Διαβάστε στο Documento

Documento Newspaper

Εγνατία Οδός: 38 σταθμούς διοδίων θέλει το ΤΑΙΠΕΔ

Ως προαπαιτούμενο για την ολοκλήρωση του έργου της Εγνατίας Οδού, το ΤΑΙΠΕΔ έχει θέσει τη δημιουργία άλλων 20 σταθμών διοδίων, εκτός των ήδη 10 που έχει προκηρύξει η ίδια η εταιρεία της Εγνατίας Οδού.

Όπως δήλωσε ο πρόεδρος της ομώνυμης εταιρείας, Απόστολος Αντωνούδης, μιλώντας στον ραδιοφωνικό σταθμό του ΑΜΠΕ, «Πρακτορείο 104,9 FM», «πέρα από τους 10 σταθμούς, που έχουμε προκηρύξει, το ΤΑΙΠΕΔ έχει θέσει ως προαπαιτούμενο άλλους 20 πλευρικούς σταθμούς διοδίων. Στο σύνολο θα είναι 38. Η χρέωση στην Εγνατία είναι τώρα τρία λεπτά το χιλιόμετρο και θα φτάσει στα επτά λεπτά», πρόσθεσε ο κ.Αντωνούδης κι επισήμανε ότι «η καινούργια απαίτηση του ΤΑΙΠΕΔ είναι για να μην υπάρχουν διαφυγές, δηλαδή να μην μπορεί κάποιος να μπαίνει στον δρόμο, να κάνει κάποια χιλιόμετρα και να βγαίνει δίχως να πληρώσει τίμημα».

Κατά τον κ.Αντωνούδη, στον σχεδιασμό του ΤΑΙΠΕΔ είναι να βγει η προκήρυξη του διαγωνισμού στο τέλος Απριλίου και «μέχρι τον Δεκέμβριο να πάμε σε δεσμευτικές προσφορές». Ο πρόεδρος της «Εγνατία οδός Α.Ε.» αναφέρθηκε και στα έργα που είναι σε εξέλιξη και είπε ότι «στον νoμό Θεσσαλονίκης αυτή τη στιγμή μελετάμε και ολοκληρώνουμε το δρόμο μεταξύ της 3ης προβλήτας και του ΠΑΘΕ, επίσης υπάρχει ομαλή χρηματοδοτική ροή και για τα έργα στη δυτική εσωτερική Περιφερειακή».

Ο πρόεδρος της Εγνατίας Οδού επισήμανε ότι ο χρόνος παραχώρησης πρέπει να μειωθεί και να γίνονται συχνές ανανεώσεις, με μοναδικό σκοπό το όφελος του ελληνικού δημοσίου. «Διαφωνώ με τα 35 χρόνια παραχώρησης. Πρέπει να παραχωρηθεί, αν παραχωρηθεί, για πολύ λιγότερα χρόνια και να πηγαίνει σε ανανεώσεις. Αυτό μπορεί να ωφελήσει το ελληνικό δημόσιο», επισήμανε ο κ. Αντωνούδης.

Στο μεταξύ, 24ωρη απεργία πραγματοποιούν σήμερα οι εργαζόμενοι της Εγνατίας Οδού Α.Ε., προκειμένου να μην πραγματοποιηθεί ο διαγωνισμός κατασκευής Σταθμού Διοδίων Θεσσαλονίκης επί της Εγνατίας Οδού, στο ύψος του Ωραιοκάστρου. Οι εργαζόμενοι είναι αντίθετοι στην παραχώρηση του οδικού άξονα της Εγνατίας Οδού και στην κατασκευή επιπλέον 10 σταθμών διοδίων.

Σχόλια

Το Documento σέβεται όλες τις απόψεις, οι οποίες ωστόσο απηχούν αποκλειστικά και μόνον τη γνώμη των χρηστών. Διατηρούμε το δικαίωμά μας να μην αναρτούμε υβριστικά σχόλια και διαφημίσεις. Χρήστες που δεν σέβονται αυτούς τους κανόνες θα αποκλείονται.