Η στρατηγική της Michelin

Η στρατηγική της Michelin

Η Michelin παρακολούθησε τις υψηλές θερμοκρασίες στην πίστα του Sachsernring να παίζουν σημαντικό ρόλο την ημέρα του αγώνα, των MotoGP. Ο Μαρκ Μαρκέθ (Repsol Honda Team) έδωσε ένα μοναδικό ρεσιτάλ οδήγησης παίρνοντας τη νίκη στον αγώνα και τους πολύτιμους βαθμούς στην «μάχη» του πρωταθλήματος.

Οι υψηλές θερμοκρασίες (άγγιξαν τους 46οC) στην πίστα των 3.671μ. του Sachsenring, κατά τη διάρκεια του αγώνα των 30 γύρων είχαν τον πρώτο ρόλο. Αυτές οι απρόσμενες για την εποχή υψηλές θερμοκρασίες έβαλαν σε σκληρή δοκιμασία την πλήρη γκάμα των Power Slick ελαστικών, καθώς δεν είχαν προβλεφθεί όταν η Michelin είχε ήδη επιλέξει τα μείγματα γομών για αυτόν τον αγώνα πριν την έναρξη της σεζόν. Παρόλα αυτά, οι γνώσεις και τα δεδομένα που είχαν συλλεχτεί από την περασμένη χρονιά συνέβαλαν στην επιλογή των κατάλληλων μειγμάτων γομών που ταίριαζαν για όλους τους αναβάτες.

Στην εκκίνηση του αγώνα, είδαμε πέντε από τα έξι slick ελαστικά να χρησιμοποιούνται σε διάφορους συνδυασμούς και μόνο το πίσω με το σκληρό μείγμα γόμας δεν επιλέχτηκε από κανένα αναβάτη. Ο Μάρκεθ στήθηκε στην πρώτη θέση στη σχάρα της εκκίνησης, έχοντας επιλέξει σκληρό μείγμα γόμας εμπρός και μαλακό πίσω, και έχοντας ήδη κερδίσει την pole position την προηγούμενη ημέρα, σημειώνοντας τον ταχύτερο χρόνο που έχει κάνει ποτέ μοτοσικλέτα στην πίστα του Sachsenring. Με την εκκίνηση, ο Χόρχε Λορένθο (Ducati Team) πετάχτηκε μπροστά και τέθηκε επικεφαλής στον πρώτο γύρο χρησιμοποιώντας μαλακό μείγμα γόμας στον εμπρός τροχό και μεσαίο στον πίσω και προσπάθησε να ξεφύγει από το γκρουπ των υπόλοιπων αναβατών. Διατήρησε τη θέση του για 12 γύρους, έχοντας στη σκιά του τον Μαρκέθ. Στον 13ο γύρο ο Παγκόσμιος Πρωταθλητής έκανε την κίνησή του κι ανέβηκε στην πρώτη θέση, την οποία δεν άφησε μέχρι που είδε πρώτος την καρό σημαία, εξασφαλίζοντας την ένατη συνεχόμενη νίκη στο Sachsenring και έχοντας, επιπλέον, σημειώσει τον ταχύτερο χρόνο στον αγώνα στον 22ο γύρο.

Η μάχη για τις υπόλοιπες θέσεις του βάθρου συνάρπασε τους 89.242 θεατές που παραβρέθηκαν στην πίστα, καθώς ο Βαλεντίνο Ρόσι (Movistar Yamaha MotoGP) ανέβηκε από την έκτη θέση που βρισκόταν στη σχάρα της εκκίνησης στη δεύτερη χρησιμοποιώντας μεσαίο μείγμα γόμας και στους δύο τροχούς. Ενώ ο ομόσταυλός του, Μάβερικ Βινιάλες (Movistar Yamaha MotoGP), τερμάτισε τρίτος και πάλι φορώντας μεσαίο μείγμα γόμας στον εμπρός τροχό και μαλακό στον πίσω, επιβεβαιώνοντας την υπεροχή των διαφορετικών γομών των Michelin Power Slicks ελαστικών που μπορούν να χρησιμοποιηθούν από διαφορετικούς αναβάτες σημειώνοντας ιδανικές επιδόσεις. Ο Ντανίλο Πετρούτσι (Alma Pramac Racing) τερμάτισε τέταρτος αλλά ήταν πρώτος στην κατηγορία First Independent Rider. Την καλύτερή επίδοση του έως τώρα σε αυτή τη σεζόν είχε ο Αλβάρο Μπαουτίστα (Angel Nieto Team) που ανέβηκε στην πέμπτη θέση, κρατώντας πίσω του το Λορένθο στην έκτη. Έβδομος ήρθε ο Αντρέα Ντοβιτσόζο (Ducati Team) και όγδοος ο Ντάνι Πεντρόζα (Repsol Honda Team) ο οποίος νωρίτερα το σαββατοκύριακο ανακοίνωσε επίσημα την αποχώρηση του από την αγωνιστική σκηνή στο τέλος της φετινής σεζόν.

Οι ομάδες του paddock θα έχουν ένα σύντομο καλοκαιρινό διάλειμμα για να ανακτήσουν τις δυνάμεις τους και να προετοιμαστούν για τους επόμενους 10 αγώνες της χρονιάς, αρχίζοντας από τον επόμενο γύρο του πρωταθλήματος το Grand Prix του Brno που θα διεξαχθεί στη Τσεχία, την Κυριακή 5 Αυγούστου.

Μαρκ Μαρκέθ – Repsol Honda Team:

«Ο αγώνας ήταν πολύ καλός σήμερα και θα μπορούσε να πει κανείς ότι ήταν άλλη μία νίκη στο Sachsenring, ωστόσο δεν ήταν απλά άλλη μία νίκη. Φέτος υποφέραμε λίγο, γιατί όλο το σαββατοκύριακο είχαμε καλές καιρικές συνθήκες, συνεπώς κάθε οδηγός και κάθε ομάδα μπορούσε να επιλέξει όλα τα ελαστικά, με τις καλύτερες ρυθμίσεις και να συμβιβαστούν με την καλύτερη επιλογή, καθώς είδαμε ότι στον αγώνα έπαιξαν πολλές διαφορετικές επιλογές στον εμπρός και τον πίσω τροχό. Πιστεύω ότι επιλέξαμε τον καλύτερο συνδυασμό για εμάς, και αυτό γιατί αισθανόμουν πολύ σίγουρος με το σκληρό μείγμα γόμας στον εμπρός τροχό και το μαλακό στον πίσω και ειλικρινά τα ελαστικά είχαν πολύ σταθερές επιδόσεις περισσότερο απ’ ότι πίστευα αρχικά. Κι αυτό γιατί αυτή η πίστα έχει ιδιαίτερες απαιτήσεις ιδίως στις αριστερές στροφές. Τα ελαστικά απέδωσαν πολύ καλά, είχαν πολύ σταθερές επιδόσεις και μπόρεσα να σημειώσω τον ταχύτερο χρόνο του αγώνα στον 22ο γύρο, άρα αυτό επιβεβαιώνει ότι ήταν καλύτερα απ’ ότι περίμενα».

Πιέρο Ταραμάζο – Michelin Motorsport Two-Wheel Manager:

«Ήταν πολύ απαιτητικό αυτό το σαββατοκύριακο για όλα τα ελαστικά και οι θερμοκρασίες ήταν πολύ πιο υψηλές εδώ στην πίστα του Sachsenring απ’ ότι είχαμε υπολογίσει. Η θερμοκρασία ήταν διπλάσια από πέρυσι σχεδόν σε κάθε σκέλος, ωστόσο η γκάμα των ελαστικών που φέραμε μπόρεσε να ανταποκριθεί πολύ καλά σε αυτές τις ακραίες συνθήκες σε όλες τις ελεύθερες δοκιμές και στις κατατακτήριες δοκιμές και ο ταχύτερος οδηγός σημείωσε ταχύτερους χρόνους σε κάθε σκέλος σε σχέση με το παρελθόν. Επίσης, ο Marc έγραψε τον ταχύτερο χρόνο που σημειώθηκε ποτέ στο Sachsenring το Σάββατο στις κατατακτήριες δοκιμές, κι αυτό ήταν ιδιαίτερα ικανοποιητικό για εμάς. Είδαμε και πάλι τους αναβάτες με διαφορετικές επιλογές ελαστικών στον αγώνα και οι τρεις οδηγοί που ανέβηκαν στο βάθρο είχαν διαφορετικά ζευγάρια ελαστικών στις μοτοσικλέτες τους. Περάσαμε από δύσκολες συνθήκες στην αρχή της σεζόν, ωστόσο τώρα βλέπουμε με ανυπομονησία το σύντομο καλοκαιρινό διάλλειμα για να επανέρθουμε δυναμικά στο υπόλοιπο της σεζόν. Θα επιστρέψουμε στο Brno όπου θα πραγματοποιήσουμε κι εξτρά δοκιμές μετά τον αγώνα στα πλαίσιο της προετοιμασίας μας για την αγωνιστική σεζόν του 2019».     

Τελευταίες ΕιδήσειςDropdown Arrow
preloader
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Documento Newsletter