Διαδικτυακή μάχη γιγάντων για το «έπαθλο» της Black Friday

Διαδικτυακή μάχη γιγάντων για το «έπαθλο» της Black Friday

Η πανδημία, αλλά και η καραντίνα που κρατάει κλειστά τα εμπορικά καταστήματα φαίνεται πως έχει ανοίξει τις «ηλεκτρονικές» ορέξεις των μεγάλων αλυσίδων για την επερχόμενη Black Friday.

Ειδικότερα, η αλυσίδα Public ανακοίνωσε ότι στην ιστοσελίδα της μέχρι τις 27 Νοεμβρίου ο χρήστης θα βρει 2.500.000 προϊόντα από 2.000 συνεργαζόμενα καταστήματα σε «Black Friday» τιμές.

Η γκάμα των προϊόντων περιλαμβάνει:

– 32.000 κινητά

– 7.000 laptops

– 18.000 τηλεοράσεις

– 85.000 είδη gaming

– 900.000 παιχνίδια

– 10.000 βρεφικά είδη

– 5.000 όργανα γυμναστικής

– 200.000 είδη προσωπικής φροντίδας

– 80.000 είδη μόδας

– 15.000 οικιακές συσκευές

καθώς και χιλιάδες ακόμα προϊόντα τεχνολογίας, όπως tablets, desktops, εκτυπωτές, περιφερειακά, φορητά ηχεία, wearables, e-scooters, drones, φωτογραφικές μηχανές αλλά και έπιπλα, φωτιστικά, είδη ταξιδιού κ.α.

Αναμένονται ανάλογες «απαντήσεις» από τις ανταγωνίστριες αλυσίδες, και από αυτό τον ανταγωνισμό κερδισμένος βγαίνει ο καταναλωτής, ο οποίος θα πρέπει όμως να αφιερώσει αρκετό χρόνο προκειμένου να συγκρίνει τιμές και προϊόντα, ώστε να καταλήξει στη σωστή επιλογή.

Ετικέτες

Τελευταίες ΕιδήσειςDropdown Arrow
preloader
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Documento Newsletter