Διαβάστε στο Documento

Documento Newspaper

Δωρεά προϊόντων για καλό σκοπό

Από δράση του Δεσμού: συγκέντρωση πορτοκαλιών για οικογένειες που έχουν ανάγκη

Το μη κερδοσκοπικό σωματείο Δεσμός συμβάλλει στην ουσιαστική υποστήριξη κοινωφελών οργανισμών

Η ανάγκη υποστήριξης των εκατοντάδων –μικρών και μεγαλύτερων– κοινωφελών οργανισμών που προσφέρουν κοινωνικό έργο σε χιλιάδες πολίτες στάθηκε η αφορμή για να δημιουργηθεί το 2012 το μη κερδοσκοπικό σωματείο Δεσμός, όπως αναφέρει στο Documento η υπεύθυνη επικοινωνίας του Ειρήνη Παπαγιαννούλη.

«Ξεκινήσαμε ως οργανισμός που βοηθάει τη σύνδεση των αναγκών και των προσφορών σε είδος» υπογραμμίζει η κ. Παπαγιαννούλη, προσθέτοντας πως γι’ αυτό τον λόγο δημιουργήθηκε η πλατφόρμα «desmos direct», όπου καταγράφονται οι ανάγκες όλων των κοινωφελών οργανισμών στην Ελλάδα. Ετσι, η οργάνωση βοηθάει «εντοπίζοντας όποιον έχει πλεόνασμα, είτε είναι ιδιώτης που έχει στο σπίτι του κάτι που δεν χρειάζεται και θέλει να προσφέρει είτε είναι εταιρεία που παράγει προϊόντα τα οποία θέλει να διαθέσει. Αυτή η υποστήριξη μέσω του Δεσμού κατανέμεται σε πιο μικρούς οργανισμούς –που πλέον γνωστοποιούν οι ίδιοι τις ανάγκες τους– οι οποίοι δεν μπορούν να υποστηρίξουν το έργο τους, με αποτέλεσμα να μένουν στην αφάνεια, αφού ο κόσμος δεν γνωρίζει τη δράση τους».

Ο Δεσμός στα πέντε χρόνια λειτουργίας του έχει στηρίξει μέσω της δράσης του 700 κοινωφελείς οργανισμούς «χάρη στις δωρεές 250 εταιρειών και χιλιάδων ιδιωτών, προσφέροντας αγαθά που ξεπερνούν τα 3.500.000 ευρώ σε αξία και εξυπηρετώντας περισσότερους από 300 χιλιάδες συνανθρώπους μας». «Δεν υπάρχει περιορισμός στους οργανισμούς που θα αιτηθούν δωρεά, μπορούν να παρέχουν στήριξη σε οποιοδήποτε επίπεδο: ξενώνας φιλοξενίας αστέγων, κοινωνικές δομές δήμων, κοινωνικά παντοπωλεία, κοινωνικά ιατρεία, γηροκομεία, ορφανοτροφεία. Από τον τοπικό οργανισμό που βοηθάει σε επίπεδο γειτονιάς μέχρι και τον οργανισμό που βοηθάει σε πανελλαδικό επίπεδο. Το προαπαιτούμενο είναι πάντα να επιτελούν κοινωνικό έργο και να μην έχουν κερδοσκοπικό χαρακτήρα». Αναφορικά με τις εταιρείες –οι περισσότερες είναι ελληνικές– που έχουν συμμετάσχει στην προσπάθεια «μπορεί να είναι μια ατομική επιχείρηση, μια μικρομεσαία ή και μια πολύ μεγάλη».

Οι περισσότερες ανάγκες που προκύπτουν «αφορούν κυρίως βασικά αγαθά» τονίζει η κ. Παπαγιαννούλη και ειδικά «τρόφιμα, είδη προσωπικής ανάγκης, καθαριστικά. Μπορεί όμως να είναι και κάτι πιο εξειδικευμένο, όπως ιατρικός εξοπλισμός. Ανάλογα με τη φύση του οργανισμού, υπάρχουν και συγκεκριμένες ανάγκες». Παράλληλα, υπάρχει η δυνατότητα χρηματικής προσφοράς: ο δωρητής αφού ενημερωθεί για τις ανάγκες που μπορούν να καλυφθούν με το προσφερόμενο ποσό, επιλέγει τον οργανισμό που θα βοηθήσει. Με την ολοκλήρωση της δωρεάς, του αποστέλλονται τα σχετικά παραστατικά «ώστε να εξασφαλιστεί η διαφάνεια του εγχειρήματος».

Σχόλια

Το Documento σέβεται όλες τις απόψεις, οι οποίες ωστόσο απηχούν αποκλειστικά και μόνον τη γνώμη των χρηστών. Διατηρούμε το δικαίωμά μας να μην αναρτούμε υβριστικά σχόλια και διαφημίσεις. Χρήστες που δεν σέβονται αυτούς τους κανόνες θα αποκλείονται.