Διαβάστε στο Documento

Documento Newspaper
Opel Insignia

Οικονομία και απόδοση

Πολλές δυνατότητες οικονομίας με χαμηλό συνολικό κόστος ιδιοκτησίας (TCO). Εξαιρετικά δημοφιλής και ήδη πολλαπλά βραβευμένη η νέα γενιά του κορυφαίου Opel η έκδοση Selection με πολλά έξτρα συστήματα, στάνταρ.

Το νέο Opel Insignia εντυπωσιάζει τόσο με το σπορ στυλ, την premium άνεση και τις κορυφαίες τεχνολογίες όσο και με την οικονομία του. Οι πελάτες ωφελούνται από το χαμηλότερο συνολικό κόστος ιδιοκτησίας (TCO) έναντι των εφάμιλλων ανταγωνιστών του. Αυτό καθιστά το Insignia Grand Sport ιδιαίτερα ελκυστικό για ιδιώτες και πελάτες fleet.

Ιδιαίτερα η έκδοση Selection προσφέρει υψηλά επίπεδα άνεσης και πληθώρα τεχνολογιών στάνταρ σε ένα ολοκληρωμένο πακέτο, με άκρως ελκυστική τιμή. Το Insignia Selection διαθέτει σύστημα infotainment Navi 900 IntelliLink με ενσωματωμένη πλοήγηση. Ο πλούσιος εξοπλισμός είναι ένας από τους λόγους της υψηλής αξίας μεταπώλησης του Insignia.

Πολλοί ακόμα παράγοντες εξασφαλίζουν την υπεροχή της ‘ναυαρχίδας’ της Opel στην κατηγορία: χάρη στις υπερσύγχρονες μεθόδους παραγωγής και τα ανώτερα υλικά, το Insignia πετυχαίνει ένα εξαιρετικό επίπεδο ποιότητας, το οποίο είναι σημαντικό για ένα μεγάλο κύκλο ζωής με σταθερή αξία μεταπώλησης. Επιπλέον, η έξυπνη μηχανολογία, τα ευφυή συστήματα κίνησης, οι καινοτόμες τεχνολογίες και τα συστήματα υποστήριξης κάνουν την οδήγηση ασφαλέστερη. Όλα αυτά έχουν σαν αποτέλεσμα, χαμηλότερα ασφάλιστρα (όπου εφαρμόζονται), μικρότερο κόστος συντήρησης και επισκευών και μειωμένες δαπάνες καυσίμου.

Turbo diesel ή Turbo βενζίνη

Σύμφωνα με τρέχοντες υπολογισμούς και με βάση τις τρέχουσες τιμές (περισσότερες πληροφορίες παρακάτω) το συνολικό κόστος ιδιοκτησίας για το Insignia Grand Sport Selection με κινητήρα 1.6 Turbo diesel 136 ίππων (κατανάλωση καυσίμου NEDC με εξατάχυτο μηχανικό κιβώτιο: στην πόλη 5,2[1] l/100 km, εκτός πόλης 4,0[1] l/100 km, μικτός κύκλος 4,51 l/100 km, 1181 g/km CO2) είναι εξαιρετικά χαμηλό.

Αλλά πέρα από τις εκδόσεις Opel Insignia diesel, και το βενζινοκίνητο μοντέλο ανταμείβει τους ιδιοκτήτες τους σε επίπεδο συνολικού κόστους ιδιοκτησίας: έκδοση Selection με 1.5 Turbo ECOTEC 165 ίππων (κατανάλωση NEDC με εξατάχυτο μηχανικό κιβώτιο: στην πόλη 7,3 l/100 km, εκτός πόλης 5,2l/100 km, μικτός κύκλος 6,0 l/100 km, 136 g/km CO2).

Στη Γερμανία, το συνολικό κόστος ιδιοκτησίας υπολογίζεται από τις δαπάνες συντήρησης, ασφάλισης, κατανάλωσης καυσίμου (επίσημη κατανάλωση στο Νέο Ευρωπαϊκό Κύκλο Οδήγησης και τους φόρους καθώς και την αναμενόμενη απαξίωση μετά από τρία χρόνια και 90.000 km (εκδόσεις diesel) ή πέντε χρόνια και 100.000 km (εκδόσεις βενζίνης).

Επομένως, το Opel Insignia προσφέρει ένα ελκυστικό, συνολικό πακέτο που πείθει πελάτες και ειδικούς. Αν και η νεότερη γενιά της λεγόμενης ‘ναυαρχίδας’ της Opel βρίσκεται στους Ευρωπαϊκούς δρόμους μόλις μερικούς μήνες, έχει ήδη αποσπάσει αρκετά βραβεία. Μεταξύ αυτών, το “Χρυσό Τιμόνι” 2017 στην Πολωνία (Auto Swiat) και τη Σλοβενία (Auto Bild) καθώς και το “Best Car 2017” (Fleet Cars & Vans, Fleet Auto Premium) στην Πολωνία και “Fleet News of the Year” (FLEET Magazine) στην Τσεχία.

Σχόλια

Το Documento σέβεται όλες τις απόψεις, οι οποίες ωστόσο απηχούν αποκλειστικά και μόνον τη γνώμη των χρηστών. Διατηρούμε το δικαίωμά μας να μην αναρτούμε υβριστικά σχόλια και διαφημίσεις. Χρήστες που δεν σέβονται αυτούς τους κανόνες θα αποκλείονται.