Διαβάστε στο Documento

Documento Newspaper
Μην το χάσετε

Κύριε Λοτρέκ, μας κακομαθαίνετε! Στο Docville που κυκλοφορεί την Κυριακή με το Documento

-Οι σημαντικότεροι γραφίστες της Ευρώπης μιλούν στο Documento για την έκθεση-αφιέρωμα στον Λοτρέκ του μουσείου Μπενάκη με τίτλο «Το νέο salon des cent- Διεθνής έκθεση αφίσας αφιέρωμα στον Toulouse-Lautrec», που περιλαμβάνει περίφημα έργα από την ομώνυμη έκθεση που είχε γίνει το 2001 στο Πομπιντού.

-Δύο ξεχωριστοί μουσικοί, η Ελένη Τσαλιγοπούλου και ο Νίκος Ξυδάκης με αφορμή τη συναυλία τους στο Κηποθέατρο Παπάγου, στο πλαίσιο των εκδηλώσεων του 23ου Φεστιβάλ Παπάγου-Χολαργού, μιλούν στο Documento για το ελληνικό τραγούδι αλλά και την «ελληνική τραγωδία», προτείνοντας μια διαφορετική ανάγνωση των αγαπημένων τραγουδιών του συνθέτη.

-Οι σημαντικότερες παραστάσεις της νέας σεζόν μέσω ενός χρήσιμου οδηγού που παρουσιάζει τις 13 πιο ενδιαφέρουσες νέες πρεμιέρες της πόλης που θα δοθούν ως τα τέλη του χρόνου, με κλασικά έργα, πρωτοεμφανιζόμενα ή νεόκοπα κείμενα και μεταφορές κινηματογραφικών επιτυχιών.

-Οι «Νύχτες πρεμιέρας», το κορυφαίο φεστιβάλ της Αθήνας κλείνει τα 23 χρόνια ζωής. Σε ένα πλούσιο ρεπορτάζ παρουσιάζουμε τα κορυφαία φιλμ καθώς και τις εκπλήξεις της φετινής γιορτής που θα δώσουν άλλο χρώμα στην πόλη από τις 20 Σεπτεμβρίου έως και την 1η Οκτωβρίου.

Κατερίνα Μαγείρου «ακτινογραφεί» τον πίνακα «Η εμμονή της μνήμης» του Σαλβαδόρ Νταλί που χαρακτηρίζεται από την έλλειψη κινητικότητας και την παρουσία των λιωμένων ρολογιών (ένα από τα πιο αντιπροσωπευτικά δείγματα της σουρεαλιστικής ποιητικής του) προβαίνοντας σε μια άκρως προκλητική ιδέα για την έννοια του χρόνου.

Αντώνης Παπαδόπουλος, καλλιτεχνικός διευθυντής του Φεστιβάλ Ταινιών Μικρού Μήκους Δράμας μιλάει στο Documento για την επετειακή 40ή διοργάνωση, τονίζοντας πως «η ταινία μικρού μήκους είναι το πρώτο βήμα για την κινηματογραφική ενηλικίωση των σκηνοθετών» ενώ επισημαίνει ότι «σε περιόδους κρίσης η ενασχόληση με την τέχνη αυξάνεται».

διευθύντρια του Εβραϊκού Μουσείου Ελλάδος Ζανέτ Μπαττίνου γράφει στο Documento για μια σημαντική έκθεση που οργανώνεται στα Γιάννενα με τίτλο «Όταν η τέχνη γίνεται ιερή: Εβραϊκά κειμήλια από τα Ιωάννινα» και εγκαινιάζεται αυτή τη βδομάδα στο Μουσείο Αργυροτεχνίας.

-Μια Αργεντίνα καλλιτέχνιδα, η Πατρίσια Μαλάνκα, συνθέτρια & ερμηνεύτρια τάνγκο, επιχειρεί τη σύζευξη δύο διαφορετικών μουσικών ειδών, του τάνγκο και του ρεμπέτικου που κρίνει ότι έχουν κοινή κοινωνική αφετηρία, εξομολογούμενη την απαρχή της έρευνας της με την εξής φράση: «Πάντα αναζητούσα τις μουσικές ρίζες και επιδίωκα να πηγαίνω σε χώρους που προάγουν τα αυθεντικά ακούσματα. Κάπως έτσι βρέθηκα πριν από μερικά χρόνια σε μια ταβέρνα του Πειραιά να ακούω ρεμπέτικα».

Σχόλια

Το Documento σέβεται όλες τις απόψεις, οι οποίες ωστόσο απηχούν αποκλειστικά και μόνον τη γνώμη των χρηστών. Διατηρούμε το δικαίωμά μας να μην αναρτούμε υβριστικά σχόλια και διαφημίσεις. Χρήστες που δεν σέβονται αυτούς τους κανόνες θα αποκλείονται.