«Καλπάζουν» στην Ελλάδα η χρήση του internet και το ηλεκτρονικό εμπόριο

Εντυπωσιακή είναι η εικόνα της χρήσης του διαδικτύου στην Ελλάδα τόσο για ηλεκτρονικές αγορές, όσο και γενικότερα, σύμφωνα με τα ευρήματα πρόσφατης έρευνας της Focus Bari.

Με βάση αυτά, μέσα στο τελευταίο εξάμηνο το 68% των Ελλήνων έχουν πραγματοποιήσει τουλάχιστον μία αγορά μέσω διαδικτύου (+30% σε σχέση με το πρώτο τρίμηνο του 2019) ενώ, όπως αναμενόταν, οι περισσότεροι Έλληνες e-shoppers είναι μεταξύ 18-54 ετών.

Παπούδες και γιαγιάδες ψωνίζουν ηλεκτρονικά!

Η έκπληξη όμως είναι η πολύ μεγάλη άνοδος της πραγματοποίησης ηλεκτρονικών αγορών και στις μεγαλύτερες ηλικίες, με αύξηση +56% στις ηλικίες 55-64 και… 91% στις ηλικίες 65+, εάν συγκρίνουμε το πρώτο τρίμηνο του 2021 σε σχέση με εκείνο του 2019.

«Διαδικτυωμένη» όλη η Ελλάδα

Τα παραπάνω στοιχεία προϊδεάζουν και για αντίστοιχα μεγάλη αύξηση τηςχρήσης του διαδικτύου από όλες τις ηλικίες, κάτι που επιβεβαιώνουν τα στοιχεία της έρευνας.

Σύμφωνα με αυτά, το 96% των Ελλήνων με ηλικία 13 – 74 ετών δηλώνουν χρήστες του internet (με το 92% από αυτούς να δηλώνει ότι βρίσκεται στο internet κάθε μέρα), ενώ η «διαδικτυακή ζωή» φαίνεται πως αρχίζει από την… κούνια, καθώς το 91% των παιδιών ηλικίας 5-12 χρόνων χρησιμοποιούν το internet. Το συγκεκριμένο ποσοστό αγγίζει το 100% (για την ακρίβεια, φτάνει στο 97%) εάν εστιάσουμε στην ηλικιακή ομάδα 10 – 12 ετών.

Χρήση διαδικτύου και social media

Σε ότι αφορά στο μέσο και τον τρόπο χρήσης του διαδικτύου, το 87% των Ελλήνων «σερφάρει» μέσω (και) κινητού τηλεφώνου (από τους οποίους το 81% καθημερινά), καθώς κατά 90% δηλώνουν κάτοχοι smartphone. Επίσης, περίπου 8 στους 10 Έλληνες (78%) δηλώνουν ότι χρησιμοποιούν τα Μέσα κοινωνικής δικτύωσης, ενώ λίγο περισσότεροι από 7 στους 10 (72%) δηλώνουν καθημερινοί χρήστες των social media.

Ετικέτες

Μυστικά & Documento

06/06/2021, 17:00
Τελευταίες ΕιδήσειςDropdown Arrow
preloader