Αποκλειστικά στα «Παραπολιτικά» η διαφήμιση της Agrotica

Αποκλειστικά στα «Παραπολιτικά» και με τεράστιο κονδύλι (12.400 ευρώ για ένα δισέλιδο) αποφάσισε να διαφημίσει την 28η έκθεση Agrotica η Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας.

Όπως αναφέρει η Εφημερίδα των Συντακτών η δαπάνη εγκρίθηκε και με ΦΠΑ είναι 12.400 ευρώ, αφορά ένα δισέλιδο στο ένθετο της εφημερίδας AGROPOST σχετικό με την 28η έκθεση Agrotica, η οποία θα πραγματοποιηθεί από τις 30 Ιανουαρίου ώς τις 2 Φεβρουαρίου στη Διεθνή Εκθεση Θεσσαλονίκης.

Το εισηγητικό έγγραφο του αντιπεριφερειάρχη Αγροτικής Οικονομίας Σωτήρη Μπάτου μοιάζει με διαφημιστικό της ίδιας της εφημερίδας, αφού «η θεματολογία του τεύχους θα περιλαμβάνει ειδικά θέματα για την κλιματική αλλαγή και τη γεωργία, τη Νέα Γεωργία και όλα τα νέα για την Αγροτεχνολογία».

Σχετικά με το περιεχόμενο ο αντιπεριφερειάρχης γράφει στην εισήγησή του : «Η πορεία και ο βαθμός υλοποίησης των αγροτικών προγραμμάτων στην ΠΚΜ, η παρουσίαση των δράσεων προβολής αγροδιατροφικών προϊόντων της περιφέρειας, η παρουσίαση της μακεδονικής κουζίνας και των προϊόντων της μακεδονικής γης, συνεντεύξεις από υπηρεσιακούς παράγοντες και αρμόδια στελέχη της περιφέρειας, η προβολή των social media της ΠΚΜ που αφορούν το θέμα και άλλα».

Αντιδράσεις

Ο Χρήστος Γιαννούλης, βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ και επικεφαλής της παράταξης «Κοιτάμε Μπροστά», σχολιάζει ότι «η διαφάνεια στον τρόπο διαχείρισης των κονδυλίων είναι ζητούμενο για την Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας», αφού «η προβολή δεν θα γίνει μέσω των τοπικών εντύπων, ούτε καν μέσα από τα 4-5, εξειδικευμένα στην αγροτική οικονομία, έντυπα πανελλαδικής κυκλοφορίας», και αφορά «μόνο μία πολιτική εβδομαδιαία εφημερίδα, με έδρα την Αθήνα, συγκεκριμένης πολιτικής απόχρωσης.

Αποδεικνύεται για άλλη μια φορά πως η διαφάνεια στον τρόπο διαχείρισης των κονδυλίων που αφορούν την προβολή και την επικοινωνία δυστυχώς παραμένει ακόμη ζητούμενο για την Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας».

Δεν είναι όμως η πρώτη τέτοιου είδους κίνηση της Περιφέρειας. Όπως αναφέρει η εφημερίδα «Μακεδονία», το συμβούλιο του Κέντρου Κοινωνικής Πρόνοιας Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας αποφάσισε και προμηθεύτηκε 1.200 ημερολόγια με το λογότυπο του κέντρου σε ασημοτυπία στο εξώφυλλο και ολοσέλιδη φωτογραφία μετά χαιρετισμού από τη Βίκη Νάκου, πρόεδρο του Κέντρου, υποψήφια βουλευτή της Ν.Δ. στην Α’ Θεσσαλονίκης, που αυτό – διαφημίζεται στα κοινωνικά μέσα ως άνθρωπος του προέδρου του κόμματος και πρωθυπουργού Κυριάκου Μητσοτάκη. Το αρχικό κόστος ήταν 11.400 ευρώ συν ΦΠΑ για 1.200 ημερολόγια – ατζέντες. Ωστόσο, αυτά κρίθηκαν λίγα με αποτέλεσμα να παραγγελθούν ακόμη 600 έναντι 4.200 ευρώ συν ΦΠΑ. Η ανάθεση έγινε απευθείας σε γραφείο δημοσίων σχέσεων. 

Πηγή: ΕφΣυν

Ετικέτες