Αφήνουν ευρωπαϊκά κονδύλια γιατί δεν έχουν… μίζα και αναθέσεις – Στο Documento που κυκλοφορεί – Μαζί το Docville

Αφήνουν ευρωπαϊκά κονδύλια γιατί δεν έχουν… μίζα και αναθέσεις – Στο Documento που κυκλοφορεί – Μαζί το Docville
Ανεκμετάλλευτα €12,5 δισ. του Ταμείου Ανάκαμψης
* Χαμηλή η απορροφητικότητα στο δημόσιο, ενώ επιχειρήσεις-κολοσσοί εκμεταλλεύτηκαν αθρόα τα χαμηλότοκα δάνεια με κρατική εγγύηση
* Κλείνει η κάνουλα σε έναν χρόνο και εμφανίζουν λογιστική κινητικότητα ή εγκαταλείπουν έργα χωρίς αντίκρισμα και με θολό περιεχόμενο
—————-

«Τυφλή εμπιστοσύνη»Τον ερευνούσαν για διαφθορά και του έδιναν εκατομμύρια. Σωρηδόν οι αναθέσεις στη Διαύγεια για τη Nerco του μελετητή Νίκου Χλύκα που εμπλέκεται στο σκάνδαλο ΟΠΕΚΕΠΕ και είναι στο μικροσκόπιο της Ευρωπαϊκής Εισαγγελίας

—————-

Συνέντευξη. Γιώργος Γεωργαντάς: «Ο ΟΠΕΚΕΠΕ να αποκτήσει δικό του σύστημα»

—————-

Αγιάτρευτος πρόεδρος. «Πλάτες» Εξαδάκτυλου σε καταδικασμένο γιατρό. Γνώριζε τις δικαστικές αποφάσεις αλλά τις «μετέφραζε» για να μην αναγκαστεί να τον διώξει

—————-

Μέση Ανατολή-μπουρλότο. Κράτος Νετανιάχου: Ο άξονας του κακού. Ανοιχτός πόλεμος με το Ιράν, πειρατεία στη Μεσόγειο, γενοκτονία στη Γάζα

—————-

Η.Π.Αναταραχών. Ο Τραμπ προκαλεί ρωγμές σε κοινωνία και δημοκρατία

—————-

Μέγαρο Μαξίμου. Περιμένει τον Σαμαρά, πιέζει τον Ιερώνυμο

—————-

Δήμος Αθηναίων. Νοικιάζει το Θέατρο Λυκαβηττού που ανακαίνισε

—————-
Εικονική ανάπτυξη. Και επέλαση ακρίβειας και περισσότερες ώρες δουλειάς
—————-

ReArm: H Τουρκία χορεύει και η Ελλάδα χτυπά παλαμάκια

—————-

Ποδοσφαιριστές. Η ελληνική αγορά ανέβηκε… πίστα

Docville:  «Jaws»: 50 χρόνια τρόμος στις θάλασσες

Η ταινία «Τα σαγόνια του καρχαρία» (Jaws)του Στίβεν Σπίλμπεργκ προβλήθηκε για πρώτη φορά στις 20 Ιουνίου 1975 κι από εκείνη τη μέρα το κολύμπι έπαψε να ταυτίζεται με τη θερινή ραστώνη. Ο Κωνσταντίνος Καϊμάκης γράφει για την ταινία που άλλαξε για πάντα την αίσθησή μας για το καλοκαίρι.

Εν κρυπτώ παρεμβάσεις στην Ακρόπολη. Νέες διαστρώσεις πλατωμάτων και διαδρομών, νέο πωλητήριο και διαμορφώσεις εισόδων, χωρίς να έχει ενημερωθεί η UNESCO. Ρεπορτάζ του Στάθη Γκότση.

Ο Κώστας Κρυστάλλης στην ψηφιακή εποχή. Μια σημαντική έκδοση που επιμελήθηκε ο ομότιμος καθηγητής του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας και πεζογράφος Ευάγγελος Αυδίκος περιλαμβάνει τα Άπαντα του ποιητή και πεζογράφου. Γράφει η Έμυ Ντούρου.

 

«Ο Μάης του ’68 ήταν μια κίνηση δυσαρέσκειας» λέει ο Γάλλος συγγραφέας Ζαν-Κριστόφ Γκρανζέ στην Έμυ Ντούρου με αφορμή την πρόσφατη επίσκεψή του στη χώρα μας για την παρουσίαση του νέου μυθιστορήματός του με τίτλο «Κόκκινο κάρμα».

«Μονοσήμαντη, κραυγαλέα και σκόπιμα παραποιημένη η επανερμηνεία του παρελθόντος που επιχείρησε η Αριάν Μνουσκίν στην παράσταση “Εδώ έχει δράκους” του Φεστιβάλ Αθηνών». Κριτική του Ηρακλή Λογοθέτη.

 

Ο Μανόλης Αναγνωστάκης ήταν θαυμαστής του Γιώργου Κούδα. Ο ποιητής είχε ξεχωρίσει τον άσο των γηπέδων, όταν πιτσιρικάς ακόμη έπαιζε ποδόσφαιρο στις αλάνες της Θεσσαλονίκης. Γράφει ο Αντώνης Μποσκοΐτης.

Το «Drunken alive, dreamy death – Live at we» είναι το δεύτερο άλμπουμ των Answer?. Ο Αντώνης Μποσκοΐτης το άκουσε και καταγράφει τις εντυπώσεις του.

Ένα κοινωνικοπολιτικό θρίλερ γυρισμένο όπως ένα γουέστερν είναι ο «Μοϊκανός» του Κορσικανού Φρεντερίκ Φαρούτσι. Ο Κωνσταντίνος Καϊμάκης είδε την ταινία.

Ο Μπράιαν Γουίλσον, που έφυγε από τη ζωή στις 11 Ιουνίου, ήταν ένας αυθεντικός «εγκέφαλος» της ποπ μουσικής. Ο Αντώνης Μποσκοΐτης σκιαγραφεί το προφίλ του ιδρυτή των Beach Boys που πάντρεψε τον ήχο της Καλιφόρνια με την ψυχεδέλεια και το surf rock με την dreamy pop.

Ο Τομ Μορέλο, πρώην μέλος των Rage Against the Machine ανέβασε την περασμένη Δευτέρα στον λογαριασμό του στο X φωτογραφίες και βίντεο που τον δείχνουν να συμμετέχει στις διαδηλώσεις που γίνονται εδώ και μέρες στο Λος Αντζελες κατά της μεταναστευτικής πολιτικής του Ντόναλντ Τραμπ. Γράφει η Έμυ Ντούρου.

Η Κατερίνα Γιουλάκη έφυγε από τη ζωή στις 13 Ιουνίου σε ηλικία 87 ετών. Ο Κωνσταντίνος Καϊμάκης γράφει για την καλλιτεχνική πορεία της.

«Μεταξύ των πολέμων που διεξάγονται στις μέρες μας σημαντικό ρόλο έχει εκείνος της εικόνας. Οι περισσότεροι παραλήπτες μιας είδησης βεβαιώνονται για την εγκυρότητά της όταν και οι ίδιοι μπορούν κατά κάποιο τρόπο να γίνουν μάρτυρες του συμβάντος που καταγράφεται» σημειώνει η Έμυ Ντούρου για τις εικόνες που είδαμε αυτές τις μέρες από την κατάληψη του Madleen από τον ισραηλινό στρατό και όσα ακολούθησαν τις επόμενες μέρες.

«Jaws»: 50 χρόνια τρόμος στις θάλασσες – Στο Docville την Κυριακή με το Documento

Ετικέτες

Documento Newsletter