Διαβάστε στο Documento

Documento Newspaper
Μην το χάσετε

Ο street artist Wild Drawing, στο Docville που κυκλοφορεί την Κυριακή με το Documento

• Ο μπαλινέζος street artist Wild Drawing έγινε γνωστός στο ευρύ κοινό πέρυσι το φθινόπωρο με την περίφημη τοιχογραφία του με την κουκουβάγια (Knowledge speaks - Wisdom listens), που δημιούργησε στην πρόσοψη ενός εγκαταλειμμένου σπιτιού στο Μεταξουργείο. Στη συνέντευξη που έδωσε στην Εμυ Ντούρου μιλά για την τέχνη του, τη σχέση του με την Αθήνα και τον τρόπο που επιλέγει τους τοίχους-καμβάδες του.

• Η Δέσποινα Κουτσούμπα, καταδυόμενη αρχαιολόγος της Εφορείας Εναλίων Αρχαιοτήτων, γράφει για τις έρευνες της ενάλιας αρχαιολογίας που φέρνουν στο φως ολόκληρους οικισμούς της πρωτομινωικής, πρωτοκυκλαδικής και πρωτοελλαδικής περιόδου που βρίσκονται κάτω από την επιφάνεια της θάλασσας.

• Ο Αντώνης Μακραντώνης, ένας από τους πρώτους Ελληνες DJs μοιράζεται με τους αναγνώστες τις αναμνήσεις του από τα καλοκαίρια των τελών της δεκαετίας του 1970 στο Pierro’s, το γκέι μπαρ της Μυκόνου, που έγραψε ιστορία.

• Ο Κωνσταντίνος Καϊμάκης επιλέγει πέντε από τις αγαπημένες του ταινίες με θέμα τη ληστεία, με αφορμή το απολαυστικό «Baby driver» (αποθεώθηκε από κοινό και κριτική στις ΗΠΑ) που δείχνει πως για την πραγματοποίηση της τέλειας ληστείας δεν αρκεί μόνο ένα τέλειο σχέδιο.

• Ρεπορτάζ της Αφροδίτης Ερμίδη για το σύστημα Βάλντορφ, την πρωτοποριακή μορφή εκπαίδευσης, που έρχεται από Σεπτέμβριο στην Αθήνα. Στην Ελλάδα μέχρι τώρα είχε εφαρμοστεί σε παιδικούς σταθμούς. Για πρώτη φορά οι μαθητές θα μπορούν να φοιτήσουν και σε τάξεις νηπιαγωγείου και δημοτικού.

• Η Αναστασία Πιτσιρώνη-Γεμενετζή, η πρώτη γυναίκα απόφοιτος του Κολλεγίου Ανατόλια στη Θεσσαλονίκη, σήμερα 103 χρόνων, μιλά για τη ζωή της στη Μαρίνα Αγγελάκη.

• Μέσα από τη σειρά έργων «Αυτοσχεδιασμοί» ο Ρώσος ζωγράφος Βασίλι Καντίνσκι απελευθερώθηκε από την παραστατικότητα. Η Κατερίνα Μαγείρου γράφει για τον «Αυτοσχεδιασμό 28», το έργο του Καντίνσκι, όπου το χρώμα αποτελεί ένα σημαντικό μέσο έκφρασης από μόνο του, χωρίς απαραίτητα την ανάγκη απεικόνισης ενός αντικειμένου.

Σχόλια

Το Documento σέβεται όλες τις απόψεις, οι οποίες ωστόσο απηχούν αποκλειστικά και μόνον τη γνώμη των χρηστών. Διατηρούμε το δικαίωμά μας να μην αναρτούμε υβριστικά σχόλια και διαφημίσεις. Χρήστες που δεν σέβονται αυτούς τους κανόνες θα αποκλείονται.