Διαβάστε στο Documento

Documento Newspaper

Νέο ŠKODA KODIAQ SCOUT

Μια πιο «χωμάτινη» έκδοση του νέου της SUV, Kodiaq, που θα διαθέτει στάνταρ τετρακίνηση, θα παρουσιάσει η Skoda στην Έκθεση Αυτοκινήτου της Γενεύης, στις αρχές Μαρτίου. Πρόκειται για το Kodiaq Scout, που θα διατίθεται με τέσσερις κινητήρες ισχύος 150 έως 190 PS.

Εκτός από τα ορατά απαραίτητα προστατευτικά αμαξώματος τα οποία θα το διαφοροποιούν αισθητικά, θα διαθέτει επιπλέον, στο βασικό του εξοπλισμό, το πακέτο Rough-Road, που θα προστατεύει την «κοιλιά» του, τον κινητήρα, τα φρένα, τις γραμμές καυσίμου κλπ. στις εκτός δρόμου εξορμήσεις. Ο στάνταρ εξοπλισμός περιλαμβάνει επίσης το σύστημα Driving Mode Select (Eco, Comfort, Normal, Sport, Individual, Snow), το οποίο μπορεί να χρησιμοποιηθεί για τον έλεγχο του κινητήρα, του αυτόματου κιβωτίου ταχυτήτων, του υδραυλικού τιμονιού και του κλιματισμού.

Η τετρακίνηση βασίζεται σε ένα ηλεκτρονικά ελεγχόμενο πολύδισκο συμπλέκτη που ανακατανέμει συνεχώς τη ροπή μεταξύ των αξόνων. Έτσι, σε κανονικές συνθήκες, ιδιαίτερα με ένα ελαφρύ φορτίο και με σβησμένο κινητήρα, ο πολύδισκος συμπλέκτης μεταφέρει την ισχύ του κινητήρα στο καύσιμο με οικονομικό τρόπο κυρίως στους εμπρός τροχούς.

Τα γεωμετρικά χαρακτηριστικά του ŠKODA KODIAQ επιτρέπουν απροβλημάτιστες διαδρομές σε χωματόδρομους (απόσταση από το έδαφος 194 χιλιοστά, γωνία ράμπας 19,7 μοίρες, γωνίες προσέγγισης και φυγής αντίστοιχα 22,0 και 23,1 μοίρες, χάρη στους κοντούς προβόλους).

Όταν το όχημα βγαίνει εκτός δρόμου, ο οδηγός μπορεί να επιλέξει το σύστημα off-road απλά με το πάτημα ενός κουμπιού. Το προαιρετικό DCC (Dynamic Chassis Control) αλλάζει τον τρόπο λειτουργίας ανάλογα, ενώ η απόκριση στο γκάζι είναι κάπως πιο αργή. Για καλύτερη πρόσφυση στη λειτουργία off-road, το ASR επιτρέπει την αύξηση της ολίσθησης, ενώ το ηλεκτρονικά μπλοκέ διαφορικό (EDL) αντιδρά πιο γρήγορα. Όταν απαιτείται, τα συστήματα Hill-Hold και Hill-Descent ενεργοποιούνται – με το δεύτερο σύστημα να διατηρεί τη ταχύτητα του αυτοκινήτου στο επίπεδο που ο οδηγός εισέρχεται στην πλαγιά.

Υπάρχουν δύο επιλογές κινητήρων βενζίνης και πετρελαίου:

1.4 TSI 110-kW (150 PS) 4x4, μέγιστη ταχύτητα 197 km/h, 0-100 km/h σε 9,8 δευτερόλεπτα, συνδυασμένη κατανάλωση 6,8 l / 100 km, 153 g CO2/km

2.0 TSI 132-kW (180 PS) 4x4, μέγιστη ταχύτητα 207 km/h, 0-100 km/h σε 8,0 δευτερόλεπτα, συνδυασμένη κατανάλωση 7,3 l / 100 km, 168 g CO2/km

2.0 TDI 110-kW (150 PS) 4x4, μέγιστη ταχύτητα 197 km.h, 0-100 km/h σε 9,5 δευτερόλεπτα, συνδυασμένη κατανάλωση 5,3 l / 100 km, 139 g CO2/km

2.0 TDI 140-kW (190 PS) 4x4, μέγιστη ταχύτητα 210 km/h, 0-100 km/h σε 8,9 δευτερόλεπτα, συνδυασμένη κατανάλωση 5,7 l / 100 km, 150 g CO2/km

Σχόλια

Το Documento σέβεται όλες τις απόψεις, οι οποίες ωστόσο απηχούν αποκλειστικά και μόνον τη γνώμη των χρηστών. Διατηρούμε το δικαίωμά μας να μην αναρτούμε υβριστικά σχόλια και διαφημίσεις. Χρήστες που δεν σέβονται αυτούς τους κανόνες θα αποκλείονται.