Ανεπαρκές το νομοθετικό πλαίσιο για τις τηλεπικοινωνίες

Ανεπαρκές το νομοθετικό πλαίσιο για τις τηλεπικοινωνίες

Αν δεν θεσμοθετηθεί η πλήρης τεχνική υποστήριξη για τηλέφωνο – ίντερνετ, οι διαδικτυακές δραστηριότητες θα μείνουν κενό γράμμα

Το τηλέφωνο και το ίντερνετ έχουν εδώ και αρκετά χρόνια γίνει αναπόσπαστο μέρος της καθημερινότητάς μας. Η πανδημία κατέδειξε ακόμη περισσότερο όχι μόνον την αναγκαιότητα ύπαρξης σταθερής σύνδεσης με το ίντερνετ, αλλά και τη σημασία της ποιότητας των υποδομών που το υποστηρίζουν.

Με βάση τα παραπάνω, θα μπορούσαμε να πούμε ότι σήμερα η ύπαρξη σταθερής τηλεπικοινωνιακής σύνδεσης έχει πρακτικά την ίδια σημασία με τη διαθεσιμότητα άλλων αγαθών, όπως το ρεύμα και το νερό.

Μια τέτοια ανάγκη όμως θα πρέπει να έχει και την ανάλογη τεχνική υποστήριξη. Δεν την έχει όμως… Διότι εάν κοπεί το ρεύμα και τηλεφωνήσετε στον ΔΕΔΔΗΕ, στις περισσότερες περιπτώσεις το πρόβλημα θα λυθεί σε μια δυο ώρες (εάν δεν ευθύνεται το δικό σας οικιακό δίκτυο) άσχετα από την ώρα και τη μέρα που θα προκύψει. Αν όμως βραχυκυκλώσει η τηλεφωνική γραμμή και δεν ευθύνεται η οικιακή υποδομή, τότε αφενός ο πάροχος θα κάνει τουλάχιστον 24 ώρες για να επιβεβαιώσει τη βλάβη (καθώς θα πρέπει να περάσει επιτόπου τεχνικός) και εάν είστε «τυχεροί» και μπορεί ο ίδιος ο πάροχος να διορθώσει τη βλάβη, ίσως να έχετε ξανά τηλέφωνο – ίντερνετ την ημέρα που θα περάσει ο τεχνικός.

Εάν όμως η βλάβη είναι καλωδιακή και δεν έχετε πάροχο την Cosmote, τότε ο πάροχός σας θα πρέπει να ενημερώσει την Cosmote και εκείνη στη συνέχεια να τη φτιάξει… Εάν πάλι έχετε την ατυχία η βλάβη να σας προκύψει Παρασκευή βράδυ, θα πρέπει να περιμένετε τουλάχιστον μέχρι τη Δευτέρα για να ασχοληθούν με αυτή.

Κοντολογίς, σωστή η προσπάθεια να «μεταφερθούν» οι δραστηριότητες (και αυτές που σχετίζονται με το δημόσιο) στο ίντερνετ, εάν όμως δεν υπάρξει το ανάλογο νομοθετικό πλαίσιο για ανάλογη τεχνική υποστήριξη, κάνουμε περίπου μια τρύπα στο νερό.

Εάν υπάρξει βλάβη στο δίκτυό σας και είναι καλωδιακή, πρέπει να ενημερωθεί η Cosmote και εκείνη να τη φτιάξει…

Σε νέα εποχή εισέρχεται η Singular Logic

Σε σώμα συγκροτήθηκε το νέο ΔΣ της SingularLogic, μετά την πρόσφατη εξαγορά της από τις Space Hellas και Epsilon Net, που έβαλε τέλος στην ταραχώδη πορεία της τον τελευταίο καιρό.

Το νέο ΔΣ της εταιρείας απαρτίζεται από τα εξής μέλη:

– Σπυρίδων Μανωλόπουλος, πρόεδρος,

– Βασιλική Αναγνώστου, αντιπρόεδρος,

– Ιωάννης Μίχος, διευθύνων σύμβουλος,

– Ιωάννης Μερτζάνης, αναπληρωτής διευθύνων σύμβουλος.

Οι δύο ιδιοκτήτριες εταιρείες αναλαμβάνουν τον τομέα ευθύνης στον οποίο μπορεί η καθεμία –λόγω της εξειδίκευσής της– να ανταποκριθεί ολοκληρωμένα.

Ειδικότερα, η Space Hellas αναλαμβάνει τον τομέα των έργων του δημοσίου και των μεγάλων έργων ιδιωτικού τομέα, ενώ η Epsilon Net αναλαμβάνει τον τομέα του ιδιοπαραγόμενου λογισμικού εμπορικολογιστικών εφαρμογών για επιχειρήσεις και ERP συστημάτων, καθώς και την ανάπτυξη του πανελλαδικού δικτύου των αντιπροσώπων – μεταπωλητών.

Ταυτόχρονα, οι αγοράστριες εταιρείες προχωρούν άμεσα στην ίδρυση εταιρείας εμπορικού βραχίονα στον κλάδο ιδιοπαραγόμενου λογισμικού εμπορικολογιστικών εφαρμογών για επιχειρήσεις και ERP συστημάτων, με στόχο να εξασφαλίσουν την ενιαία στρατηγική επικοινωνίας και διαχείρισης του δικτύου συνεργατών για την αποτελεσματικότερη εξυπηρέτηση των τελικών πελατών.

Alpha Bank: Και φωνητική καθοδήγηση συναλλαγών στα ΑΤΜ

Τη δυνατότητα φωνητικής καθοδήγησης συναλλαγών για άτομα με περιορισμένη όραση ενεργοποίησε η Alpha Bank σε 102 ΑΤΜ 24ωρης πρόσβασης σε όλη τη χώρα.

Η νέα λειτουργία δίνει τη δυνατότητα στους πελάτες να κάνουν ανάληψη μετρητών ή ερώτηση υπολοίπου συνδέοντας απλώς τα ακουστικά τους στην αντίστοιχη υποδοχή των ΑΤΜ. Η νέα υπηρεσία παρέχει τη δυνατότητα επιλογής γλώσσας (δίγλωσσο μενού), φωνητική ενημέρωση για το διαθέσιμο υπόλοιπο με την ολοκλήρωση της συναλλαγής και απόκρυψη οθονών συναλλαγής πελάτη, ενισχύοντας έτσι την ασφάλεια και προστατεύοντας τα προσωπικά δεδομένα του χρήστη.

Πριν από την έναρξη οποιασδήποτε συναλλαγής μέσω της νέας λειτουργικότητας ο πελάτης ακούει ηχογραφημένο μήνυμα με αναλυτικές οδηγίες χρήσης, ενώ κάθε επιλογή του επιβεβαιώνεται με ηχητικό μήνυμα.

Σειρά έξυπνων προϊόντων δικτύωσης στη φετινή CES

Τα νέα της τεχνολογικά προϊόντα δικτύωσης παρουσίασε η TP-Link στη διεθνή ψηφιακή έκθεση CES 2021, η οποία διοργανώθηκε για πρώτη φορά διαδικτυακά από τις 11 έως τις 14 Ιανουαρίου. Ειδικότερα, μεταξύ άλλων, παρουσίασε το Deco Voice X20 με σύστημα Mesh WiFi και υποστήριξη φωνητικών εντολών της πλατφόρμας Alexa. Επίσης, παρουσίασε το Deco X80-5G Whole Home WiFi 6 Gateway, που υποστηρίζει ταχύτητες λήψης έως 5 Gbps καθώς και τεχνολογία Mesh για ισχυρό σήμα WiFi παντού. Ακόμη, παρουσιάστηκε η υπηρεσία ασφάλειας HomeShield, που διατηρεί το οικιακό δίκτυο ασφαλές με προηγμένες δυνατότητες και έξυπνη οικιακή προστασία για τις συσκευές Internet of Things. Ο σαρωτής σε πραγματικό χρόνο αναγνωρίζει αυτόματα τις συσκευές IoT και τις παρακολουθεί καλύτερα, ενώ ενημερώνει για θέματα ασφαλείας. Παράλληλα η ισχυρή προστασία δικτύωσης αποκλείει κακόβουλες διευθύνσεις URL ή άλλες πιθανές απειλές και διορθώνει τις ευπάθειες του δικτύου.

Τελευταίες ΕιδήσειςDropdown Arrow
preloader
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Documento Newsletter