Διαβάστε στο Documento

Documento Newspaper

Τα «δώρα» του 2017

Τα νέα μοντέλα που θα κυκλοφορήσουν στους ελληνικούς δρόμους την καινούρια χρονιά

Τρία αρκετά μεγάλα SUV, με μήκος που πλησιάζει τα 4,7 μέτρα δίνουν ένα πρώτο στίγμα της καινούριας χρονιάς: πρόκειται για το Audi Q5 που κατατάσσεται στους πολυτελείς εκπροσώπους της κατηγορίας και ακολουθείται από το αμετανόητα προσθιοκίνητο Peugeot 5008 και το Skoda Kodiaq, την πρώτη απόπειρα της μάρκας στην κατηγορία των μεσαίου μεγέθους SUV – και σημειώνουμε στο σημείο αυτό πως Peugeot και Skoda προσφέρονται και σε επταθέσιες εκδόσεις. Στην ευρύτερη κατηγορία των λεγόμενων premium SUV περιλαμβάνονται και δύο μοντέλα του BMW Group: η BMW X2, την τελική μορφή της οποίας δεν έχουμε δει ακόμα και το Mini Countryman, για το οποίο μιλήσαμε σε προηγούμενο φύλλο της εφημερίδας μας.

Μέσα στη χρονιά θα δούμε επίσης την πολυτελή και σπορτίφ Alfa Romeo Stelvio, ενώ την τύχη του στην αγορά θα δοκιμάσει φέτος και το Seat Ateca, ένα μοντέλο που θα ξεκινά από τα 1.000 κ.εκ. και απευθύνεται στην καρδιά της κατηγορίας, τα μικρομεσαία SUV. Στην ίδια κατηγορία μεγέθους εντάσσεται και το Toyota C-HR (Coupe High-Rider) που χαρακτηρίζεται από την πολύ επιθετική σχεδίαση, ενώ ελαφρά μεγαλύτερο σε μέγεθος είναι το νέο Ford Kuga, που βρίσκεται ήδη στις εκθέσεις των αντιπροσώπων της εταιρίας στην Ελλάδα.

Έδαφος κερδίζει και η ιδέα των «ψηλών» - και συνήθως πολυτελών - στέισον, που κατά κανόνα προσφέρονται με κάποιο σύστημα τετρακίνησης. Πρόκειται για ιδέα που τη βλέπουμε ήδη στην αυτοκινητοβιομηχανία να εκφράζεται με μοντέλα όπως το Audi A6 allroad quattro, το οποίο φέτος θα αποκτήσει δύο τουλάχιστον νέους ανταγωνιστές: από τη μια περιμένουμε τη σύγχρονη εκδοχή του πρώτου διδάξαντα, το Volvo V90 Crosscountry και από την άλλη την ολοκαίνουργια Mercedes E-Class All Terrain.

Στον ευρύτερο χώρο των αυτοκινήτων παντός εδάφους θα πρέπει να συμπεριλάβουμε και την πρώτη απόπειρα της Mercedes στο χώρο των λεγόμενων «διπλοκάμπινων» 4X4, την X-Class, που αναμένεται να συνδυάζει την χαρακτηριστική για τη συγκεκριμένη μάρκα πολυτέλεια, με τις αυξημένες δυνατότητες κίνησης εκτός δρόμου που χαρακτηρίζουν τα οχήματα του τύπου αυτού.

Στον αντίποδα, συναντάμε αυτοκίνητα όπως το Suzuki Ignis, που είναι ήδη διαθέσιμο στη χώρα μας και προσφέρεται και σε εκδόσεις με κίνηση στους τέσσερις τροχούς, αλλά και το Opel Karl Rocks, την «άγρια» εκδοχή του μικρού Opel που και αυτό αναμένεται μέσα στην καινούρια χρονιά.

Νέες παρουσίες έχουμε, βέβαια, και στην κατηγορία Β, αυτή που συχνά θα δείτε να αποκαλείται και κατηγορία των «σουπερμίνι», και που τώρα αποτελεί όχι μόνο την καρδιά της ελληνικής αγοράς, αλλά και μια γενικότερα ανερχόμενη κατηγορία αυτοκινήτων, σε πανευρωπαϊκό επίπεδο. Ήδη η εκπνοή του 2016 μας βρήκε να υποδεχόμαστε το πολύ καλό Citroen C3, που κατέκτησε και τον τίτλο του «Αυτοκινήτου του 2017», ενώ τους επόμενους μήνες θα κάνουν την εμφάνισή τους δυνατοί «παίκτες», όπως τα ολοκαίνουρια Ford Fiesta και Nissan Micra, αλλά και το Kia Rio.

Τέλος, το νέο Volkswagen Golf θα είναι σίγουρα η πιο ηχηρή άφιξη στην αμέσως μεγαλύτερη κατηγορία, αυτή των «μικρομεσαίων» αυτοκινήτων, που παραδοσιακά εκφράζουν ότι πιο οικογενειακό στη χώρα μας, ενώ την εμφάνισή τους θα κάνουν ακόμα τρία σημαντικά μοντέλα: ο λόγος για το ολοκαίνουριο Honda Civic, τη 10η γενιά του ενός μοντέλου με σαραντάχρονη ιστορία και τα νέα Hyundai i30, Renault Megane και Seat Leon.

Σχόλια

Το Documento σέβεται όλες τις απόψεις, οι οποίες ωστόσο απηχούν αποκλειστικά και μόνον τη γνώμη των χρηστών. Διατηρούμε το δικαίωμά μας να μην αναρτούμε υβριστικά σχόλια και διαφημίσεις. Χρήστες που δεν σέβονται αυτούς τους κανόνες θα αποκλείονται.