Δύσκολες εποχές για τη μόδα – Αναδιάρθρωση (και) στην Armani

Δύσκολες εποχές για τη μόδα – Αναδιάρθρωση (και) στην Armani

Οι αναταράξεις στον τομέα των ειδών πολυτελείας δοκιμάζουν την αντοχή μεγάλων ομίλων. Μετά τις Burberry, Prada, Ralph Lauren και Tiffany, ήρθε η σειρά της Armani να προχωρήσει σε αναδιάρθρωση. Ο όμιλος καταργεί τις μάρκες του Emporio και Collezioni και επανεξετάζει το δίκτυο διανομής του, γράφει η εφημερίδα Le Figaro.

Για πρώτη φορά εδώ και χρόνια, ο κύκλος εργασιών του ομίλου υποχώρησε κατά 5% πέρυσι, στα 2,5 δισεκ. ευρώ, ενώ η αγορά έχει λιμνάσει. Το ακαθάριστο λειτουργικό πλεόνασμα του ομίλου Armani κατέγραψε πτώση 10%, στα 462 εκατομμύρια ευρώ.

Ο ιταλικός όμιλος, που ιδρύθηκε το 1975 από τον 83χρονο σήμερα σχεδιαστή μόδας Τζόρτζιο Αρμάνι, είναι ο δεύτερος μεγαλύτερος όμιλος στη βιομηχανία της ιταλικής μόδας, μετά την Prada που επίσης είναι αντιμέτωπη με την ταχεία συρρίκνωση των εσόδων της.

Ο όμιλος, που εδρεύει στο Μιλάνο, ανακοίνωσε ότι θα εντάξει τη σειρά υψηλής ραπτικής Giorgio Armani Prive και την εταιρία για τα είδη σπιτιού Armani/Casa στην Giorgio Armani.

Μια τρίτη μάρκα, η νεότερη A|X Armani Exchange, θα περιλάβει τώρα ένα μέρος της παραγωγής που παλιότερα ανήκε στην Armani Jeans.

Οι οίκοι μόδας δυσκολεύτηκαν να προσαρμοστούν στον αναπτυσσόμενο ψηφιακό κόσμο και στην αυξανόμενη προτίμηση των καταναλωτών για είδη πολυτελείας σε πιο προσιτές τιμές.

Η πτώση των πωλήσεων το 2016 οφείλεται στη “δύσκολη χρονιά” για την αγορά των ειδών πολυτελείας και στη συνεχιζόμενη διαμόρφωση του δικτύου διανομής του ομίλου, δήλωσε ο Αρμάνι. Ο σχεδιαστής είπε ότι οι δυσκολίες στον τομέα αυτό έχουν σχέση επίσης με τον βραδύ ρυθμό ανάπτυξης στην Κίνα και με την ανησυχία που επικρατεί για την ασφάλεια μετά τις τρομοκρατικές επιθέσεις στην Ευρώπη. “Σε αυτά προστίθεται και μια γενική αλλαγή στη στάση και την αγοραστική συμπεριφορά των καταναλωτών”, τόνισε.

Τελευταίες ΕιδήσειςDropdown Arrow
preloader
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Documento Newsletter