«Αμάρτησαν» για να θρέψουν με παράνομες επιδοτήσεις τα δικά τους παιδιά – Στο Documento που κυκλοφορεί – Μαζί το Docville

Πάνε να κουκουλώσουν το σκάνδαλο με το ψευδές επιχείρημα ότι θα χαθούν οι αγροτικές ενισχύσεις
Μάκης Βορίδης. Έβαλε την υπογραφή για να πάρουν το φέρι μποτ για Νάξο και Γράμμο τα… βοσκοτόπια της Κρήτης
Λευτέρης Αυγενάκης. Πριν από τις εκλογές του 2023 ξεμπλόκαρε επιδοτήσεις 5.300 ΑΦΜ που ελέγχονταν για παράνομες δηλώσεις
—————-

Γιατί κανείς δεν έψαξε τους πράκτορες του Ισραήλ που έστησαν τον μηχανισμό παρακολουθήσεων. Το μεγάλο μυστικό των υποκλοπών. Το Predator της ΙΧ κατασκοπείας άνοιξε την κερκόπορτα της υποτακτικής διπλωματίας του Κυριάκου Μητσοτάκη στην πολιτική εθνοκάθαρσης του Νετανιάχου. Σπασμωδική και για επικοινωνιακή χρήση η ελληνική απάντηση στον ΟΗΕ όταν τα μάτια όλων έχουν στραφεί στη Γάζα

—————-

Γενοκτονία σε live μετάδοση. Στη Γάζα ξεψυχά η ανθρωπότητα. Όσοι εκτοπισμένοι σώζονται από τις βόμβες απειλούνται άμεσα από την πείνα. Διεθνής κατακραυγή για το Ισραήλ που μπλοκάρει τη βοήθεια

—————-

Νέα Δημοκρατία. Ο Ερντογάν πήγε Ευρώπη και εδώ πέρα βρέχει

—————-

Δημήτρης Καιρίδης: «Το Δικαστικό Συμβούλιο μπορεί να αναβαθμίσει το κατηγορητήριο»

—————-

Μπάχαλο στο ΕΣΥ. Στον αέρα χιλιάδες απογευματινά  χειρουργεία

—————-

Προανακριτική. Η ζαριά του Γνωμοδοτικού Συμβουλίου για το κακούργημα

—————-

Εργασιακή ζούγκλα. Ένας στους δύο δουλεύει και περισσότερο και τζάμπα

Ο Μάρκο Μορικόνε μιλάει για τον πατέρα του Ένιο Μορικόνε στο Docville

«Στη ζωή του, με τη σιωπή ενέκρινε ορισμένα πράγματα. Σε ό,τι αφορά τη μουσική, αυτό που έλεγε πάντα ήταν ότι στις παύσεις παίζεται όλη η διαφορά». Ο Μάρκο Μορικόνε, πρωτότοκος γιος του Ένιο Μορικόνε, μιλά στην Έμυ Ντούρου για την προσωπικότητα του μεγάλου Ιταλού μουσικοσυνθέτη με αφορμή τη βιογραφία του «Ennio Morricone: Η ιδιοφυΐα, ο άνθρωπος, ο πατέρας» που μόλις κυκλοφόρησε από τις εκδόσεις Μετρονόμος (μτφρ. Στέλλα Αναστασοπούλου, Ιωάννα Καραμαλή).

Στα άδυτα της Δημοτικής Βιβλιοθήκης της Αθήνας. Η Κατερίνα Αγγελιδάκη μπήκε στον πυρήνα της συλλογής της ιστορικής βιβλιοθήκης, η οποία άνοιξε ξανά τις πόρτες της αναβαθμισμένη έπειτα από χρόνια εγκατάλειψης και παρακμής.

Ο καλός μας άνθρωπος έγινε κόμικς. Με αφορμή την κυκλοφορία του graphic novel «ΘΒ – Η γαλέρα της ζωής μου» που βασίζεται στη ζωή του Θανάση Βέγγου η Ειρήνη Δρίβα μίλησε με τον εκδότη Λεωκράτη Ανεμοδουρά και τους δημιουργούς Σπύρο Δερβενιώτη και Θανάση Πέτρου.

Η μπλούζα-μήνυμα στις Κάννες. Ακόμα μία φορά πρωταγωνιστής με όλα τα φώτα στραμμένα πάνω του, ο Τζούλιαν Ασάνζ έκανε μια εμφάνιση με ξεκάθαρο μήνυμα εναντίον της ισραηλινής φρίκης που συνεχίζεται στη Γάζα κι έχει ξεσηκώσει παγκόσμια θύελλα αντιδράσεων. Γράφει η Κατερίνα Αγγελιδάκη.

Επικοινωνιακή ντρίμπλα από Μενδώνη. Η εμπορική χρήση της Ακρόπολης, οι πολιτικές ευθύνες της υπουργού Πολιτισμού και μια μήνυση για το… ξεκάρφωμα. Γράφει ο Στάθης Γκότσης.

Η παράσταση «Βικτόρ ή τα παιδιά στην εξουσία» του Ροζέ Βιτράκ, σε σκηνοθεσία Κώστα Παπακωνσταντίνου, είναι μια άγρια παρωδία με ανεξέλεγκτες συνέπειες. Είδε την παράσταση ο Ηρακλής Λογοθέτης.

Το θρυλικό φιλμ του Δημήτρη Γαζιάδη «Οι απάχηδες των Αθηνών»  –ένα από τα πρώτα του ελληνικού κινηματογράφου– προβάλλεται σε πρόσφατα αποκατεστημένη κόπια για τρεις μέρες στο Σινέ Παρί στην Πλάκα. Το προτείνει ο Κωνσταντίνος Καϊμάκης.

Η σειρά «Fred and Rose West: A British horror story» καταγράφει την εγκληματική δράση του ζεύγους Γουέστ στη Βρετανία. Γράφει ο Αντώνης Μποσκοΐτης.

Με απρόσμενη συναισθηματική αύρα το τελευταίο μέρος της θρυλικής «Επικίνδυνης αποστολής». Ο Κωνσταντίνος Καϊμάκης είδε την ταινία.

Το «Mommie’s» είναι ένα τρυφερό ντοκιμαντέρ μικρού μήκους από το Onassis Culture για τη μητρότητα και τις σύγχρονες αναπαραγωγικές τεχνολογίες. Η Κατερίνα Αγγελιδάκη το προτείνει.

Μια Ιστορία από τη… Μουσική. Όταν ο Αχιλλέας Θεοφίλου, που έφυγε την περασμένη Τρίτη από τη ζωή έκανε «Πρωταθλητή» τον Θέμη Ανδρεάδη. Γράφει ο Αντώνης Μποσκοΐτης.

Ο Στάθης Γκότσης γράφει για την όγδοη συνάντηση των «Αρχαιολογικών Διαλόγων» πραγματοποιείται στο Ρέθυμνο από τις 30 Μαΐου έως την 1η Ιουνίου.

«Τον θυμόμαστε από τον παλιό ελληνικό κινηματογράφο ως τον τελευταίο ζεν πρεμιέ που έβγαλε ο Φίνος. Στην αρχή με μικρούς ρόλους σε αστυνομικές ταινίες του Νίκου Φώσκολου («Η λεωφόρος του μίσους» το 1968 και «Πεθαίνω κάθε ξημέρωμα» το 1969) κι έπειτα στο πλευρό της Αλίκης Βουγιουκλάκη, που τον έχρισε συμπρωταγωνιστή της στις ταινίες «Eνα αστείο κορίτσι» (1970) και «Η Αλίκη δικτάτωρ» (1972)». Ο Αντώνης Μποσκοΐτης γράφει για τον Νίκο Γαλανό ο οποίος έφυγε πριν από λίγες μέρες από τη ζωή.

«Υπεραναλύω την ανθρώπινη συμπεριφορά» λέει η ηθοποιός Έλσα Λεκάκου στον Κωνσταντίνο Καϊμάκη με αφορμή την ταινία «Killerwood» του Χρήστου Μασσαλά που βγαίνει στις αίθουσες σε λίγες μέρες.

Ετικέτες