Διαβάστε στο Documento

Documento Newspaper

«Έτερος Εγώ»: Την αποσύρει ο σκηνοθέτης - Τη συνέδεσαν με τον «σίριαλ κίλερ» των οδηγών ταξί

Την ταινία του «Έτερος Εγώ», αποφάσισε να αποσύρει από τις κινηματογραφικές αίθουσες, μετά τις τελευταίες εξελίξεις που την συνδέουν με τις φονικές επιθέσεις κατά οδηγών ταξί, ο σκηνοθέτης Σωτήρης Τσαφούλιας. 

Διαβάστε ολόκληρη τη δήλωση του:

«Τις τελευταίες ημέρες παρακολουθώ τις εξελίξεις γύρω από την υπόθεση του δολοφόνου του οδηγού ταξί στη Κηφισιά.

Την προηγούμενή εβδομάδα, θεατές που παρακολούθησαν την προβολή της ταινίας σε κινηματόγραφο στην Αθήνα, στις 7/2/2017, ενημέρωσαν, πως ένας άντρας που ταιριάζει με την περιγραφή που δόθηκε στη δημοσιότητα για το φερόμενο ως δράστη, μου έκανε μια συγκεκριμένη ερώτηση στη συζήτησή που ακολούθησε με το κοινό, μετά την προβολή της ταινίας.

Στα πλαίσια της έρευνας, με κάλεσαν να επιβεβαιώσω την πληροφορία που έλαβαν και να παραδώσω ότι υλικό υπήρχε από την συγκεκριμένη εκδήλωση, προκειμένου να συνδράμω στις έρευνες, αίτημα στο οποίο ανταποκρίθηκα, ευχόμενος ο άνθρωπος που έκανε την ερώτηση, το βράδυ της 7ης Φεβρουαρίου να εμφανιστεί, προκειμένου να αποδειχθεί πως η σύνδεση του δράστη με την ταινία είναι απλά μια τραγική σύμπτωση.

Υπό το φως λοιπόν των τελευταίων εξελίξεων, αποφάσισα να αποσύρω την ταινία από τους κινηματογράφους, όχι φυσικά διότι αναγνωρίζω κάποια σύνδεση της με το δράστη της Κηφισιάς, άλλωστε όπως δήλωσα, η πραγματική ζωή και η μυθοπλασία είναι δυο δρόμοι παράλληλοι που δεν συναντιούνται ποτέ, αλλά προκειμένου να μην παρεξηγηθούν οι προθέσεις οι δικές μου και των συνεργατών μου στην προσπάθεια μας να συνδράμουμε στις έρευνες.

Σας ευχαριστώ από καρδιάς για την αγάπη που δείξατε στο "Έτερος Εγώ", λυπάμαι ειλικρινά που η διαμέσω της ταινίας επαφή μας διακόπτεται τόσο ξαφνικά και εύχομαι σε όλους σας υγεία και ότι καλύτερο σε όλους τους τομείς της ζωής σας».

Λίγα λόγια για την ταινία:

Η ταινία «Έτερος Εγώ» έκανε την πρεμιέρα της στο 57ο Φεστιβάλ Θεσσαλονίκης, αποσπώντας δύο βραβεία: Βραβείο Κοινού FISCHER Ελληνικής Ταινίας-Μιχάλης Κακογιάννης και Βραβείο Νεότητας.

Στη σημερινή Αθήνα, πέντε φόνοι με τελετουργικό χαρακτήρα και τα αρχαία ρητά του Πυθαγόρα να «κοσμούν» τους τόπους των εγκλημάτων, φέρνουν σε αδιέξοδο το Δημήτρη Λαΐνη (Πυγμαλίωνας Δαδακαρίδης), καθηγητή εγκληματολογίας, που αναλαμβάνει να λύσει την υπόθεση.

Το πυκνό μυστήριο που σκεπάζει την ατμόσφαιρα του φιλμ ταιριάζει ιδανικά με το σταυρόλεξο των τελετουργικών φόνων. Όλα αυτά βέβαια έχουν ως πηγή προέλευσης τη σημειολογική σημασία ενός έργου του Νταν Μπράουν (αντί του Δάντη ή του Ντα Βίντσι εδώ βάλτε στην εξίσωση το όνομα του Πυθαγόρα), με την αντίστοιχη συναρπαστική εξέλιξη. Οι μαθηματικές αναφορές (με το Πυθαγόρειο Θεώρημα να αποτελεί το κλειδί της υπόθεσης) και το σκηνοθετικό μάτι του Σωτήρη Τσαφούλια - υπογράφει ακόμη και το σενάριο - κάνουν το φιλμ αρκετά θελκτικό για το μάτι του θεατή.

Σχόλια

Το Documento σέβεται όλες τις απόψεις, οι οποίες ωστόσο απηχούν αποκλειστικά και μόνον τη γνώμη των χρηστών. Διατηρούμε το δικαίωμά μας να μην αναρτούμε υβριστικά σχόλια και διαφημίσεις. Χρήστες που δεν σέβονται αυτούς τους κανόνες θα αποκλείονται.