Χάος σε σουπερμάρκετ για μία… Nutella – «Ο κόσμος όρμησε μέσα, αναποδογύριζαν πράγματα»

Χάος σε σουπερμάρκετ για μία… Nutella – «Ο κόσμος όρμησε μέσα, αναποδογύριζαν πράγματα»

Μόνο στα χέρια δεν πιάστηκαν οι πελάτες των σουπερμάρκετ Intermache, στην ανατολική Γαλλία, προκειμένου να επωφεληθούν από την “εξωφρενική” προσφορά: να αγοράσουν με έκπτωση 70% την αγαπημένη τους Nutella.

“Ο κόσμος όρμησε μέσα, αναποδογύριζαν πράγματα, τα έσπαγαν. Επικρατούσε χάος” περιέγραψε μια υπάλληλος ενός σουπερμάρκετ στο Φόρμπαχ, στο διαμέρισμα Μοζέλ. “Ήμασταν έτοιμοι να καλέσουμε την αστυνομία”, είπε ανασαίνοντας με ανακούφιση για τη “λήξη του συναγερμού”.

Από σήμερα μέχρι και το Σάββατο η αλυσίδα σουπερμάρκετ Intermarche θα πουλάει με έκπτωση 70% τη μεγάλη συσκευασία (950 γραμμάρια) της περίφημης πραλίνας φουντουκιού που παρασκευάζει η ιταλική εταιρεία Ferrero. Αντί για 4,50 ευρώ, η κάθε συσκευασία στοιχίζει 1,41.

Η διεύθυνση των σουπερμάρκετ δεν έχει κάνει κανένα σχόλιο για το ποδοπάτημα των πελατών της, όμως η Ferrero, αντιθέτως, πήρε αποστάσεις “υπενθυμίζοντας ότι αυτή η προωθητική ενέργεια αποφασίστηκε μονομερώς” από τη γαλλική εταιρεία και εκφράζοντας τη λύπη της “για τις συνέπειες που δημιουργούν σύγχυση (…) στους καταναλωτές”.

Από νωρίς το πρωί, πριν ακόμη ανοίξουν τα καταστήματα, είχαν δημιουργηθεί μεγάλες ουρές από ανυπόμονους πελάτες. “Επικρατούσε τρέλα, σαν να ήταν η πρώτη ημέρα των εκπτώσεων”, είπε ένας υπάλληλος του σουπερμάρκετ της πόλης Αγκενό. Πρόσθεσε ότι “υπήρξαν εντάσεις” αλλά όχι και επεισόδια.

Στο Ρεβινί-σιρ-Ορνέν, στην περιφέρεια του Μεζ, όλο το στοκ πουλήθηκε εν ριπή οφθαλμού “από τους κυνηγούς προσφορών που ήρθαν αποκλειστικά για αυτό το προϊόν”, σχολίασε ένας υπάλληλος.

Σε ιστοτόπους κοινωνικής δικτύωσης αναρτήθηκαν βίντεο όπου διακρίνονται πελάτες να ορμούν στα καταστήματα για να προλάβουν την προσφορά.

“Από την Δευτέρα, μας παίρνουν συνεχώς τηλέφωνο”, εξήγησε η υπάλληλος του καταστήματος στο Φόρμπαχ. Σε αυτό το σουπερμάρκετ είχαν παραδοθεί αρχικά 240 συσκευασίες με Nutella και κατόπιν άλλες 30. “Είναι πάρα πολύ λίγες, δεδομένου ότι υπήρχαν (διαφημιστικά πανό) μεγέθους 4×3 σε όλη την πόλη. Ήταν αδύνατον να το διαχειριστούμε, μας ζητούσαν το προϊόν ενώ δεν είχε απομείνει πλέον τίποτα”, κατέληξε.

Τελευταίες ΕιδήσειςDropdown Arrow
preloader
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Documento Newsletter