«Ποντάρει» στα… καλάθια η κυβέρνηση Μητσοτάκη, επιχειρώντας να διαχειριστεί επικοινωνιακά την ακρίβεια που «καλπάζει» και σαρώνει τα νοικοκυριά.
Μετά το «Καλάθι των Χριστουγέννων», έκανε πρεμιέρα και το «Καλάθι του Άι Βασίλη» που στοχεύει στην αγορά παιδικών παιχνιδιών αποκλειστικά για την περίοδο των γιορτών.
Διαβάστε επίσης: Καλάθι Χριστουγέννων: Πρεμιέρα για ακόμη ένα κυβερνητικό ημίμετρο ενώ η ακρίβεια «καλπάζει»
Σύμφωνα με το υπουργείο Ανάπτυξης, τα προϊόντα θα φέρουν στο ράφι πώλησης το ειδικό σήμα που έχει δημιουργηθεί ώστε να τα γνωρίζουν οι καταναλωτές.
Οι κατηγορίες είναι οι εξής:
- Επιτραπέζια / Παζλ
- Παιχνίδια με κούκλες, κουκλόσπιτα και άλλα αξεσουάρ (παιχνίδια μίμησης)
- Βρεφικά παιχνίδια
- Φιγούρες δράσης
- Παιχνίδια κατασκευών και δημιουργίας (π.χ. παιχνίδια με τουβλάκια)
- Οχήματα – Τηλεκατευθυνόμενα
- Ηλεκτρονικά παιχνίδια
- Αθλητικά παιχνίδια (π.χ. μπάλες, παιδικές μπασκέτες και τέρματα)
- Λούτρινα
«Το καλάθι περιλαμβάνει συγκεκριμένη λίστα παιχνιδιών, τα οποία θα προσφέρονται σε προσιτές τιμές από τα καταστήματα που πωλούν παιχνίδια», ανέφερε στη Βουλή ο υπουργός… διαφημιστής, Κώστας Σκρέκας.
Διαβάστε επίσης: Υπουργός σε ρόλο διαφημιστή: Η επιχείρηση «Φόρτις», ο Σκρέκας και οι δουλειές με τον «Μασούτη»