«Σιγά - σιγά θα αποκαλυφθούν όλα»

Αποκαλύψεις Σπίρτζη για ρουσφέτια της ΝΔ με πρώην διοικήσεις του ΟΑΣΘ – «Υπάρχει λίστα 75 ατόμων»

Σε αποκαλύψεις για… ρουσφέτια στον ΟΑΣΘ επί των ημερών της Νέας Δημοκρατίας, προχώρησε την Πέμπτη (19/4) ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Χρήστος Σπίρτζης.

Ο υπουργός αποκάλυψε ότι έχει στα χέρια του λίστα με τουλάχιστον 75 άτομα για την πρόσληψη των οποίων είχαν… ενδιαφερθεί διάφοροι βουλευτές της ΝΔ.

Σχολιάζοντας «στο Κόκκινο» τις πρόσφατες αποκαλύψεις για τον βουλευτή της ΝΔ Κώστα Γκιουλέκα και τις επιστολές του που είδαν το φως της δημοσιότητας για προσλήψεις ημετέρων στον ΟΑΣΘ ο Χρήστος Σπίρτζης ανέφερε ότι δεν είναι μόνο ο συγκεκριμένος βουλευτής της αξιωματικής αντιπολίτευσης που είχε τέτοιες… σχέσεις με τις προηγούμενες διοικήσεις του Οργανισμού.

H συνέντευξη Στο Κόκκινο Θεσσαλονίκης 93,4

Aποτελεί μεγάλη δικαίωση η απόφαση του ΣτΕ που έκρινε νόμιμη και συνταγματική την αποϊδιωτικοποίηση του ΟΑΣΘ.

Gepostet von Χρήστος Σπίρτζης am Donnerstag, 19. April 2018

«Υπάρχει λίστα»

«Υπάρχει ολόκληρη λίστα με 75 άτομα για τα οποία είχαν… ενδιαφερθεί βουλευτές της Νέας Δημοκρατίας. Πέντε ήταν του κ. Γκιουλέκα, ο οποίος είπε ότι νοιαζόταν για την ανεργία των συμπολιτών μας. Αυτός είναι ευγενικός τρόπος για να πεις πώς γίνεται ένα ρουσφέτι» είπε χαρακτηριστικά ο κ. Σπίρτζης. Μάλιστα όπως διευκρίνισε «υπάρχουν τα στοιχεία διαθέσιμα και θα δημοσιοποιηθούν όλα για να τα γνωρίζει ο ελληνικός λαός».

«Δεν ξέρουν οι πολίτες της Θεσσαλονίκης τι γινόταν με τους βουλευτές της ΝΔ στον ΟΑΣΘ; Σιγά – σιγά θα αποκαλυφθούν όλα» σημείωσε ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών.

Παράλληλα, υπουργός Υποδομών, σχολιάζοντας την απόφαση του ΣτΕ με την οποία απορρίφθηκαν οι αιτήσεις των πρώην μετόχων του ΟΑΣΘ ανέφερε ότι μετά από αυτή την εξέλιξη θα επιταχυνθούν οι διαδικασίες για τη μεταβίβαση των περιουσιακών στοιχείων του Οργανισμού στο Δημόσιο ενώ όπως είπε θα δρομολογηθούν οι απαραίτητες διαδικασίες για τη βελτίωση της επιχειρησιακής ικανότητάς του. Επίσης αναφέρθηκε στο σχεδιασμό που υπάρχει σχετικά με συμπράξεις δημοσίου και ιδιωτικού τομέα (ΣΔΙΤ) ώστε λεωφορεία σύγχρονης τεχνολογίας να κατασκευάζονται στην ΕΛΒΟ.

ΣΧΟΛΙΑ

Το Documento σέβεται όλες τις απόψεις, οι οποίες ωστόσο απηχούν αποκλειστικά και μόνον τη γνώμη των χρηστών. Διατηρούμε το δικαίωμά μας να μην αναρτούμε υβριστικά σχόλια και διαφημίσεις. Σχόλια που παραπέμπουν με ενεργό link σε άλλα sites δεν θα δημοσιεύονται. Χρήστες που δεν σέβονται αυτούς τους κανόνες θα αποκλείονται.