Διαβάστε στο Documento

Documento Newspaper
Η εταιρεία είχε ιδρυθεί το 2013

Η τεκίλα του Τζορτζ Κλούνεϊ πουλήθηκε για ένα δισεκατομμύριο δολάρια!

Ο Τζορτζ Κλούνεϊ είναι ένας βραβευμένος ηθοποιός, νέος πατέρας και ένας παγκόσμιας φήμης φαρσέρ. Τώρα μπορεί να προσθέσει στο βιογραφικό του και το «ιδρυτής start-up εταιρείας που χτύπησε jack pot».

Η Casamigos, η μάρκα τεκίλας που ίδρυσε ο Κλούνεϊ με τους φίλους του Ράντε Γκέρμπερ και Μάικ Μέλντμαν το 2013, όπως ανακοινώθηκε, πωλήθηκε στον κολοσσό της παγκόσμιας αγοράς ποτών, Diageo.

Η συμφωνία εκτιμά την αξία της Casamigos ισοδύναμη του ενός δισεκατομμυρίου δολαρίων: 700 εκατομμύρια δολάρια σε μετρητά αρχικά και έως και 300 εκατομμύρια δολάρια περισσότερα, εάν επιτύχει στόχους πωλήσεων κατά την επόμενη δεκαετία.

«Εάν μας ρωτούσατε πριν από τέσσερα χρόνια αν έχουμε μια εταιρεία δισεκατομμυρίων δολαρίων, δεν νομίζω ότι θα λέγαμε “ναι”, δήλωσε ο Τζορτζ Κλούνεϊ. Αυτό αντανακλά την εμπιστοσύνη της Diageo στην εταιρεία μας και τη δική μας εμπιστοσύνη μας στη Diageo» πρόσθεσε.

Η συμφωνία καθιστά τον Κλούνεϊ έναν από τους πιο επιτυχημένους επενδυτές από τον καλλιτεχνικό χώρο.

Αστέρες του Χόλιγουντ συχνά επενδύουν κεφάλαια σε νεοφυείς επιχειρήσεις.

Μεταξύ αυτών είναι οι Κέβιν Σπέισι και Λεονάρντο ΝτιΚάπριο, οι οποίοι επένδυσαν χρήματα στην Casper, εταιρεία παραγωγής στρωμάτων και ο Τζάστιν Μπίμπερ, ο οποίος έχει επενδύσει στο Spotify.

Ο Άστον Κούτσερ μπορεί πλέον να είναι περισσότερο γνωστός για τις επενδύσεις του παρά για τις καταχωρίσεις για αυτόν στην IMDB, τη διαδικτυακή βάση δεδομένων με πληροφορίες για ηθοποιούς, και τις ταινίες, στις οποίες έχουν πρωταγωνιστήσει. Συμμετέχει με κεφάλαια σε συνολικά 61 επιχειρήσεις μεταξύ άλλων στην Airbnb και στη Change.org.

Σχόλια

Το Documento σέβεται όλες τις απόψεις, οι οποίες ωστόσο απηχούν αποκλειστικά και μόνον τη γνώμη των χρηστών. Διατηρούμε το δικαίωμά μας να μην αναρτούμε υβριστικά σχόλια και διαφημίσεις. Χρήστες που δεν σέβονται αυτούς τους κανόνες θα αποκλείονται.