Διαβάστε στο Documento

Documento Newspaper

Η μεγάλη ταχύτητα αιτία του εκτροχιασμού στο Άδενδρο - Διαβάστε την προκαταρκτική έκθεση

Η ταχύτητα που είχε αναπτύξει ο μηχανοδηγός του συρμού που εκτελούσε το δρομολόγιο Αθήνα - Θεσσαλονίκη, πήγαινε με 144,3 km/h, είναι η αιτία του δυστυχήματος στην περιοχή Άδενδρου.

Αυτό αναφέρεται, μεταξύ άλλων, στο πόρισμα της επιτροπής για τα αίτια του δυστυχήματος.

Το δυστύχημα:

Το περασμένο Σάββατο 13 Απριλίου και στις 21:45, όπως αναφέρει η ανακοίνωση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, η αμαξοστοιχία I/C58 η οποία μετέφερε 70 επιβάτες και 5 άτομα προσωπικό εκτελώντας δρομολόγιο Αθήνα – Θεσσαλονίκη εκτροχιάστηκε λίγο έξω από το Άδενδρο, ενώ στη συνέχεια το κινητήριο βαγόνι προσέκρουσε σε κτίριο του ΟΣΕ το οποίο και διαπέρασε.

Αμέσως κινητοποιήθηκαν όλες οι αρμόδιες υπηρεσίες ενώ στο σημείο κατέφθασαν διασώστες και κινητές μονάδες του ΕΚΑΒ, αλλά και ισχυρή δύναμη της Πυροσβεστικής προκειμένου να βοηθήσει στον απεγκλωβισμό των επιβατών και του προσωπικού της αμαξοστοιχίας.

Αποτέλεσμα του εκτροχιασμού ήταν να χάσουν τη ζωή τους τρία άτομα, ο μηχανοδηγός Μάνθος Καλόπουλος, ο προϊστάμενος της αμαξοστοιχίας Άρης Καλαμπαλίκης και ένας επιβάτης ο Δημήτρης Μικρόπουλος.

Υπουργείο Υποδομών & Μεταφορών: Η Προκαταρκτική Έκθεση Εκτίμησης Αιτιών του Σιδηροδρομικού Δυστυχήματος 

Η πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Υποδομών & Μεταφορών, συνεπής στη δέσμευση και τη βούλησή της να υπάρξει ταχύτατη διερεύνηση των αιτιών του τραγικού σιδηροδρομικού δυστυχήματος που συνέβη το περασμένο Σάββατο 13 Μαΐου 2017, παρουσιάζει σήμερα τα πρώτα συμπεράσματα του πορίσματος που συνέταξε η τριμελής Επιτροπή των Εμπειρογνωμόνων.

Η προκαταρκτική Έκθεση Εκτίμησης παραδόθηκε σήμερα στον Υπουργό Υποδομών & Μεταφορών, κ. Χρήστο Σπίρτζη, από τον Γενικό Γραμματέα Υποδομών & Μεταφορών, κ. Θάνο Βούρδα, ο οποίος σήμερα το πρωί πραγματοποίησε ευρεία σύσκεψη με την Επιτροπή των Εμπειρογνωμόνων και το σύνολο των Διοικήσεων των Σιδηροδρομικών Εταιρειών (ΟΣΕ, ΤΡΑΙΝΟΣΕ, ΕΕΣΤΥΥ, ΕΡΓΟΣΕ, ΓΑΙΑΟΣΕ) για το συγκεκριμένο ζήτημα.

Ειδικότερα, όπως αναφέρεται στο πόρισμα, η αιτία του σιδηροδρομικού δυστυχήματος ήταν η υπερβολική ταχύτητα (144,343 Km/h) της αμαξοστοιχίας τη στιγμή του συμβάντος.

Σημειώνεται ότι η τριμελής Επιτροπή των Εμπειρογνωμόνων συνεχίζει εντατικά το έργο της και το τελικό πόρισμα θα κατατεθεί στις αρμόδιες Αρχές το επόμενο διάστημα.

Όσον αφορά τις εργασίες αποκατάστασης του δικτύου στην περιοχή του Αδένδρου, το Υπουργείο Υποδομών & Μεταφορών επιβεβαιώνει ότι προχωρούν εντατικά όλες οι απαραίτητες εργασίες, σύμφωνα με τη σχετική εντολή που είχε δώσει από την πρώτη στιγμή ο Υπουργός Υποδομών & Μεταφορών, κ. Χρήστος Σπίρτζης.

Συγκεκριμένα:

· Ολοκληρώνεται αύριο, Σάββατο 20 Μαΐου 2017, η απομάκρυνση του συρμού που εκτροχιάστηκε, ενώ έχει κατεδαφιστεί το κτήριο που «χτυπήθηκε»

· Έχει ολοκληρωθεί η αποκατάσταση της σιδηροδρομικής γραμμής

· Μέσα στο επόμενο δεκαήμερο θα ολοκληρωθεί η ανάταξη της ηλεκτροκίνησης

Διαβάστε εδώ την Προκαταρκτική Έκθεση Εκτίμησης Αιτιών του Σιδηροδρομικού Δυστυχήματος:

Σχόλια

Το Documento σέβεται όλες τις απόψεις, οι οποίες ωστόσο απηχούν αποκλειστικά και μόνον τη γνώμη των χρηστών. Διατηρούμε το δικαίωμά μας να μην αναρτούμε υβριστικά σχόλια και διαφημίσεις. Χρήστες που δεν σέβονται αυτούς τους κανόνες θα αποκλείονται.