσοτακικοί, κεντροδεξιοί και ακροδεξιοί, βρίσκονται στα χαρακώματα.

-Τάκης Θεοδωρικάκος: Το παιδί της ΚΝΕ που είπε στη ΝΔ το μέγα «ναι»!

Πώς ο προερχόμενος από το ΚΚΕ δημοσκόπος, πέρασε από το ΠΑΣΟΚ για να καταλήξει στη ΝΔ.

-Μαρκ Φερό: η Γερμανία δεν πλήρωσε το χρέος της στην Ευρώπη.

Ο κορυφαίος Γάλλος ιστορικός μιλά για το Ισλάμ, την Μέρκελ και προειδοποιεί ότι υποτιμάμε «το σύμπτωμα Μαρίν Λεπέν»

-Έρευνα. Οι ανεξιχνίαστες πολιτικές δολοφονίες που συγκλόνισαν τον κόσμο

- Κατερίνα Στεφανίδη: «Κοιμάμαι ήσυχη, γιατί κάνω καθαρό αθλητισμό». Το χρυσό κορίτσι του ελληνικού αθλητισμού ανοίγει την καρδιά του στο Documento και αποκαλύπτει το μυστικό της επιτυχίας της.

Ζαχαριάδης, Βαφειάδης, Καραγιώργης. Οι κορυφαίοι της ελληνικής τραγωδίας, στο HOTDOC HISTORY που κυκλοφορεί την Κυριακή με το Documento

Μυρωδιά αίματος και παρακράτους συνοδεύει τις μυστηριώδεις εκτελέσεις πολιτικών προσώπων μαζί μ’ ένα τσουνάμι από θεωρίες συνωμοσίας.

Οι αγώνες, οι θυσίες και οι μελανές σελίδες. ΟΙ απομακρύνσεις και εκπτώσεις από τον κομματικό μηχανισμό αλλά και εκκαθαρίσεις στελεχών – ενίοτε βίαιες- που τραυμάτισαν και ακόμα πληγώνουν την Αριστερά και τον ευρύτερο δημοκρατικό κόσμο.

Και όπως πάντα στο παράρτημα Doc.Files, αδημοσίευτα έγγραφα: Επικήρυξη – 20.000.000 δραχμές για το κεφάλι του Μάρκου. Οι ομιλίες-ύμνοι που έκανε στους Ελληνοαμερικανούς ο Καραγιώργης για τον Ζαχαριάδη στο τρίμηνο που παρέμεινε στην Αμερική ως απεσταλμένος του ΕΑΜ.

Ο θρύλος του Ντέιβιντ Χόκνεϊ, στο Docville

Ο Αντριου Γουίλσον επιμελητής της αναδρομικής έκθεσης του Ντέιβιντ Χόκνεϊ στην Tate Britain μιλά στο Documento για το σημαντικότερο εν ζωή ζωγράφο της Αγγλίας λέγοντας ενδεικτικά: «Στις αρχές της δεκαετίας του ’70 το σχέδιό του ήταν πολύ λιτό και απέριττο: μια και μόνο γραμμή έφτανε για να δώσει τον όγκο, την ένταση, τον χώρο, το συναίσθημα».

Η γνωστή συγγραφέας Αλκη Ζέη μιλά στην Αφροδίτη Ερμίδη για τη ζωή της που συμπίπτει με τη νεότερη ελληνική ιστορία και υποστηρίζει ότι «σήμερα δεν είναι η εποχή των μεγάλων του πολιτισμού»

Συνέντευξη της Όλιας Λαζαρίδου στη Στέλλα Χαραμή με αφορμή το μονόλογο της Γουίνι στις «Ευτυχισμένες μέρες» του Μπέκετ όπου πρωταγωνιστεί σε σκηνοθεσία της Σύλβια Λιούλιου.

Μαρτυρία μιας Ελληνίδας που έζησε την Κωνσταντινούπολη στην καρδιά του 20ού αιώνα και αφηγείται σε πρώτο πρόσωπο τη ζωή της. Η Ευδοκία Καρατζά θυμάται πως «όταν πέθανε ο Ατατούρκ ήμουν μαθήτρια και το σχολείο μας πήγε στην κηδεία του, στο Ντολμάμπαχτσε»

Ο Γιώργος Κοντραφούρης δέκα χρόνια μετά από την κυκλοφορία του «The Storyteller» επιστρέφει με ένα άλμπουμ, τα «Στοιχειωμένα ποιήματα», βασισμένο στο πιάνο και έξι ποιήματα που είχε γράψει σε νεαρή ηλικία και μας διηγείται τη σχέση του με τη τζαζ.

Στη νέα της στήλη «Άκου τι έγραψαν» η Νόρα Μολυβιάτη εντοπίζει τα μαργαριτάρια με τα οποία υποδέχτηκε ο αθηναϊκός Τύπος την «χοντροκομμένη» «Μαντάμ Σουσού» του Δ.Ψαθά τον Ιούλιο του 1942.

Μια σημαντική έκθεση ξεκινά αυτή την εβδομάδα στο Ωνάσειο Πολιτιστικό Κέντρο Νέας Υόρκης με 130 αρχαία αριστουργήματα από τα σημαντικότερα μουσεία του κόσμου να εκτίθενται στους χώρους του, θέτοντας ερωτήματα σχετικά με τους τρόπους που εκφράζουμε ή μιμούμαστε συναισθήματα στις σύγχρονες κοινωνίες.

Ο Tάσος Κατρής Θεοδωρόπουλος αισθάνεται αμηχανία πριν να ξεκινήσει το κείμενο του για τον Θανάση Χειμωνά, αλλά μετά βρίσκει το δρόμο του.

Σχόλια

Το Documento σέβεται όλες τις απόψεις, οι οποίες ωστόσο απηχούν αποκλειστικά και μόνον τη γνώμη των χρηστών. Διατηρούμε το δικαίωμά μας να μην αναρτούμε υβριστικά σχόλια και διαφημίσεις. Χρήστες που δεν σέβονται αυτούς τους κανόνες θα αποκλείονται.