Εργαζόμενοι ΕΦΚΑ: Απάντηση-κόλαφος σε Χατζηδάκη και διοίκηση για έλλειψη κλιματισμού και «κομμένα» τηλέφωνα

Εργαζόμενοι ΕΦΚΑ: Απάντηση-κόλαφος σε Χατζηδάκη και διοίκηση για έλλειψη κλιματισμού και «κομμένα» τηλέφωνα

Την Παρασκευή το πρωί ο Πανελλήνιος Σύλλογος Εργαζομένων -Ο.Α.Ε.Ε. πραγματοποίησε κατάληψη στο κτίριο υπηρεσιών του ΕΦΚΑ στον Πειραιά , λόγω της συνεχιζόμενης παντελούς έλλειψης κλιματισμού, αλλά και της μη λειτουργίας του τηλεφωνικού κέντρου εδώ και τρεις μήνες (!) καταγγέλλοντας τη Διοίκηση του Οργανισμού για την αδιαφορία, την εγκατάλειψη και την αναλγησία της απέναντι στους εργαζόμενους και στους ασφαλισμένους.

Ενώ και οι εργαζόμενοι στο κτίριο της Πατησίων 30 κατήγγειλαν εν μέσω καύσωνα το χρονίζον πρόβλημα της μη λειτουργίας του κεντρικού συστήματος ψύξης/θέρμανσης, στο κτίριο όπου στεγάζονται η Κεντρική Υπηρεσία του ΟΠΕΚΑ & υπηρεσίες του e-ΕΦΚΑ και εργάζονται πάνω από 200 μέλη του ΠΣΕ ΟΓΑ.

Αδιαφορία διοίκησης και υπουργείου

Αντί η διοίκηση του ΕΦΚΑ να δώσει άμεσα λύση στο πρόβλημα, με περισσή ντροπή το μόνο που απάντησε ήταν να ψέξει τον ΠΣΕ ΟΑΕΕ γιατί «η κατάληψη αποφασίστηκε να πραγματοποιηθεί σήμερα, ημέρα Παρασκευή, χωρίς έγκαιρη προειδοποίηση και με κλεισμένα ραντεβού πολιτών, οι οποίοι δεν ενημερώθηκαν από κανέναν ότι είναι αδύνατο να εξυπηρετηθούν». Για την έλλειψη κλιματισμού βέβαια σφύριξε και πάλι αδιάφορα λέγοντας απλώς ότι η διοίκηση… είχε εγκαίρως προειδοποιήσει τις αρμόδιες υπηρεσίες να προβούν σε όλες τις απαραίτητες συντηρήσεις κλιματιστικών. Πάλι οι εργαζόμενοι φταίνε δηλαδή.

Η απάντηση των εργαζομένων

Με αφορμή την ανακοίνωση-«απάντηση» της Διοίκησης του ΕΦΚΑ στη σημερινή (σ.σ. χθεσινή) διαμαρτυρία και συμβολική κατάληψη από τον ΠΣΕ ΟΑΕΕ των κτιριακών εγκαταστάσεων του Φορέα στον Πειραιά (Λεωχάρους 26), λόγω της συνεχιζόμενης, παντελούς έλλειψης κλιματισμού, έχουμε να επισημάνουμε τα ακόλουθα:

Είναι πράγματι εντυπωσιακό -και ταυτόχρονα άκρως θλιβερό- το γεγονός ότι η Διοίκηση του ΕΦΚΑ κατάφερε να συσσωματώσει τόσα πολλά ψέματα και ανακρίβειες σε μία ανακοίνωσή της. Το ίδιο ισχύει για την «ελαφρότητα» -ή, πιο σωστά, την αναλγησία- με την οποία αντιμετωπίζει την έλλειψη κλιματισμού κάτω από συνθήκες πολυήμερου καύσωνα, προφανώς θεωρώντας την ούτε λίγο ούτε πολύ δευτερεύον ζήτημα, μια «λεπτομέρεια» που… κάποια στιγμή θα τακτοποιηθεί, καθώς, κατά την πάγια και προσφιλή τακτική της, αδιαφόρησε παντελώς -όπως συμβαίνει, άλλωστε, κάθε χρόνο, τόσο με τη θέρμανση όσο και με την ψύξη- όχι μόνο στην περίπτωση της συγκεκριμένης υπηρεσιακής δομής, αλλά και για πλήθος άλλων τα τελευταία 5 χρόνια.

Από την πλευρά μας επιβάλλεται να κάνουμε, ευθύς εξαρχής, απολύτως κατανοητό το μοναδικό αίτημά μας στη σημερινή διαμαρτυρία μας, που ήταν και παραμένει η άμεση αποκατάσταση λειτουργίας των μηχανημάτων ψύξης στο εν λόγω κτίριο. Σε αυτό, άλλωστε, έγινε ευθεία αναφορά και στο Δελτίο Τύπου του Συλλόγου μας, ενώ πολύ πριν προχωρήσουμε στη συμβολική κατάληψη, είχαμε ενημερώσει κάθε αρμόδιο.

Επιπροσθέτως το ζήτημα του τηλεφωνικού κέντρου και η «γκεμπελίστικη» αναφορά στις δήθεν «σκοτεινές» και «υπονομευτικές» προθέσεις μας να παρεμποδίσουμε το συνεργείο επισκευής του προέκυψαν αργότερα και «επιστρατεύτηκαν» μετά την απάντησή μας σε ερώτηση δημοσιογράφου, σε ζωντανή τηλεοπτική σύνδεση, για τη γενικότερη κατάσταση στον ΕΦΚΑ. Μόλις λοιπόν δόθηκε στη δημοσιότητα το πρόβλημα, προβλέφθηκε άμεσα συνεργείο για το τηλεφωνικό κέντρο, το οποίο -παρεμπιπτόντως- βρίσκεται εκτός λειτουργίας επί 3(!) ολόκληρους μήνες… (κατά τα άλλα φταίνε οι υπάλληλοι που δεν σηκώνουν τα τηλέφωνα). Και προφανέστατα, στις 11:30 π.μ., οπότε κι έκανε την εμφάνισή του, το συνεργείο εισήλθε στο κτίριο για να ξεκινήσει τις εργασίες του χωρίς να παρεμποδιστεί από κανέναν.

Αντιλαμβανόμαστε, λοιπόν, πόσο εκτεθειμένη εμφανίζεται η Διοίκηση του ΕΦΚΑ για το χονδροειδέστατο ψέμα της και, κυρίως, για την ανευθυνότητα και την κακοήθεια που τη χαρακτηρίζουν. Δυστυχώς, παίρνοντας τη σκυτάλη από τον προκάτοχό της, κ. Χάλαρη, φαίνεται να ακολουθεί την ίδια λογική και τις ίδιες πρακτικές -ενισχυμένες από τη δημαγωγική, αντιυπαλληλική «ορμή» του υπουργού Εργασίας & Κοινωνικών Υποθέσεων κ. Χατζηδάκη- οι οποίες έχουν οδηγήσει τον Φορέα στον σημερινό τραγέλαφο και στα τεράστια αδιέξοδα.

Όσο για την «ταμπακιέρα», δηλαδή για τον κλιματισμό, «σιγήν ιχθύος», εκτός από την ανερυθρίαστα προκλητική και θρασύτατη μετακύλιση ευθυνών στις υπηρεσίες, δηλαδή πάλι στους εργαζόμενους.

Συνεργείο για τον κλιματισμό ζητήσαμε κι αυτοί έστειλαν συνεργείο για το τηλεφωνικό κέντρο!.. Προφανώς λόγω του επικοινωνιακού αντίκτυπου όπου έχουν επενδύσει και του επερχόμενου deal, ενώ για τους εργαζόμενους και τις συνθήκες εργασίας μας η Διοίκηση αγρόν αγοράζει…

Γι’ αυτό δεν υποχωρούμε ούτε καμπτόμαστε και απαιτούμε να λυθεί άμεσα το πρόβλημα του κλιματισμού.

Η επιστροφή στον εργασιακό μεσαίωνα που θέλουν να επιβάλουν απειλώντας, τρομοκρατώντας και κατασυκοφαντώντας τους εργαζόμενους δεν θα περάσει. Η κοινωνία γνωρίζει πολύ καλά τον ρόλο που έχουν κληθεί να παίξουν και δεν ξεγελιέται ούτε από επικοινωνιακά πυροτεχνήματα ούτε από τις απόπειρες αποπροσανατολισμού της.

ΔΙΕΚΔΙΚΟΥΜΕ ΕΝΩΜΕΝΟΙ ΤΙΣ ΣΥΝΘΗΚΕΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΠΟΥ ΜΑΣ ΑΞΙΖΟΥΝ!

ΔΕΝ ΚΑΝΟΥΜΕ ΠΙΣΩ

ΣΤΕΚΟΜΑΣΤΕ ΔΙΠΛΑ ΣΤΟΝ ΑΣΦΑΛΙΣΜΕΝΟ,
ΤΟΝ ΣΥΝΤΑΞΙΟΥΧΟ, ΤΟΝ ΕΠΙΔΟΜΑΤΟΥΧΟ
ΜΕ ΓΝΩΣΗ ΚΑΙ ΕΠΙΜΟΝΗ

Τελευταίες ΕιδήσειςDropdown Arrow
preloader
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Documento Newsletter