Βασικές ασκήσεις για δρομείς από τη Βασιλική Ρουμελιώτη

Μια από τις πιο σημαντικές παραμέτρους για τους αθλητές μεγάλων αποστάσεων είναι η πρόληψη τραυματισμών. Αυτή επιτυγχάνεται με ολοκληρωμένο, δομημένο πρόγραμμα μυϊκής ενδυνάμωσης.

Το ότι ενεργοποιούνται κατά κύριο λόγο οι μύες των ποδιών και σε μεγαλύτερο βαθμό οι τετρακέφαλοι και οι γλουτιαίοι δε σημαίνει ότι πρέπει να αφήνουμε αγύμναστες τις υπόλοιπες μυϊκές ομάδες.

Η δύναμη των γαστροκνήμιων είναι εξίσου σημαντική στην απόδοση όπως επίσης είναι σημαντική η συμμετοχή των μυών των άνω ακρων και του κορμού.

Για παράδειγμα σε μία ανηφορική διαδρομή τα χέρια είναι αυτά που θα «τραβήξουν» γρήγορα για να ολοκληρωθεί με επιτυχία η κίνηση.

Ασκήσεις όπως τα καθίσματα, οι προβολές καθώς και οι άρσεις θανάτου θα πρέπει να υπάρχουν στο πρόγραμμα ενδυνάμωσης.Όσον αφορά τα χέρια εστιάζουμε σε ασκήσεις με το βάρος του σώματος όπως είναι τα push ups και οι βυθίσεις τρικεφάλων.

ΡΟΥΜΕΛΙΩΤΗ ΒΑΣΙΛΙΚΗ, Προπονήτρια – Καθηγήτρια φυσικής αγωγης.

Δείτε το βίντεο: 

Πηγή: runnfun.gr

ΣΧΟΛΙΑ

Το Documento σέβεται όλες τις απόψεις, οι οποίες ωστόσο απηχούν αποκλειστικά και μόνον τη γνώμη των χρηστών. Διατηρούμε το δικαίωμά μας να μην αναρτούμε υβριστικά σχόλια και διαφημίσεις. Σχόλια που παραπέμπουν με ενεργό link σε άλλα sites δεν θα δημοσιεύονται. Χρήστες που δεν σέβονται αυτούς τους κανόνες θα αποκλείονται.