Μάχη για τα ελαστικά της Michelin

Μάχη για τα ελαστικά της Michelin

Τα αγωνιστικά ελαστικά της Michelin για το MotoGP πέρασαν μια δύσκολη δοκιμασία στον αγώνα Motul TT Assen, όπου οι κορυφαίοι αναβάτες σε όλον τον κόσμο, έδωσαν μια εξαιρετική παράσταση με νικητή το Μαρκ Μάρκεθ (Repsol Honda Team).

Οι καιρικές συνθήκες ήταν ιδανικές όλο το Σαββατοκύριακο γεγονός που επέτρεψε τους αναβάτες να δοκιμάσουν όλα τα μείγματα γομών των Michelin Power Slicks που ήταν διαθέσιμα για την Ολλανδική πίστα των 4.542μ.. Όταν στήθηκαν οι αναβάτες στη σχάρα της εκκίνησης, υπήρχε έντονη κινητικότητα, αφού αρκετές ομάδες άλλαζαν ελαστικά για να διασφαλίσουν ότι ο αναβάτης και η μοτοσικλέτα του θα «φορούν» το ιδανικό ζευγάρι ελαστικών. Εφόσον τα αποτελέσματα των ελεύθερων δοκιμών έδειξαν ότι όλα τα μείγματα γομών μπορούν να αποδώσουν καλά στον αγώνα, αλλαγές της τελευταίας στιγμής ήταν πιθανόν να υπάρξουν. Ο κάτοχος της pole position, Μάρκεθ, έστριψε πρώτος μετά την εκκίνηση ωστόσο, σύντομα τον πέρασε ο νικητής των προηγούμενων δύο αγώνων, Χόρχε Λορένθο (Ducati Team). Στη συνέχεια εξελίχθηκε ένας από τους πιο συναρπαστικούς και έντονους αγώνες στην ιστορία των τελευταίων ετών, καθώς έξι αναβάτες με μοτοσικλέτες τεσσάρων διαφορετικών κατασκευαστών που φορούσαν τέσσερα διαφορετικά ζευγάρια ελαστικών Michelin Power Slicks πήραν ξεχωριστά ο καθένας τα ηνία στον αγώνα των 26 γύρων.

Τα ελαστικά της Michelin έδωσαν στους αναβάτες την εμπιστοσύνη που χρειάζονταν για να πιέσουν στο όριο την ημέρα του αγώνα, παρά τον έντονο αέρα στην πίστα. Έτσι, η πρώτη θέση άλλαξε πολλές φορές χέρια μεταξύ των Μάρκεθ, Λορένθο, Ντοβιτσιόζο (Ducati Team), Βινιάλες (Movistar Yamaha MotoGP), Ρινς (Team SUZUKI ECSTAR) και Ρόσι (Movistar Yamaha MotoGP).

Οι 105.000 θεατές που συγκεντρώθηκαν στην πίστα απόλαυσαν τις εξαιρετικές ικανότητες όλων των αναβατών. Ο αγώνας ήταν κλασσικός στο μοτίβο του Assen, μέχρι που ο Μάρκεθ τέθηκε επικεφαλής δύο γύρους πριν από το τέλος και πήρε τη νίκη ενισχύοντας την βαθμολογική του υπεροχή στο πρωτάθλημα. Πίσω του τερμάτισε ο Ρινς με τον Βινιάλες – που σημείωσε το ταχύτερο γυρολόγιο – στην τρίτη θέση.

Οι επιδόσεις των ελαστικών της Michelin επιβεβαιώθηκαν για άλλη μία φορά ακόμη περισσότερο, τόσο με τους καλούς χρόνους, όσο και με τη μικρή απόσταση που είχαν οι οδηγοί μεταξύ τους σε όλο τον αγώνα. Αποδείχτηκε επιπλέον από την εκπληκτική διαφορά χρόνου της δεκαπεντάδας, καθώς όλοι όσοι πήραν βαθμούς από τον πρώτο μέχρι και τον δέκατο πέμπτο είχαν διαφορά μόνο 16 δευτερολέπτων, ενώ το προηγούμενο ρεκόρ είχε σημειωθεί στα 23 δευτερόλεπτα στο φετινό αγώνα του Qatar.

H Michelin και οι ομάδες του MotoGP θα κάνουν ένα μικρό ταξίδι διαμέσου των συνόρων της Ολλανδίας και της Γερμανίας καθώς ο επόμενος γύρος είναι στο Sachsenring, την πίστα που βρίσκεται στην ανατολική Γερμανία και που θα φιλοξενηθεί ο ένατος γύρος του παγκόσμιου πρωταθλήματος, την Κυριακή 15 Ιουλίου.

Μαρκ Μάρκεθ – Repsol Honda Team:

«Σήμερα ο αγώνας ήταν πραγματικά πολύ δύσκολος, αφού ο καθένας μας προσπαθούσε να κάνει οικονομία στα ελαστικά του κι επιπλέον είχε πολύ αέρα, αλλά όλα αυτά συντέλεσαν στον καλύτερο αγώνα που είχαμε μέχρι τώρα σε αυτή τη σεζόν. Ήταν απίστευτη η μάχη που είχαμε και αυτή ήταν η πρώτη φορά που χρησιμοποιήσαμε το μαλακό μείγμα γόμας, οπότε έπρεπε να μάθω πως να το διαχειριστώ και στο τέλος του αγώνα το ελαστικό αποδείχτηκε καλό και με στήριξε και αυτό ήταν πολύ σημαντικό. Νιώθω πολύ καλά με την μοτοσικλέτα μου, τις ρυθμίσεις της και τα ελαστικά και είμαι πολύ χαρούμενος που συμμετέχω σε αυτό το εκπληκτικό πρωτάθλημα γιατί πιστεύω ότι σήμερα όλοι το απόλαυσαν».

Πιέρο Ταραμάζο – Michelin Motorsport Two-Wheel Manager:

«Ήταν ένας φανταστικός αγώνας. Ήταν τιμή μας που συμμετείχαμε ενεργά σε αυτόν τον αγώνα και είδαμε τα ελαστικά μας να πιέζονται στο όριο από αυτούς τους οδηγούς. Και ήταν ακόμη πιο ευχάριστο το γεγονός ότι έδειξαν σιγουριά και εμπιστοσύνη στις επιδόσεις των ελαστικών σε όλη τη διάρκεια του αγώνα. Οι καιρικές συνθήκες ήταν σταθερές όλο το σαββατοκύριακο κι αυτό επέτρεψε στις ομάδες να ετοιμάσουν τις ιδανικές ρυθμίσεις για μία από τις πιο πολύπλοκες πίστες της σεζόν και τα αποτελέσματα έγιναν ορατά στον αγώνα επιτυγχάνοντας τον καλύτερο χρόνο της δεκαπεντάδας. Είδαμε και πάλι να χρησιμοποιούνται διαφορετικοί συνδυασμοί στα μείγματα γομών των ελαστικών στον εμπρός και πίσω τροχό, όπου ο Μαρκ και ο Μάβερικ χρησιμοποίησαν και οι δύο μεσαίο μείγμα γόμας μπροστά και μαλακό πίσω, ενώ ο Άλεξ προτίμησε μεσαίο/σκληρό μείγμα γόμας αντίστοιχα για εμπρός/πίσω. Από τους υπόλοιπους αναβάτες που βρέθηκαν μπροστά να οδηγούν τον αγώνα κάποιες στιγμές, ο Βαλεντίνο χρησιμοποίησε επίσης ζευγάρι μεσαίου/μαλακού μείγματος γόμας, ο Αντρέα επέλεξε μεσαίο/σκληρό, ενώ ο Χόρχε έκανε την τέταρτη διαφορετική επιλογή φορώντας μαλακό μπροστά και σκληρό πίσω. Αυτό επιβεβαιώνει και πάλι τα θετικά αποτελέσματα των διαφορετικών επιλογών που μπορεί να ταιριάξει κανείς καθώς στοχεύουμε στο να παρέχουμε ελαστικά για όλους τους οδηγούς και τις ομάδες για να έχουν τις καλύτερες επιδόσεις σε όλες τις πίστες».

Τελευταίες ΕιδήσειςDropdown Arrow
preloader
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Documento Newsletter