Διαβάστε στο Documento

Documento Newspaper
Μετά από δύο χρόνια

Η συγνώμη από το «Βήμα» για την...παραπλάνηση του από τον Αυγενάκη

Συγνώμη από τους υπουργούς Νίκο Παππά και Χρήστο Σπίρτζη ζητά η εφημερίδα "Βήμα" με αφορμή δημοσιεύματα που βασίστηκαν σε ερώτηση που είχε καταθέσει ο βουλευτής της ΝΔ Λευτέρης Αυγενάκης, και είχαν σπεύσει να την υιοθετήσουν τόσο ΤΑ ΝΕΑ, όσο και το ΒΗΜΑ.

Σε σημερινή του ...διορθωτική δημοσίευση το «Βήμα» αναφέρει:

"Σχετικά με τα όσα δημοσιεύθηκαν για τον Υπουργό Υποδομών και Μεταφορών κ. Χρήστο Σπίρτζη στις 15, 17, 18 και 22 Νοεμβρίου 2015 στη στήλη «Βηματοδότης» της εφημερίδας «ΤΟ ΒΗΜΑ» με θέμα τον τρόπο λειτουργίας των πολιτικών γραφείων των υπουργών κυρίων Σπίρτζη και Παππά και στις 17 Νοεμβρίου 2015 στη στήλη «ΣΤΙΓΜΑ» του δημοσιογράφου Γιώργου Παπαχρήστου στην εφημερίδα «ΤΑ ΝΕΑ», με αφορμή κατάθεση συναφούς ερώτησης στη Βουλή από βουλευτή της αντιπολίτευσης, σε σχέση με τις συνθήκες λειτουργίας του πολιτικού γραφείου του, διευκρινίζουμε ότι τα πολιτικά γραφεία των κυρίων Σπίρτζη και Παππά που συστεγάζονταν σε όμορα διαμερίσματα επί της Λ. Συγγρού με αριθ.12, λειτουργούσαν με τη συνήθη μορφή και δράση που έχουν τα πολιτικά γραφεία και δεν είχαν καμία άλλη ασυνήθιστη δραστηριότητα.

Όσα σχετικώς γράφτηκαν βασίστηκαν σε πληροφορίες, οι οποίες, όπως εκ των υστέρων προέκυψε, ήταν λανθασμένες, όπερ προκύπτει από το διορθωτικό δημοσίευμα της 7ηςΔεκεμβρίου 2015 στην εφημερίδα «ΤΑ ΝΕΑ» αλλά και από τη δημοσίευση, όπως απαιτεί ο νόμος, στο φύλλο της 1ης Μαρτίου 2016 σχετικής εξώδικου δηλώσεως του Υπουργού κ. Νίκου Παππά.

Σε κάθε περίπτωση, δηλώνουμε ότι δεν είχαμε την πρόθεση να βλάψουμε την τιμή και υπόληψη του κ. Σπίρτζη και εκφράζουμε σε αυτόν τη λύπη μας για τη δημοσίευση των μη ορθών αυτών πληροφοριών".

Υπενθυμίζεται ότι ο Γιώργος Παπαχρήστος σε δημοσίευμά του στα «ΝΕΑ», βασιζόμενος σε ερώτηση που είχε καταθέσει ο βουλευτής της ΝΔ Λευτέρης Αυγενάκης έκανε λόγο τότε για υποτιθέμενο «γραφείο ρουσφετιών» του υπουργού Επικρατείας Νίκου Παππά μαζί με τον υπουργό Μεταφορών Χρήστο Σπίρτζη, φτάνοντας στο σημείο να υποστηρίξει μάλιστα ότι είχαν και ημερήσια κέρδη ύψους 50.000 ευρώ!

Μετά τα δημοσιεύματα Νίκος Παππάς και Χρήστος Σπίρτζης είχαν απαντήσει με μια σκληρή δήλωση, προειδοποιώντας με προσφυγή στη δικαιοσύνη.

Έπειτα από τη δημοσιοποίηση των στοιχείων που αποδείκνυαν ότι οι καταγγελίες ήταν απολύτως αναληθείς, ο δημοσιογράφος είχε αναγκαστεί να «μαζέψει» τα όσα έγραψε.

Ο Χρήστος Σπίρτζης σημείωσε για την υπόθεση αυτή:

Όταν αυτή η εφημερίδα έγραφε για τα fake news που παράγει η Νέα Δημοκρατία και τα πιστά της ΜΜΕ, έσπευδαν οι πληρωμένοι και κατευθυνόμενοι κονδυλοφόροι να μας κατηγορήσουν για διαστροφή της αλήθειας. Τώρα έρχονται οι ίδιοι και ομολογούν – διότι δεν μπορούν να κάνουν κι αλλιώς – ότι παρουσίασαν ψεύδη και κατασκευασμένα γεγονότα ως αληθή!

Ακριβώς πριν δυο χρόνια, τον Νοέμβριο του ´15 οι ναυαρχίδες του διαβόητου «Συγκροτήματος», το ΒΗΜΑ και τα ΝΕΑ με αλλεπάλληλα δημοσιεύματα «αποκάλυπταν» όργιο ρουσφετιών από τα γειτονικά πολιτικά γραφεία του Νίκου Παππά και του Χρήστου Σπίρτζη. Από κοντά ακολούθησαν με αναπαραγωγή των «αποκαλυπτικών» ρεπορτάζ σύσσωμα τα δουλικά προς την ΝΔ μέσα ενημέρωσης. Τηλεοράσεις, εφημερίδες, ραδιόφωνα, ιστοσελίδες. Το μέγα σκάνδαλο!

Και έρχονται τώρα οι αυτουργοί και ομολογούν ότι όσα έγραψαν ήσαν ψεύδη και προϊόν παραπληροφόρησης. Από ποιόν παρακαλώ; Διότι τον «δίνουν»! ( διαβάστε παρακάτω τη δήλωσης τους). Από τον εν πολλαίς αμαρτίαις περιπεσόντα κ. Αυγενάκη! Ναι, από τον Αυγενάκη, του οποίου τις παράνομες δραστηριότητες αποκάλυψε το ΝΤΟΚΟΥΜΕΝΤΟ. Από το πρωτοπαλίκαρο του Κυριάκου.

Τι έχει να σχολιάσει τώρα η ΝΔ και ο αρχηγός της που κόπτονται για την αλήθεια; Τέτοιο στριπ τιζ στην βιομηχανία των fake news και των υπεργολάβων της δεν έχει ξαναγίνει. 

Σχόλια

Το Documento σέβεται όλες τις απόψεις, οι οποίες ωστόσο απηχούν αποκλειστικά και μόνον τη γνώμη των χρηστών. Διατηρούμε το δικαίωμά μας να μην αναρτούμε υβριστικά σχόλια και διαφημίσεις. Χρήστες που δεν σέβονται αυτούς τους κανόνες θα αποκλείονται.