Βούλτεψη: «Πετυχημένη η λίστα Πέτσα» (Video)

Παρά το σάλο που προκλήθηκε από τη διαβόητη λίστα Πέτσα, η Σοφία Βούλτεψη δεν δίστασε να την αποκαλέσει πετυχημένη από το βήμα της Ολομέλειας, αναγνωρίζοντας μερικά λάθη απλά και μόνο σε «τέσσερις – πέντε περιπτώσεις».

«Η προηγούμενη καμπάνια ήταν πετυχημένη» είπε η εισηγήτρια της ΝΔ κατά την τοποθέτησή της αναφορικά με τις επείγουσες ρυθμίσεις για τις καταστροφικές συνέπειες στις περιοχές που επλήγησαν από τον «Ιανό» αλλά και για τη νέα λίστα Πέτσα. «Έγιναν και λάθη» συμπέρανε για να ρίξει στάχτη στα μάτια, μιλώντας απλά για «τέσσερις – πέντε περιπτώσεις».

Μάλλον, η βουλευτής της συμπολίτευσης θα αγνοεί ότι εκτός από τα ανύπαρκτα Μέσα που πληρώθηκαν με δημόσιο χρήμα, ο όμιλος Μαρινάκη αποφάσισε να επιστρέψει τα χρήματα της καμπάνιας ενώ το Πρώτο Θέμα, την Κυριακή, περιέγραψε τη νέα λίστα Πέτσα με απόφαση που «μοιάζει με δώρο και ρουσφέτι παρά με μια επικοινωνιακή πολιτική με σχεδιασμό».

Η Σ. Βούλτεψη προσπάθησε να διασκεδάσει τις εντυπώσεις για το γεγονός ότι η κυβέρνηση επιλέγει να εφαρμόσει και πάλι την ίδια σκανδαλώδη συνταγή, λέγοντας πως τα «δωρεάν μηνύματα» προβάλλονταν μεταμεσονύκτια και όχι στη ζώνη prime time. «Δεν πήρε κανείς 3 εκατ. ευρώ για να στήσει κανάλι», ήταν το καρφί που έριξε για την περίπτωση Καλογρίτσα, συνήγορος του οποίου είναι ο Ανδρέας Λοβέρδος.

Εντύπωση προκάλεσε, επίσης, ότι χαρακτήρισε «εξαιρετικά ευεργετικά τα μέτρα για τους πλημμυροπαθείς» τη στιγμή που στην Καρδίτσα οι πολίτες τα χαρακτηρίζουν ψίχουλα και ασπιρίνη. 

Δείτε το βίντεο:

«Είστε υπόλογοι...»

Από την πλευρά της αξιωματικής αντιπολίτευσης, η εισηγήτρια, Κατερίνα Παπανάτσιου, τόνισε προς την κυβερνητική πλειοψηφία για τη νέα λίστα Πέτσα: «Καταλάβετέ το. Είστε υπόλογοι για κάθε ευρώ δημόσιου χρήματος». Άσκησε κριτική για τις υπεραποσβέσεις στη διαφήμιση των Μέσων αλλά και για τα κοινωνικά μηνύματα επί πληρωμή.

«Τα ενημερωτικά μηνύματα θα έπρεπε να είναι δωρεάν» σημείωσε και συνέχισε υπογραμμίζοντας ότι η ΝΔ προχωρά σε νέα σκιώδη καμπάνια «σαν μην έγινε τίποτα με τη λίστα Πέτσα». Συγκεκριμένα, επέκρινε ότι και η νέα καμπάνια χειραγώγησης της ενημέρωσης η κυβέρνηση πορεύεται χωρίς διαφάνεια, χωρίς διαγωνισμούς και χωρίς κανένα κοστολόγιο. «Εξαγορά συνειδήσεων λέγεται αυτό» διαπίστωσε και ζήτησε απαντήσεις για τον τρόπο επιλογής της εταιρίας – μεσάζοντας, Initiative Media.

Κριτική επί της νέας καμπάνιας Πέτσα, άσκησαν όλα τα κόμματα της αντιπολίτευσης. Τροπολογία έχει καταθέσει το ΚΚΕ, ζητώντας τα κοινωνικά μηνύματα για την πανδημία να προβάλλονται δωρεάν, ενώ το ίδιο έπραξε και το ΚΙΝΑΛ δίχως να θέτει ζήτημα δωρεάν προβολής, αλλά ζητώντας διαφάνεια και κριτήρια για το μοίρασμα των 2 εκατ. ευρώ. 

ΣΧΟΛΙΑ

Το Documento σέβεται όλες τις απόψεις, οι οποίες ωστόσο απηχούν αποκλειστικά και μόνον τη γνώμη των χρηστών. Διατηρούμε το δικαίωμά μας να μην αναρτούμε υβριστικά σχόλια και διαφημίσεις. Σχόλια που παραπέμπουν με ενεργό link σε άλλα sites δεν θα δημοσιεύονται. Χρήστες που δεν σέβονται αυτούς τους κανόνες θα αποκλείονται.