Διαβάστε στο Documento

Documento Newspaper

Μπροστά στο Ράλι Ντακάρ τα PEUGEOT 3008 DKR

Σε υψόμετρο σχεδόν 5.000 μέτρων, ανέβηκαν χθες τα πληρώματα που αγωνίζονται στο φετινό ράλι Ντακάρ, με τα PEUGEOT 3008 DKR να κάνουν τα πρώτο «1-2-3» και με τους Loeb/Elena, Sainz/Cruz and Peterhansel/Cottret να φιγουράρουν στις πρώτες θέσεις της γενικής κατάταξης.

Σε μία διαδρομή μήκους 364 χιλιομέτρων και στο μεγαλύτερο υψόμετρο του αγώνα, τα PEUGEOT 3008 DKR απέδειξαν την ταχύτητα και την αξιοπιστία τους. Οι συνοδηγοί αντιμετώπισαν τις πρώτες δυσκολίες στην πλοήγηση, ενώ οι κινητήρες έπρεπε να λειτουργούν σε ατμόσφαιρα και αραιό - με μικρότερη περιεκτικότητα σε οξυγόνο - αέρα. Συγκεκριμένα, ο Stéphane Peterhansel οδήγησε καταπληκτικά και έκανε τον ταχύτερο χρόνο και αναρριχήθηκε στην 3η θέση της γενικής κατάταξης (ο αντίπαλος All-Attiyah είχε σοβαρά προβλήματα και τερμάτισε στην 31η θέση της ε.δ.).

Με την εμπειρία που απέκτησε από το περσινό Ντακάρ, ο Sébastien Loeb σιγούρεψε την 3η θέση στην ε.δ. και διατήρησε την πρωτιά του στην γενική κατάταξη, ενώ με διαφορά 42 δευτερολέπτων ακολουθεί ο Carlos Sainz που τερμάτισε στην 2η θέση της ε.δ. ολοκληρώνοντας το πρώτο «χατ-τρικ» για την TEAM PEUGEOT TOTAL στο φετινό Ντακάρ. Αξιοσημείωτη ήταν και η επίδοση του Cyril Despres που τερμάτισε 5ος επιβεβαιώνοντας την κυριαρχία της γαλλικής ομάδας σε μέγιστο ύψος 4.960 μέτρων.

Stéphane Peterhansel (PEUGEOT 3008DKR #300): «Ήταν μια πολύ καλή μέρα για την TEAΜ PEUGEOT TOTAL και τον Jean-Paul, κατάφερα και κέρδισα την ειδική διαδρομή. Είδαμε δύο Toyota να σταματούν στην πίστα λόγω προβλημάτων και αυτό μας άνοιξε τον δρόμο και την όρεξη. Δεν αντιμετωπίσαμε κανένα πρόβλημα και τα πήγαμε καλά με την πλοήγηση».

Carlos Sainz (PEUGEOT 3008DKR #304): «Αυτή ήταν μία σκληρή διαδρομή. Δεν είχαμε ιδανικό ξεκίνημα και έτσι αποφάσισα στο δεύτερο σκέλος της διαδρομής να πιέσω το αγωνιστικό. Ήταν σημαντικό να μην χτυπήσω σε κάποιο βράχο. Έχουμε αρκετό δρόμο ακόμη και μερικές λεπτομέρειες να βελτιώσουμε».

Sébastien Loeb (PEUGEOT 3008DKR #309): «Δεν ήταν εύκολο αλλά καταφέραμε να επιβιώσουμε αλώβητοι από αυτή την διαδρομή, αν εξαιρέσουμε ένα μικρό κλατάρισμα όταν στο δεύτερο σκέλος χτύπησε ο τροχός σε ένα βράχο. Καταφέραμε να περάσουμε τον Al Attiyah σε αυτή την φάση».

Cyril Despres (PEUGEOT 3008DKR #307): «Δεν ξεκινήσαμε καλά. Χτυπήσαμε σε ένα βράχο βγαίνοντας από ένα ποτάμι και αυτό μας έκανε να ρίξουμε ρυθμό. Ο David έκανε εξαιρετική πλοήγηση. Προς το τέλος του πρώτου σκέλους μας δυσκόλεψε το τιμόνι που έγινε πιο βαρύ λόγω μίας μικρής τρύπας στο ψύκτη του υδραυλικού υγρού».

Τύπος διαδρομής: μεγάλο υψόμετρο, έντονο off-road, περάσματα από ποτάμια, δύσκολη πλοήγηση

Καιρικές συνθήκες: μεγάλες διαφορές θερμοκρασίας (3-35°C) λόγω υψομέτρου

Μέση ταχύτητα: 80 χλμ./ώρα

Μέγιστη ταχύτητα: 182 χλμ./ώρα

Η κατάταξη στην 3η ειδική διαδρομή

1. PETERHANSEL Stéphane (FRA) / COTTRET Jean-Paul (FRA), PEUGEOT 3008DKR, 4h18m17s

2. SAINZ Carlos (ESP) /CRUZ Lucas (ESP), PEUGEOT 3008DKR, +1m54s

3. LOEB Sébastien (FRA) / ELENA Daniel (MON), PEUGEOT 3008DKR, +3m8s

4. HIRVONEN Mikko (FIN) / PERIN Michel (FRA), Mini, +3m57s

5. DESPRES Cyril (FR) / David CASTERA (FRA), PEUGEOT 3008DKR, +7m48s

Η γενική κατάταξη μετά την 3η ειδική διαδρομή

1. LOEB Sébastien (FRA) / ELENA Daniel (MON), PEUGEOT 3008DKR, 6h54m56s

2. SAINZ Carlos (ESP) /CRUZ Lucas (ESP), PEUGEOT 3008DKR, +42s

3. PETERHANSEL Stéphane (FRA) / COTTRET Jean-Paul (FRA), PEUGEOT 3008DKR, +4m18s

4. HIRVONEN Mikko (FIN) / PERIN Michel (FRA), Mini, +9m38s

5. ROMA Nani (ESP) / HARO Bravo (ESP), Toyota Hi-Lux, +13m4s

7. DESPRES Cyril (FR) / David CASTERA (FRA), PEUGEOT 3008DKR, +15m25s

Σχόλια

Το Documento σέβεται όλες τις απόψεις, οι οποίες ωστόσο απηχούν αποκλειστικά και μόνον τη γνώμη των χρηστών. Διατηρούμε το δικαίωμά μας να μην αναρτούμε υβριστικά σχόλια και διαφημίσεις. Χρήστες που δεν σέβονται αυτούς τους κανόνες θα αποκλείονται.