Black Friday: Σημαντική αύξηση ψηφιακών παραγγελιών και τζίρου, αλλά ελάχιστες οι πραγματικές προσφορές…

Black Friday: Σημαντική αύξηση ψηφιακών παραγγελιών και τζίρου, αλλά ελάχιστες οι πραγματικές προσφορές…

Σημαντική αύξηση σημειώθηκε τόσο στον αριθμό παραγγελιών, όσο στον τζίρο που σημειώθηκε στην αγορά κατά τη φετινή Black Friday, σύμφωνα με την πλατφόρμα ηλεκτρονικού εμπορίου Skroutz, ωστόσο τα στοιχεία της πλατφόρμας έδειξαν ότι μικρό ήταν το ποσοστό των προϊόντων που πουλήθηκαν σε τιμές χαμηλότερες των «κανονικών».

Ειδικότερα, σύμφωνα με τα στοιχεία της πλατφόρμας, τα βασικά συμπεράσματα σε σχέση με την περσινή Black Friday είναι τα εξής:

– Οι προσφορές διήρκησαν τουλάχιστον μία εβδομάδα, ξεκινώντας από το Σάββατο πριν την Black Friday.

– Οι επισκέψεις που πραγματοποιήθηκαν στο Skroutz αυξήθηκαν κατά 42% και ανήλθαν σε 14,5 εκατ. επισκέψεις.

– Ο όγκος των παραγγελιών παρουσίασε αύξηση σχεδόν κατά 150%, αγγίζοντας τις 972.000.

– Υπήρξε εντυπωσιακή αύξηση του παραγόμενου τζίρου κατά 44%, και κατά 73% σε σύγκριση με την αντίστοιχη περίοδο το 2019 και διαμορφώθηκε σε 41,3 εκατ. ευρώ για τα 6.600 εμπορικά καταστήματα που συνεργάζονται με το Skroutz.

Όσον αφορά στην ετήσια ανάπτυξη στις κατηγορίες προϊόντων, πρωταγωνιστής ήταν η κατηγορία «Σπίτι-Κήπος» με αυξημένες παραγγελίες κατά 255% και αύξηση κατά 124% στον παραγόμενο τζίρο.

Οι πιο δημοφιλείς κατηγορίες προϊόντων

Οι κατηγορίες προϊόντων «Σπίτι–Κήπος» και «Τεχνολογία» βρέθηκαν στο επίκεντρο του ενδιαφέροντος των καταναλωτών, απορροφώντας το σημαντικότερο ποσοστό επισκέψεων, του παραγόμενου τζίρου και του όγκου των παραγγελιών μέσω της πλατφόρμας.

Η κατηγορία «Υγεία – Ομορφιά», όπως και πέρυσι, βρέθηκε στην πέμπτη θέση όσον αφορά τις συνολικές επισκέψεις (9%) και είχε τον τρίτο υψηλότερο όγκο παραγγελιών επί του συνόλου (20%). Η εξέλιξη αυτή οφείλεται στον αυξημένο αριθμό προϊόντων ανά καλάθι αγοράς παρότι πρόκειται για προϊόντα με χαμηλότερη αξία.

Τον υψηλότερο όγκο πωλήσεων σημείωσαν οι ακόλουθες κατηγορίες:

1. Θήκες κινητών τηλεφώνων

2. Κινητά τηλέφωνα

3. Χριστουγεννιάτικα στολίδια δέντρου

4. Sneakers

5. Βιβλία

6. Κρέμες προσώπου

7. Χριστουγεννιάτικα λαμπάκια

8. Αθλητικά παπούτσια

9. Βιταμίνες

Σημαντικές πωλήσεις είχαν επίσης οι κατηγορίες:

1. Προστασία οθόνης κινητών

2. Ανδρικά φούτερ

3. Ανδρικές φόρμες

4. Ειδικά συμπληρώματα

5. Παιχνίδια Playmobil

6. Χριστουγεννιάτικα διακοσμητικά

7. Bluetooth handsfree

8. Μάσκες προστασίας

9. Επιτραπέζια παιχνίδια

10. Ανδρικά μπουφάν

11. Παιχνίδια Lego

12. Σαμπουάν

13. Προϊόντα καθαρισμού προσώπου

14. Γυναικεία αρώματα

15. Βαφές μαλλιών

Ελάχιστες οι πραγματικές προσφορές…

Η πλατφόρμα Skroutz δημοσιοποίησε και μία συγκριτική ανάλυση των τιμών πώλησης κατά την εβδομάδα της Black Friday, με την αρχική τιμή κατά την προηγούμενη περίοδο, δηλαδή την εβδομάδα 07-13/11/2020. Σύμφωνα με αυτή προκύπτουν τα εξής:

– Συνολικά, το 8,3% των προϊόντων αγοράστηκε σε πιο οικονομική τιμή ενώ το 87,9% σε παρόμοια τιμή (±10%). Το υπόλοιπο 3,8% των προϊόντων αγοράστηκε σε υψηλότερες τιμές.

– Οι κατηγορίες «Υγεία και Ομορφιά» και «Μόδα» παρουσίασαν τις σημαντικότερες εκπτώσεις.

– Σε ποσοστό άνω του 10% τα χριστουγεννιάτικα στολίδια / λαμπάκια / διακοσμητικά, που αγοράστηκαν μέσω Skroutz ήταν σε υψηλότερες τιμές.

– Το 17% από τα αθλητικά παπούτσια / sneakers που πουλήθηκαν ήταν σε αξιοσημείωτη έκπτωση (>10%).

Τέλος, σύμφωνα με τα ίδια στοιχεία, συγκρίνοντας τις αγορές που πραγματοποιήθηκαν την εβδομάδα της Black Friday 2020 με αυτές του 2019, διαπιστώνεται ότι:

– Τα προϊόντα που αγοράστηκαν σε πιο οικονομικές τιμές είναι περίπου στο ίδιο ποσοστό, δηλαδή 8,3% το 2020 έναντι 8,5% το 2019.

– Τα προϊόντα που αγοράστηκαν σε υψηλότερη τιμή παρουσίασαν αύξηση (το ποσοστό για το 2019 ήταν 1,2% έναντι 3,8% για το 2020).

Τελευταίες ΕιδήσειςDropdown Arrow
preloader
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Documento Newsletter