Αποκάλυψη: Οι νεκροί ψάχνουν τη δικαιοσύνη – Συγκάλυψαν το έγκλημα στις ΜΕΘ με (συγ)κατάθεση Τσιόδρα – Στο Documento της Κυριακής – μαζί το Docville

Στην έρευνα που ξεκίνησε μετά την πρώτη μελέτη Λύτρα παρέκαμψαν τον βασικό ερευνητή και κάλεσαν μόνο τον Τσιόδρα, ο οποίος τα βρήκε όλα καλά

Αλλες δύο δικογραφίες που ξεκίνησαν από καταγγελίες νοσοκομειακών γιατρών έκλεισαν άρον άρον με την κλήτευση των διοικήσεων

ΣΚΑΝΔΑΛΟ SIEMENS Από τη διαχρονική σχέση με την οικογένεια Μητσοτάκη έως την ατιμωρησία
Δεκαέξι χρόνια χρειάστηκε η Δικαιοσύνη για να ξεπλύνει την ομολογημένη διαφθορά

ΕΞΕΤΑΣΤΙΚΉ-ΠΑΡΩΔΙΑ Ανοιξε, κουκούλωσε, έκλεισε
Η πιο σύντομη επιτροπή στη μεταπολίτευση: σε 17 μέρες και με απόρρητα «καθάρισαν» το σκάνδαλο των υποκλοπών

ΜΠΑΜΠΟΥΣΚΑ Ο Καρατζαφέρης, ο Μακρόν και ο Αδωνης

ΤΖΌΡΤΖΙΑ ΜΕΛΌΝΙ Η κοινοτοπία του κακού
Ο Ι.Σ.Καριώτης στιγματίζει με μελανά χρώματα την οικονομία των τεράτων που παράγει πολιτική των τεράτων και στην Ιταλία

ΠΕΙΡΑΙΑΣ REAL ESTATE «Φιλέτα» αλά Cosco διεκδικούν εκκλησία και Εθνική Τράπεζα

«ΠΑΤΡΙΩΤΙΚΕΣ» ΚΟΡΟΝΕΣ Το τελευταίο καταφύγιο του Μητσοτάκη

ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΟΎΝ Δημήτρης Δεληολάνης, Αικατερίνη Παπανικολάου, Γρηγόρης Θεοδωράκης, Χάρης Δούκας, Κωνσταντίνος Τσουκαλάς, Απόστολος Διαμαντής, Βασίλης Μαζωμένος, Νέστορας Βίκελ, Φάνης Κουρεμπές

Mαζί όπως κάθε Κυριακή το DocVille. ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ Χρύσα Ρώπα, Γιώργος Κυρίτσης, Ερίκ Βιγιάρ

Και στην έκδοση των 4,5 ευρώ ένας τόμος της σειράς HotDoc.History: Παύλος Μελάς, ήρωας δύο αποτυχημένων πολέμων

Γιατί και αυτή την Κυριακή υπάρχει Documento

Μαζί το Docville

 

«Δεν υπάρχει λογική. Και σκεπτόμενος άνθρωπος να είσαι, με όλα αυτά κλείνεσαι γιατί θα τρελαθείς. Αθώος ο Χριστοφοράκος. Αυτό αφορά όλους μας γιατί αύριο θα βρεθεί άλλος Χριστοφοράκος. Τι λένε η κυβέρνηση και η Δικαιοσύνη; “Μη φοβάστε, Χριστοφοράκοι αυτού του κόσμου, εδώ είμαστε εμείς”»: Λίγες μέρες προτού ανεβεί στη σκηνή του Μουσούρη για το έργο «Κατάδεσμος» του Θωμά Κοροβίνη η Χρύσα Ρώπα συναντήθηκε με την Αφροδίτη Ερμίδη και συζήτησαν για το θέατρο, την πατριαρχία, τα «χρηστά» ήθη και τους «Χριστοφοράκους αυτού του κόσμου».

«Η κυβέρνηση αυτή μισεί τους ηθοποιούς, δεν θέλει να τους βλέπει, όπως άλλωστε το υπουργείο Πολιτισμού μισεί την τέχνη»: Ο Γιώργος Κυρίτσης βρέθηκε με τον Αντώνη Μποσκοΐτη για να συζητήσουν σχετικά με τη σειρά «Γλυκάνισος» που έχει ξεσηκώσει την οργή ακροδεξιών τρολ και πώς αποφάσισε να γράψει σενάριο στο επίκεντρο του οποίου υπάρχει το προσφυγικό για λογαριασμό του Σκάι, γνωστού για τις ακραίες θέσεις που εκφράζουν οι σχολιαστές του στο προσφυγικό.

Η ταινία «Athena» του Ρομαίν Γαβρά, η οποία προβάλλεται στο Netflix, έχει γίνει το πεδίο ανταλλαγής επιχειρημάτων στη διαδικτυακή κοινότητα. Γράφουν σχετικά ο σκηνοθέτης – σεναριογράφος – παραγωγός Βασίλης Μαζωμένος και ο συγγραφέας γουέστερν Νέστορας Βικέλ.

«Οι επαναστάσεις είναι φαινόμενο ξαφνικό – έρχονται εκεί που δεν το περιμένεις. Λίγους μήνες πριν από τον Μάη του ’68 οι εφημερίδες έγραφαν ότι η Γαλλία βαριέται. Τελικά δεν βαριόταν καθόλου»: Ο Γάλλος συγγραφέας Ερίκ Βιγιάρ και η Έμυ Ντούρου βρέθηκαν στα Χανιά και συζήτησαν για το βιβλίο του «Ο πόλεμος των φτωχών» και τον ταραγμένο 16ο αιώνα της Ευρώπης.

«Η ουσία του diverse είναι ότι μπορώ να είμαι συμπεριληπτικός με τους πάντες. Αν δεν καταφέρω να αντιληφθώ τον πυρήνα των προθέσεών μου ώστε να μπορέσω να τοποθετούμαι μέσα σε αυτό το πλαίσιο, θα καταλήξω απλώς να έχω μια ταμπέλα»: Το «Larsen ετοιμάζεται να ανέβει εκ νέου στη Στέγη και ο χορογράφος του Χρήστος Παπαδόπουλος συζητάει με τον Παναγιώτη Φρούντζο για τις ανεπαίσθητες αλλαγές/μετατοπίσεις που είναι δυνατό να αλλάξουν την αντίληψή μας για την πραγματικότητα.

«Οταν έχεις χάσει τα πάντα, δεν φοβάσαι μπροστά στις σφαίρες»: Δύο γυναίκες από το Ιράν, η Χενγκαμέχ και η Φαρανάκ, μιλούν στην Ηλέκτρα Ζαργάνη για τη φλόγα της εξέγερσης στη χώρα τους.

Το έργο του Άγγελου Σπαχή, ο επί 60 χρόνια αφανής «πατέρας του γραφιστικού ντιζάιν» στη χώρα μας, στην έκθεση η οποία διοργανώνεται στην Εθνική Βιβλιοθήκη της Ελλάδος. Κείμενο: Αφροδίτη Ερμίδη.

«Δεν πιστεύω στη θρησκεία, αλλά σ’ εμένα και όσους αγαπώ»: Στη στήλη New Entries ο ηθοποιός Σπύρος Δέτσικας μιλάει με την Αφροδίτη Ερμίδη.

Στη στήλη Θεατρικά & Κριτικά με αφορμή τις παραστάσεις «Γραφείο λογοκρισίας» και «Αυτοκτονία» ο Κώστας Ζήσης αναρωτιέται αν ο Ιάκωβος Καμπανέλλης είναι ξεπερασμένος.