Προτάσεις: Το «βρώμικο» Διαδίκτυο, ένα «Φίδι» και η «Μπαλάντα» του Οικονομίδη (Trailer)

Προτάσεις: Το «βρώμικο» Διαδίκτυο, ένα «Φίδι» και η «Μπαλάντα» του Οικονομίδη (Trailer)

Εντάξει, σας καταλαβαίνουμε απόλυτα. Με τόσα φιλμ και σειρές πειρασμούς που προσφέρουν οι streaming πλατφόρμες και τα τηλεοπτικά κανάλια, τι να πρωτοδείς. Για αυτό το σαββατοκύριακο πάντως έχουμε 3 δυνατές επιλογές.

The Serpent

Αυτή την εποχή παίζεται στο Netflix με μεγάλη επιτυχία (βρισκόταν για αρκετές μέρες στο Νο 1) μια γαλλική σειρά που διαδραματίζεται στην Μπανγκόκ των 70ς και έχει ως θέμα την αληθινή δράση ενός αδίστακτου εγκληματία που «εξαφάνισε» δεκάδες νεαρούς χίπις που ζούσαν το δικό τους όνειρο σε μια εποχή όπου η φυγή και η ενδοσκόπηση ήταν ευαγγέλια για τους ψαγμένους επαναστάτες της Δύσης. Μέσα από 8 σχεδόν ωριαία επεισόδια παρακολουθούμε τις προσπάθειες ενός ατζαμή, αγχωμένου αλλά και ευσυνείδητου υπαλλήλου της ολλανδικής πρεσβείας να βγάλει άκρη με την εξαφάνιση δύο συμπατριωτών του. Με μόνο σύμμαχο την τετραπέρατη σύζυγό του ο ήρωας θα βρεθεί αντιμέτωπος με μια σειρά απίστευτων φόνων που ξεπερνούν κάθε φαντασία και σχετίζονται με την αρρωστημένη δράση ενός γαλλοασιάτη ονόματι Σαρλ Σομπράζ ή Σομπράι που αυτοσυστήνεται ως έμπορος πολύτιμων λίθων. Αψεγάδιαστη αναβίωση του κλίματος μιας εποχής γεμάτης γοητείας, αθωότητας αλλά και νοσηρής δράσης για κάποια σατανικά μυαλά και μια πειστική πέρα ως πέρα ερμηνεία από τον αξεπέραστο Ταχάρ Ρακίμ («Ο προφήτης») στον πρωταγωνιστικό ρόλο. Στα συν της σειράς η μεθοδικά κεκαλυμμένη αιτία της συμπεριφοράς του εγκληματία και η εύστοχη – και έξυπνα ενταγμένη στο σενάριο- σκιαγράφηση του ψυχολογικού προφίλ του δολοφόνου. Η σειρά προβάλλεται στο Netflix.

Παγίδα στο διαδίκτυο (Caught in the Net)

Ένα σκηνοθετικό δίδυμο από την Τσεχία, οι Βιτ Κλουσάκ και η Μπαρμπόρα Χαλούποβα σκέφτηκαν ένα έξυπνο τρικ για να αναδείξουν τους κινδύνους του διαδικτύου για τους ανήλικους χρήστες. Μετά από συνεντεύξεις επέλεξαν 3 νεαρές ηθοποιούς που μικροδείχνουν και τις τοποθέτησαν σε ένα παιδικό δωμάτιο για να υποδυθούν τις 12χρονες που σερφάρουν στο ίντερνετ. Τα όσα διαδραματίστηκαν στο 10ήμερο που ακολούθησε είναι αποκαλυπτικά. Μεγάλοι σε ηλικία άντρες παρενόχλησαν σεξουαλικά τις «12χρονες» χωρίς να δίνουν δεκάρα για το νεαρό της ηλικίας τους παρότι εκείνες τους τόνιζαν συχνά ότι είναι ανήλικες.

Η συντριπτική πλειοψηφία των 2.500 αντρών που επικοινώνησαν με τα κορίτσια τους ζήτησαν σεξουαλικά βίντεο ενώ δεν δίστασαν είτε να τους στείλουν φωτογραφίες με τα πέη τους είτε συνδέσμους με πορνογραφικό υλικό είτε και να αυνανιστούν μπροστά τους. Κάποιοι μάλιστα έφτασαν στο σημείο ακόμη και να τις εκβιάσουν.

Το ακτιβιστικό ντοκιμαντέρ «Παγίδα στο διαδίκτυο» διαλύει με δύναμη την ασφάλεια των παιδοφίλων του διαδικτύου και άνοιξε στην Τσεχία το θέμα της αποπλάνησης ανηλίκων στο Ίντερνετ. Ο τρόπος που οι έμπειροι θύτες παίζουν με τα μυαλά των ανήλικων θυμάτων τους είναι τουλάχιστον σοκαριστικός. Το ντοκιμαντέρ «Παγίδα στο διαδίκτυο» προβάλλεται στο Cinobo.

Η μπαλάντα της τρύπιας καρδιάς

Σε μια μικρή επαρχιακή πόλη της Ελλάδας, το ερωτικό πάθος ενός παράνομου ζευγαριού θα πυροδοτήσει μια σειρά από απρόβλεπτες καταστάσεις. Έξι χρόνια μετά από το «Μικρό ψάρι» ο Γιάννης Οικονομίδης καταπιάνεται με μια ακόμη ιστορία ασφυκτικής πίεσης και εκρηκτικών καταστάσεων όπου το πάθος και το έγκλημα συνυπάρχουν αν όχι αλληλοσυμπληρώνονται. Οι αντιήρωες της επαρχιακής διπλανής πόρτας δεν έχουν ξεκάθαρη ταυτότητα, δεν γνωρίζουν τι ακριβώς θέλουν, δεν φαντάζονται που ακριβώς θα τους οδηγήσουν οι επιλογές τους. Ουσιαστικά είναι σαν να μην σκέφτονται το αύριο. Απλώς ζουν για το σήμερα και το τώρα. Για την καύλα της στιγμής. Θύματα και θύτες ταυτόχρονα μιας κατάστασης ασφυξίας στην κλειστή επαρχιακή κοινωνία, το ζευγάρι των εραστών, θα προβεί σε μια σειρά μοιραίων λαθών που θα προκαλέσουν την εκδικητική μανία του κερατά συζύγου, του «Σκύλου» όπως τον ξέρει όλη η ντόπια πιάτσα. Το ιψενικό τρίγωνο θα ενισχυθεί από τα δεύτερα πρόσωπα που θα αναλάβουν βασικό ρόλο στην ίντριγκα. Οι μανάδες των δύο αντρών (δύο θαυμάσιες ερασιτέχνες ηθοποιοί) έχουν και την διορατικότητα εκτός από το τσαγανό – «Θες να τους φας; Mαζί σου» λέει η μάνα του «Σκύλου» στον κανακάρη της – για να οδηγήσουν την πλοκή σε απίθανες ιλαροτραγικές καταστάσεις. Εδώ ακριβώς εντοπίζεται η ειδοποιός διαφορά με τα προηγούμενα φιλμ του Οικονομίδη. Χωρίς ουσιαστικά να παρεκκλίνει ούτε εκατοστό από την πορεία της σκληρής αποδόμησης της νεοελληνικής πραγματικότητας – με όχημα όπως πάντα τη λεκτική και ψυχολογική βία- ο κύπριος σκηνοθέτης ενισχύει την σατυρική πλευρά της ιστορίας του με μια σειρά από απίθανες, σχεδόν σουρεαλιστικές καταστάσεις, όπου το μαύρο χιούμορ και οι δυναμικοί δευτεραγωνιστές μεταφέρουν την βιρτουοζιτέ του σκηνοθέτη σε άλλα επίπεδα που κάνουν την «Μπαλάντα» να μοιάζει με το πιο ώριμο και απολαυστικό έργο της μέχρι τώρα φιλμογραφίας του. Η ταινία προβάλλεται την Κυριακή 18 Απριλίου από την ΕΡΤ2 στις 23.30.

 

 

Τελευταίες ΕιδήσειςDropdown Arrow
preloader
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Documento Newsletter