Διαβάστε στο Documento

Documento Newspaper

Volkswagen I.D. CROZZ: Ηλεκτροκίνηση & αυτόνομη οδήγηση

Μηδενικές εκπομπές ρύπων από τη Volkswagen: το πρωτότυπο I.D. CROZZ διαθέτει αυτονομία 500 χιλιομέτρων, μετάδοση της κίνησης σε όλους τους τροχούς και πρόγραμμα αυτόνομης οδήγησης «autopilot». Το I.D. CROZZ θα περάσει στην παραγωγή το 2020, ως μέλος μίας νέας γενιάς ηλεκτρικών οχημάτων της Volkswagen

Με την παγκόσμια πρεμιέρα του I.D. CROZZ, στο πλαίσιο της έκθεσης «Auto Shanghai 2017», τον προηγούμενο μήνα, η εταιρεία παρέχει μία σημαντική εικόνα των νέων πρωταγωνιστών της ηλεκτροκίνησης. Ο Herbert Diess, επικεφαλής της μάρκας Volkswagen, δήλωσε: «Έως το 2025 σκοπεύουμε να αυξήσουμε τις πωλήσεις των αμιγώς ηλεκτροκίνητων οχημάτων μας στο 1 εκατομμύριο μονάδες το χρόνο. Το I.D. CROZZ αναλαμβάνει ένα ρόλο κλειδί. Η παραγωγή θα ξεκινήσει το 2020». Το 5θυρο αυτοκίνητο είναι το πρώτο ηλεκτρικά κινούμενο Crossover Utility Vehicle (CUV) της εταιρείας, ένα κουπέ και ένα Sports Utility Vehicle (SUV) ταυτόχρονα.

Η οικογένεια I.D.

Έπειτα από τις πρεμιέρες των I.D. (Παρίσι 2016) και I.D. BUZZ (Ντιτρόιτ 2017), έρχεται το I.D. CROZZ, το τρίτο μέλος της οικογένειας των I.D. - μία νέα γενιά του οχήματος μηδενικών εκπομπών ρύπων με μεγάλη αυτονομία, χαρισματική για τα δεδομένα των ηλεκτροκίνητων μοντέλων σχεδίαση και ένα νέο εσωτερικό κόσμο.

500 «τετρακίνητα» χιλιόμετρα, περσίδες φωτός, σύστημα CleanAir

Το I.D. CROZZ είναι ένα σπορτίφ αυτοκίνητο μηδενικών εκπομπών ρύπων, εξελιγμένο με διαδραστικό χαρακτήρα, του οποίου η τετρακίνηση - τροφοδοτούμενη με ηλεκτροκινητήρα - πείθει τόσο σε συνθήκες καθημερινής χρήσης, όσο και στις απαιτήσεις έντονης lifestyle δραστηριότητας.

Το I.D. CROZZ, έχει ηλεκτροκινητήρα ισχύος 225 kW, είναι σε θέση να καλύψει με μία φόρτιση μπαταρίας, έως και 500 χιλιόμετρα, αλλά και να αναπτύξει ταχύτητα που φτάνει τα 180 km/h. Σε διάστημα 30 λεπτών, η μπαταρία μπορεί να ανακτήσει, μέσω ταχείας φόρτισης (στα 150 kW συνεχούς ρεύματος), το 80% της χωρητικότητάς της.

Αν ο οδηγός ακουμπήσει για τρία δευτερόλεπτα το σήμα της Volkswagen στο τιμόνι, το πρωτότυπο όχημα τίθεται στο πλήρως αυτόνομο πρόγραμμα «I.D. Pilot», με συνέπεια το I.D. CROZZ να κινείται πλέον με τη βοήθεια αυτόματου πιλότου. Όλες οι ενδείξεις και τα χειριστήρια παρουσιάζονται σε ψηφιακή απεικόνιση. Πρόκειται ουσιαστικά για ένα smart phone πάνω σε τροχούς. Οι σημαντικότερες πληροφορίες για τον οδηγό προβάλλονται στο οπτικό του πεδίο, μέσω λειτουργίας επαυξημένης πραγματικότητας.

Όλο και μεγαλύτερη σημασία αποκτά ο έλεγχος διαφόρων λειτουργιών, μέσω ανέπαφων χειρισμών. Οι νέες περσίδες φωτός, ενσωματωμένες στην διάφανη πανοραμική οροφή, ενεργοποιούνται με μια απλή κίνηση του χεριού και φροντίζουν για έναν τελείως νέο τρόπο φωτισμού του εσωτερικού χώρου. Παράλληλα, το νέο σύστημα CleanAir εγγυάται μία σταθερά καλή ποιότητα εξαερισμού στο εσωτερικό - ανεξάρτητα από τις συνθήκες που επικρατούν στο περιβάλλον.

Το DNA της ηλεκτροκίνησης

Η φιλοσοφία ενός οχήματος μηδενικών εκπομπών ρύπων, όπως του I.D. CROZZ, συμβαδίζει απόλυτα με κάθε στοιχείο του DNA της ηλεκτροκίνησης. Ένα από τα κυρίαρχα εμφανισιακά χαρακτηριστικά είναι η «υπογραφή» των φώτων των ηλεκτροκίνητων μοντέλων της Volkswagen. Τα φωτιστικά σώματα, δηλαδή φώτα ημέρας LED σε σχήμα «C» και προβολείς LED με πολυμεταβλητή ρύθμιση, συγχωνεύονται σε μία πρόσοψη με ηλεκτρονικά, κινούμενα «μάτια» («interactive spotlight»). Στο πρόγραμμα «I.D. Pilot» αυτά τα «μάτια» επικοινωνούν με τους υπόλοιπους στον δρόμο!

Η ηλεκτροκίνηση επανακαθορίζει το χώρο

Το I.D. CROZZ είναι πιο μικρό σε μήκος, σε σχέση με το πιο νέο SUV της Volkswagen, το New Tiguan L (στην Κίνα) ή το Tiguan Allspace (στην Ευρώπη). Παρόλα αυτά όμως, παρέχει εξίσου πολύ χώρο. Πού οφείλεται αυτό; Το I.D. CROZZ βασίζεται στη νέα, καινοτόμο αρχιτεκτονική των ηλεκτρικών οχημάτων της Volkswagen της επόμενης γενιάς. Οι άξονες και τα μέρη που εξασφαλίζουν την κίνηση, έχουν μετακινηθεί προς τα εξωτερικά τμήματα του αυτοκινήτου, όντας ταυτόχρονα μικρά σε όγκο. Επίσης, η μπαταρία είναι πλήρως ενσωματωμένη στο πάτωμα. Στο εσωτερικό, η διαμόρφωση των καθισμάτων παρέχει υψηλή μεταβλητότητα. Έτσι, προκύπτει ένας χώρος, ιδανικά εκμεταλλεύσιμος, ο οποίος είναι μεγάλων διαστάσεων και ξεπερνά τα όρια της κατηγορίας. Οι πίσω θέσεις; Αυτές παρέχουν ανέσεις μεγάλης κατηγορίας. Μπορεί κανείς να πάρει μαζί του το Σαββατοκύριακο ακόμα και το ποδήλατό του χωρίς να το αποσυναρμολογήσει; Κανένα πρόβλημα. Μπαίνει απλώς κάθετα στο πίσω μέρος με τη βοήθεια των πίσω καθισμάτων, αλλά και των θυρών που ανοίγουν με ηλεκτρικό μηχανισμό, σε μεγάλη γωνία. 

Σχόλια

Το Documento σέβεται όλες τις απόψεις, οι οποίες ωστόσο απηχούν αποκλειστικά και μόνον τη γνώμη των χρηστών. Διατηρούμε το δικαίωμά μας να μην αναρτούμε υβριστικά σχόλια και διαφημίσεις. Χρήστες που δεν σέβονται αυτούς τους κανόνες θα αποκλείονται.