Διαβάστε στο Documento

Documento Newspaper
BMW Group και ηλεκτροκίνηση

Το 100.000ό BMW i3 από τη Λειψία

Λανσάρισμα του BMW Battery Storage Farm με μπαταρίες δεύτερου κύκλου ζωής. Το 100.000ό BMW i3 κατασκευάστηκε στο εργοστάσιο της Λειψίας. Το BMW i8 Roadster το τρίτο μοντέλο BMW i, που παράγεται εκεί. Χάραλαντ Κρούγκερ: Συνεχίζουμε την επέκταση της μάρκας BMW i.

Το εργοστάσιο του BMW Group συνεχίζει να διευρύνει τον ηγετικό, διεθνή ρόλο του στον τομέα της ηλεκτροκίνησης, με το 100.000ό BMW i3 να περνά πρόσφατα από την γραμμή παραγωγής του εργοστασίου της Λειψίας. Το BMW i3 έχει παίξει σημαντικό ρόλο στην ανάδειξη του BMW Group σε έναν από τους πιο επιτυχημένους παρόχους ηλεκτρικών οχημάτων σε όλο τον κόσμο. Ο Χάραλντ Κρούγκερ, Πρόεδρος Δ.Σ. της BMW AG, και ο Διευθυντής του εργοστασίου Χανς Πέτερ Κρούγκερ γιόρτασαν το ορόσημο με τον Πρωθυπουργό της Σαξονίας, Στανισλαβ Κίλις, άλλους προσκεκλημένους και εργαζόμενους του εργοστασίου. Στην εκδήλωση, οι Κρούγκερ και Κέμσερ παρουσίασαν επίσης το επόμενο μέλος της οικογένειας BMW i, το BMW i8 Roadster, σε μορφή καμουφλαρισμένου πρωτοτύπου. Η μαζική παραγωγή του BMW i8 Roadster θα ξεκινήσει το 2018. Επίσης, αξιοσημείωτη είναι η επίσημη έναρξη λειτουργίας του BMW Battery Storage Farm Leipzig, που θα συνδέει 700 μπαταρίες υψηλής χωρητικότητας από οχήματα BMW i3. Το σύστημα αποθήκευσης μπαταριών μεγάλης κλίμακας στο εργοστάσιο της Λειψίας θα προσφέρει σε μπαταρίες που έχουν χρησιμοποιηθεί αρχικά σε οχήματα BMW i3, έναν δεύτερο κύκλο ζωής σε ένα κερδοφόρο, βιώσιμο επιχειρηματικό μοντέλο βασισμένο στην αξιοποίηση της ενέργειας.

«Είμαστε περήφανοι για την παραγωγή του 100.000ού BMW i3 στη Λειψία. Το BMW i3 είναι ένας γνήσιος πρωτοπόρος της τεχνολογίας. Με την BMW i στην πρώτη γραμμή, σκοπεύουμε να διατηρήσουμε τον ηγετικό ρόλο μας, ως premium κατασκευαστές ηλεκτρικών οχημάτων στο μέλλον. Τώρα προσδοκούμε στο επόμενο μέλος της οικογένειας BMW i, το i8 Roadster, που θα ενισχύει την πρωτοκαθεδρία μας στον τομέα της ηλεκτροκίνησης. Το 2025, θα προσφέρουμε στους πελάτες μας συνολικά 25 μοντέλα με ηλεκτρικά συστήματα κίνησης», δήλωσε ο Κρούγκερ. «Για το συμφέρον της βιωσιμότητας, σήμερα παρουσιάζουμε μία φιλοσοφία για δεύτερη ζωή των μπαταριών υψηλής τάσης του BMW i3. Με τη Στρατηγική NUMBER ONE > NEXT, τα οράματά μας προχωρούν πέρα από το αυτοκίνητο αυτό καθαυτό, και υποστηρίζουμε την αλλαγή στη βιομηχανία μας με εντελώς νέες μεθόδους και επιχειρηματικά μοντέλα».

Η μαζική παραγωγή του BMW i3 ξεκίνησε το Σεπτέμβριο του 2013. Το BMW Group έχει επενδύσει συνολικά 400 εκατομμύρια Ευρώ στην παραγωγή μοντέλων BMW i στη Λειψία, δημιουργώντας πάνω από 800 θέσεις εργασίας. Η τρέχουσα καθημερνή παραγωγή του BMW i3 υπερβαίνει τις 120 μονάδες, με ετήσιο όγκο παραγωγής το 2016, 26.631 οχήματα. «Είμαστε περήφανοι για την απόδοση της ομάδας μας που μας επιτρέπει να γιορτάσουμε τώρα την παραγωγή του 100.000ού BMW i3 – πάντα με την ίδια premium ποιότητα και αποδοτικότητα που χαρακτηρίζει τα πιο συμβατικά μοντέλα μας. Θα ήθελα να ευχαριστήσω όλους τους εταίρους μας γι’ αυτό το τρομερό επίτευγμα», δήλωσε ο Διευθυντής του Εργοστασίου, Χανς Πέτερ Κέμσερ. Η παραγωγή στη Λειψία περιλαμβάνει εξαρτήματα από ανθρακονήματα και βαμμένα πλαστικά εξαρτήματα για τα εξωτερικά πάνελ, φανοποιείο BMW i και αίθουσα συναρμολόγησης BMW i.

Η μαζική παραγωγή του BMW i8 ξεκίνησε το Μάιο του 2014 και συνολικά 2.783 οχήματα BMW i8 έφυγαν από το εργοστάσιο το 2016. Η παραγωγή του πιο επιτυχημένου, υβριδικού σπορ αυτοκινήτου σε όλο τον κόσμο είναι από οκτώ έως δέκα οχήματα την ημέρα.

Το επόμενο μέλος της οικογένειας BMW i, το BMW i8 Roadster, μία ανοιχτή έκδοση το σπορ αυτοκινήτου, θα κυκλοφορήσει στην αγορά το 2018.

Σχόλια

Το Documento σέβεται όλες τις απόψεις, οι οποίες ωστόσο απηχούν αποκλειστικά και μόνον τη γνώμη των χρηστών. Διατηρούμε το δικαίωμά μας να μην αναρτούμε υβριστικά σχόλια και διαφημίσεις. Χρήστες που δεν σέβονται αυτούς τους κανόνες θα αποκλείονται.