Διαβάστε στο Documento

Documento Newspaper
MotoGP Brno Τσεχία

Η Michelin και ο Ντοβιτσιόζο κέρδισαν

Η Michelin ήρθε αντιμέτωπη με τις ιδιαίτερα υψηλές θερμοκρασίες που σημειώθηκαν όλο το σαββατοκύριακο στην πίστα του Brno κατά τη διάρκεια του 10ου γύρου του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος MotoGP.

Τις ημέρες του αγώνα η θερμοκρασία της ασφάλτου ξεπέρασε τους 50ο C – που είναι η υψηλότερη θερμοκρασία που έχει σημειωθεί ποτέ στο MotoGP στην πίστα των 5,403 χλμ. του Brno αυτό τον αιώνα – και τα Michelin Power Slicks ελαστικά έπρεπε να ανταπεξέλθουν όχι μόνο σε αυτή αλλά και στις τεχνικές ιδιαιτερότητες της πίστας.

Σε μία πίστα που χαρακτηρίζεται από τα κατηφορικά σημεία που είναι έντονα στην επιβράδυνση, καθώς επίσης από τις ζώνες που είναι σκληρές στην επιτάχυνση και όλα αυτά να δυσκολεύουν ακόμη περισσότερο εξαιτίας της υψηλής θερμοκρασίας, οι οδηγοί και οι ομάδες εργάστηκαν επίμονα με τους τεχνικούς της Michelin για να κάνουν τα ελαστικά τους να δουλέψουν στο μέγιστο δυνατό την ημέρα του αγώνα.

Τελικά, την ημέρα του αγώνα η θερμοκρασία έπεσε λόγω συννεφιάς, με αποτέλεσμα τα θερμόμετρα να δείχνουν μόλις 38οC. Ως αποτέλεσμα, οι περισσότερες ομάδες αναθεώρησαν τις σκέψεις τους για την επιλογή των ελαστικών λίγο πριν τον αγώνα. Η πλειοψηφία των αναβατών χρησιμοποίησε μεσαίο και σκληρό μείγμα γόμας στον εμπρός τροχό ενώ στον πίσω φόρεσε μαλακό και σκληρό μείγμα γόμας για τον αγώνα των 21 γύρων.

Ο Ντοβιτσιόζο Dovizioso ξεκίνησε από την pole position ωστόσο, τον πέρασε στην πρώτη στροφή ο Βαλεντίνο Ρόσσι (Movistar Yamaha MotoGP), και ο «Dovi» ξαναπήρε τα ηνία του αγώνα μέσα στον πρώτο γύρο.

Στην αρχή, οι αναβάτες έκαναν αγώνα τακτικής και διατηρούσαν τα ελαστικά της Michelin. Με το πέρασμα των γύρων, οι χρόνοι έγιναν καλύτεροι και οι μάχες άρχισαν στο γκρουπ των πρωτοπόρων. Τους Ντοβιτσιόζο και Ρόσι πλησίασαν περισσότερο οι Μαρκ Μαρκέθ (Repsol Honda), Καλ Κράτσλοου (LCR Honda) και Χόρχε Λορένθο (Ducati Team).

Οι πέντε οδηγοί άλλαξαν θέσεις μεταξύ τους πολλές φορές καθώς ο αγώνας πλησίαζε προς το τέλος του, με προσπεράσεις που άφηναν τους θεατές χωρίς ανάσα, καθώς οι καλύτεροι αναβάτες του κόσμου έδειχναν μοναδική εμπιστοσύνη στα ελαστικά τους και πίεσαν τα slicks της Michelin στο όριο. Οι τελευταίοι γύροι του αγώνα πρόσφεραν στους 84.678 θεατές που παραβρέθηκαν στην πίστα και στα εκατομμύρια των τηλεθεατών σε όλο τον κόσμο ένα συναρπαστικό θέαμα καθώς οι Ντοβιτσιόζο, Λορένθο και Μάρκεθ μάχονταν για τις θέσεις του βάθρου. Με την πτώση της καρό σημαίας ο Ντοβιτσιόζο πήρε τη νίκη πάνω στη σέλα της Ducati, ακολουθούμενος από τους Λορένθο και Μάρκεθ στην τρίτη θέση. Ήταν πολύ σημαντικό ότι οι τρεις αναβάτες σημείωσαν τους τρεις ταχύτερους γύρους του αγώνα στον τελευταίο γύρο, επιδεικνύοντας την ανθεκτικότητα των Power Slicks ελαστικών έπειτα από έναν τόσο απαιτητικό αγώνα. Ο Ρόσι τερμάτισε τέταρτος κρατώντας πίσω του τον Κράτσλοου.

Η Michelin θα παραμείνει στην πίστα του Brno στο πλαίσιο των επίσημων μονοήμερων δοκιμών που θα πραγματοποιηθούν τη Δευτέρα προτού συνεχίσει για τον επόμενο αγώνα του Red Bull Ring στο Spielberg της Αυστρίας για τον 11ο γύρο του πρωταθλήματος.

Αντρέα Ντοβιτσιόζο– Ducati Team:

«Το μπροστινό ελαστικό δούλεψε πολύ καλά και είμαι πολύ ικανοποιημένος από τις επιδόσεις μου σήμερα, ειδικά σε αυτή την πίστα που έχει πολλά σαμαράκια και συνήθως είναι πολύ δύσκολη. Είχαμε εστιάσει την προσοχή μας περισσότερο στο πίσω ελαστικό γιατί στη μοτοσικλέτα μας προσπαθούμε να φυλάξουμε τα ελαστικά για το τέλος του αγώνα. Στο σύνολο αυτό το σαββατοκύριακο ήταν πολύ καλό και είχαμε πλεονέκτημα με την μοτοσικλέτα μας στην επιτάχυνση κι έτσι είχαμε πάντα την επιλογή να επιτεθούμε μέχρι και στο τέλος του αγώνα. Ακόμη προσπαθούμε να προσαρμόσουμε τη μοτοσικλέτα στα ελαστικά και να έχουμε τις καλύτερες δυνατές επιδόσεις και αυτό είναι το σημείο πάνω στο οποίο θα συνεχίσουμε να εργαζόμαστε».

Πιέρο Ταραμάσο –Michelin Motorsport Two-Wheel Manager:

«Αυτό το σαββατοκύριακο ήταν ιδιαίτερα πολύπλοκο για εμάς. Δεν περιμέναμε να σημειωθούν αυτές οι ακραίες θερμοκρασίες στην πίστα και η γκάμα των ελαστικών που είχαμε επιλέξει έπρεπε να ανταπεξέλθει σε αυτές. Λόγω της μεγάλης προόδου που έχει γίνει στη δουλειά μας αυτά τα τρία χρόνια στο MotoGP, η γκάμα μας έχει εξελιχθεί και αυτό το υπογράμμισαν τα πίσω ελαστικά μας που έδειξαν ότι όλα τα μείγματα γόμας μπορούσαν να αποδώσουν την ημέρα του αγώνα. Η αντοχή των ελαστικών αποτελούσε ένα μεγάλο πρόβλημα. Ωστόσο, γνωρίζαμε ότι τα ελαστικά θα μπορούσαν να διαρκέσουν στους 21 γύρους του αγώνα ανεξαρτήτως της θερμοκρασίας και αυτό αποδείχτηκε από τους Jorge, Marc και Andrea που σημείωσαν αντίστοιχα τους ταχύτερους χρόνους τους στον τελευταία γύρο του αγώνα. Αυτό το σαββατοκύριακο ήταν πολύ θετικό για τη Michelin και θα παραμείνουμε εδώ στην πίστα για δοκιμές όπου έχουμε να εκτιμήσουμε ένα νέο ελαστικό, προτού κατευθυνθούμε για την Αυστρία για να περάσουμε από άλλη μία σκληρή δοκιμασία σε μία ξεχωριστή πίστα».

Σχόλια

Το Documento σέβεται όλες τις απόψεις, οι οποίες ωστόσο απηχούν αποκλειστικά και μόνον τη γνώμη των χρηστών. Διατηρούμε το δικαίωμά μας να μην αναρτούμε υβριστικά σχόλια και διαφημίσεις. Χρήστες που δεν σέβονται αυτούς τους κανόνες θα αποκλείονται.