Διαβάστε στο Documento

Documento Newspaper

Mercedes GLC Coupé: Ώρα για σπορ…

Έχοντας στη διάθεσή της ένα πραγματικό τεχνολογικό οπλοστάσιο η Mercedes δεν έχει κανένα πρόβλημα να προικίσει ένα νέο της μοντέλο με όποιο ηλεκτρονικό - και μη - βοήθημα μπορεί να φανταστεί κανείς.

Έτσι, η GLC Coupe έρχεται εφοδιασμένη με τη λειτουργία DYNAMIC SELECT, που δίνει στον οδηγό τη δυνατότητα να προσαρμόζει βασικές λειτουργίες του αυτοκινήτου στις συνθήκες οδήγησης, το σύστημα μόνιμης τετρακίνησης 4MATIC και το αυτόματο κιβώτιο εννέα σχέσεων 9G-TRONIC. Διαθέσιμοι είναι επίσης δύο τύποι ανάρτησης, με διαρκώς προσαρμοζόμενη απόσβεση: μία με χαλύβδινα ελατήρια και μία αερανάρτηση (air body control).

Προερχόμενη από την πιο «χωμάτινη» GLC, η GLC Coupe χρειάστηκε να χαμηλώσει κατά περίπου 4 cm σε σχέση με την GLC για να γίνει πιο «σπορ», αλλά και να μεγαλώσει σε μήκος κατά 8 cm, φτάνοντας τώρα τα 4,73 m, σε μια προσπάθεια να τονιστεί το κουπέ στιλ της. Αυτή η σχεδίαση επέτρεψε τον περιορισμό του συντελεστή αεροδυναμικής αντίστασης Cd στο πολύ καλό 0,31.

Η νέα GLC Coupé προσφέρεται με τη δυνατότητα επιλογής ανάμεσα σε τέσσερις πετρελαιοκινητήρες, με απόδοση από 136 έως 258 ίππους, τρεις βενζινοκινητήρες, με ισχύ από 211 έως 367 ίππους και μία υβριδική, Plug-In Hybrid έκδοση, ισχύος 320 ίππων. Κορυφαία σε επιδόσεις η έκδοση AMG GLC 43 4MATIC Coupé, που με κινητήρα V6 με δύο στροβιλοσυμπιεστές (biturbo) αποδίδει 270 kW (367 hp), επιτυγχάνοντας τα 0-100 χλμ./ώρα σε μόλις 4,9 δευτερόλεπτα.

Σχόλια

Το Documento σέβεται όλες τις απόψεις, οι οποίες ωστόσο απηχούν αποκλειστικά και μόνον τη γνώμη των χρηστών. Διατηρούμε το δικαίωμά μας να μην αναρτούμε υβριστικά σχόλια και διαφημίσεις. Χρήστες που δεν σέβονται αυτούς τους κανόνες θα αποκλείονται.