Διαβάστε στο Documento

Documento Newspaper
H μεξικανική Ημέρα των Νεκρών

Νεκροζώντανοι στην Αθήνα, στο Docville, την Κυριακή με το Documento

Με την πανσέληνο να λάμπει στον ουρανό, η Εμυ Ντούρου βρέθηκε στην πομπή για την μεξικανική Ημέρα των Νεκρών που έγινε στο κέντρο της Αθήνας και μίλησε με ανθρώπους με σκοτεινά μακιγιάζ και μάσκες θανάτου. Μια πολύ ιδιαίτερη γιορτή, που κατέληξε σε ένα μεγάλο φωτεινό πάρτι. 

Η θρυλική ντίβα της τζαζ Ντι Ντι Μπρίτζγουοτερ μίλησε στον Γιάννη Παπαϊωάννου λίγες μέρες προτού βρεθεί στη χώρα μας για μια μοναδική συναυλία στο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών. Μεταξύ άλλων λέει «Αυτό που ελπίζω κάθε φορά που έρχομαι στην Ελλάδα ή όταν επισκέπτομαι οποιαδήποτε άλλη χώρα όπου υπάρχει μια δύσκολη κατάσταση είναι ότι η μουσική που κάνω θα μπορέσει να προσφέρει δύο ώρες ανακούφισης σε όσους τα καταφέρουν να έρθουν να με ακούσουν».

Λίγες μέρες προτού επισκεφθεί την Αθήνα, ο Ντανιέλ Μελίνγκο, ο διάσημος εικονοκλάστης Αργεντινός τραγουδοποιός, μιλάει στην Αφροδίτη Ερμίδη για τις ελληνικές καταβολές του, το ροκ και βεβαίως το τάνγκο.

Σεπτέμβριος 1982, γήπεδο Σπόρτιγκ, τριήμερο new wave και ανάμεσα στα γκρουπ οι δαιμονικοί Birthday Party. Η αλλιώς η πρώτη φορά του Νικ Κέιβ στην Ελλάδα, μέσα από την πένα του Γιάννη Μπαζού. Ροκ ιστορίες διαποτισμένες από ουσίες και οινοπνεύματα.

Ο σκηνοθέτης Βασίλης Παπαβασιλείου μιλά στη Στέλλα Χαραμή, εξηγώντας γιατί παρουσιάζει μέσα σε 18 χρόνια την τρίτη εκδοχή της «Ελένης» του Γιάννη Ρίτσου στo Θέατρο Τέχνης. «Κανένας Αισχύλος δεν θα μας σώσει εάν δεν έχουμε φαντασία» λέει μεταξύ άλλων.

Το συγκρότημα Σπυριδούλα γίνεται φέτος 40 χρόνων και ο Νίκος Σπυρόπουλος ξετυλίγει την ιστορία τους στον Γιάννη Παπαϊωάννου.

Ο Γαβριήλ Τζάφκας, ο Ελληνας σκηνοθέτης που ζει στη Δανία μίλησε στον Κωνσταντίνο Καϊμάκη λίγο προτού βρεθεί στο Φεστιβάλ Θεσσαλονίκης .

Με αφορμή την έξοδο στις αίθουσες της ταινίας «Έγκλημα στο Οριάν Εξπρές» του Κένεθ Μπράνα ξαναθυμόμαστε τις μεγάλες στιγμές του Ηρακλή Πουαρό στη μεγάλη οθόνη, από το 1931 έως σήμερα. 

Ο street artist STMTS μιλάει στην Ηλέκτρα Ζαργάνη για την κουλτούρα της τέχνης δρόμου, για την άνθιση των τελευταίων χρόνων, αλλά και για τους λόγους που στα έργα του χρησιμοποιεί ως κεντρικούς ήρωες τα παιδιά.

Σχόλια

Το Documento σέβεται όλες τις απόψεις, οι οποίες ωστόσο απηχούν αποκλειστικά και μόνον τη γνώμη των χρηστών. Διατηρούμε το δικαίωμά μας να μην αναρτούμε υβριστικά σχόλια και διαφημίσεις. Χρήστες που δεν σέβονται αυτούς τους κανόνες θα αποκλείονται.