Διαβάστε στο Documento

Documento Newspaper

Coca Cola: Αύξηση εσόδων το πρώτο τρίμηνο του 2017

Η Coca-Cola HBC AG, ένας από τους κορυφαίους εμφιαλωτές των σημάτων της The Coca-Cola Company, ανακοινώνει σήμερα την περιληπτική ενημέρωση για την πορεία των αποτελεσμάτων του πρώτου τριμήνου του 2017.

Βασικά οικονομικά μεγέθη πρώτου τριμήνου

• Σημαντική πρόοδος στην αύξηση των καθαρών εσόδων από πωλήσεις σε ουδέτερη συναλλαγματική βάση κατά 5,2%.

• Ο όγκος πωλήσεων αυξήθηκε κατά 0,7% στη διάρκεια του τριμήνου. Εξαιρώντας την επίδραση από τη χρονική συγκυρία του Πάσχα, που μετατοπίστηκε στο δεύτερο τρίμηνο φέτος, σημειώθηκε αύξηση πωλήσεων στις περισσότερες από τις χώρες όπου δραστηριοποιούμαστε.

- Ο όγκος πωλήσεων στις αναπτυγμένες αγορές υποχώρησε κατά 2,2%, αντικατοπτρίζοντας υποκείμενη τάση βελτίωσης, αν λάβουμε υπόψη την επίδραση από την μετατόπιση του Πάσχα. Η ανοδική πορεία του όγκου πωλήσεων στην Ελλάδα και την Ιρλανδία αντιστάθμισε μερικώς τις μειωμένες πωλήσεις στην Ελβετία και την Ιταλία, με την τελευταία να επηρεάζεται περαιτέρω από την κατάργηση σημάτων εμφιαλωμένων νερών χαμηλής αξίας.

- Στις αναπτυσσόμενες αγορές, ο όγκος πωλήσεων υποχώρησε κατά 3,6%, κυρίως λόγω της πτώσης των πωλήσεων στην Πολωνία, όπου συνεχίζουμε να δίνουμε έμφαση σε πωλήσεις προϊόντων υψηλής αξίας.

- Στις αναδυόμενες αγορές, ο όγκος πωλήσεων αυξήθηκε κατά 4,0%, με αύξηση στις περισσότερες από τις αγορές μας. Η Ρωσία επέστρεψε στην ανάπτυξη, αποδίδοντας καλύτερα εν μέσω μίας αδύναμης αγοράς, και στη Νιγηρία συνεχίστηκε η αύξηση του όγκου πωλήσεων, παρά τις μακροοικονομικές δυσχέρειες και τις σημαντικές αυξήσεις τιμών.

• Τα καθαρά έσοδα από πωλήσεις ανά κιβώτιο σε ουδέτερη συναλλαγματική βάση αυξήθηκαν κατά 4,5% αποτυπώνοντας την προσήλωσή μας σε πρωτοβουλίες διαχείρισης των εσόδων μέσω βελτίωσης του μείγματος συσκευασίας και κατηγορίας προϊόντων, καθώς και μέσω αυξήσεων τιμών.

- Στις αναπτυγμένες αγορές, το θετικό μείγμα κατηγορίας και συσκευασίας υπεραντισταθμίστηκε από το αρνητικό μείγμα καναλιών διανομής και την ενίσχυση των προωθητικών ενεργειών, με αποτέλεσμα την μείωση κατά 0,2% των καθαρών εσόδων από πωλήσεις ανά κιβώτιο σε ουδέτερη συναλλαγματική βάση.

- Στις αναπτυσσόμενες αγορές, τα καθαρά έσοδα από πωλήσεις ανά κιβώτιο σε ουδέτερη συναλλαγματική βάση αυξήθηκαν κατά 4,1% χάρη στο βελτιωμένο μείγμα κατηγορίας προϊόντων και συσκευασίας.

- Οι αυξήσεις τιμών στις αναδυόμενες αγορές, ιδίως στη Νιγηρία, συνετέλεσαν στην αύξηση κατά 10,3% των καθαρών εσόδων από πωλήσεις ανά κιβώτιο σε ουδέτερη συναλλαγματική βάση.

Ο κ. Δημήτρης Λόης, Διευθύνων Σύμβουλος της Coca-Cola HBC AG, σχολίασε:

« Η εταιρεία πέτυχε σημαντική αύξηση εσόδων κατά το πρώτο τρίμηνο, ισχυρή δυναμική σε επίπεδο τιμών και μείγματος και βελτίωση όγκου πωλήσεων, παρά την αρνητική επίδραση από τη χρονική συγκυρία του Πάσχα.

Είμαστε ικανοποιημένοι από τις υποκείμενες τάσεις στη δραστηριότητά μας. Οι εμπορικές μας πρωτοβουλίες συνεχίζουν να αποδίδουν θετικά αποτελέσματα και να ενισχύουν την αυτοπεποίθησή μας για το υπόλοιπο του έτους.» 

Δείτε αναλυτικά τα οικονομικά στοιχεία στους πίνακες του σχετικού αρχείου PDF που ακολουθεί

Σχόλια

Το Documento σέβεται όλες τις απόψεις, οι οποίες ωστόσο απηχούν αποκλειστικά και μόνον τη γνώμη των χρηστών. Διατηρούμε το δικαίωμά μας να μην αναρτούμε υβριστικά σχόλια και διαφημίσεις. Χρήστες που δεν σέβονται αυτούς τους κανόνες θα αποκλείονται.