Δήλωναν χωράφι το αεροδρόμιο Αγρινίου για τις επιδοτήσεις – Στο Documento που κυκλοφορεί – Μαζί το Docville

Aεροπλανική κομπίνα με κάλυψη από τρεις προέδρους του ΟΠΕΚΕΠΕ
* Έδιωξαν τον υπάλληλο που αποκάλυψε το σκάνδαλο
* Χρύσωσαν την εταιρεία Neuropublic, η οποία αναλάμβανε κάθε χρόνο το πληροφοριακό σύστημα του οργανισμού και του πουλούσε λογισμικό που ήταν ιδιοκτησίας του
* Όλος ο μηχανισμός των επιδοτήσεων και πώς στελέχη μεθόδευαν το κουκούλωμα και την απαλλαγή των απατεώνων
—————-

Διπλωματία για το θεαθήναιΦοβάται Σαμαρά – Καραμανλή μετά τα απανωτά βατερλό. Ανησυχία από τη νέα κοινή εμφάνιση των πρώην πρωθυπουργών μετά το φιάσκο στην Αγία Αικατερίνη Σινά με τη μονή να χάνει την ακίνητη περιουσία και τη στροφή-κόλαφο του Λίβυου πολέμαρχου Χαφτάρ προς την Αγκυρα

—————-
Συνέντευξη. Γιάννης Οικονόμου: «Ο ΟΠΕΚΕΠΕ να αυτονομηθεί από εξωτερικούςσυμβούλους»
—————-

Παράνομα δίκτυα. «Ορφανές» εισαγωγές 155.000 τόνων φρούτων και λαχανικών στην αγορά το 2024. Ανεξέλεγκτη η κατάσταση στην εφοδιαστική αλυσίδα, με κόστος για τα δημόσια ταμεία από δασμούς, για τη δημόσια υγεία και για τους Έλληνες παραγωγούς

—————-

Κεντροαριστερά. Μύλος πάλι με συνέδρια και (εκ)δηλώσεις

—————-

Εμπορικός πόλεμος. Η Δύση τρέχει να προλάβει την Κίνα

—————-

Νοσοκομεία. Πολιτικές κόντρες πάγωσαν τη «μεταρρύθμιση»

—————-
Μπασκετικό τέλμα. «Άτακτοι» πρόεδροι στον λυκειάρχη Βρούτση
—————-
Απροσπέλαστη εργασία. Δίνουν επιδόματα αντί για  απασχόληση στα ΑμεΑ

—————-

Πίσω από τις προβλέψεις του ΟΟΣΑ. Ανάπτυξη με φοροαφαίμαξη και δανεικά

Docville: Τα ζόμπι δεν είναι… σανοφάγα

Από την εποχή της «Νύχτας των ζωντανών νεκρών» του Τζορτζ Ρομέρο ορδές από νεκροζώντανους απειλούν να καταβροχθίσουν τους φιλήσυχους πολίτες. Με αφορμή την ταινία «28 χρόνια μετά» του Ντάνι Μπόιλ που βγαίνει σε λίγες μέρες στις αίθουσες, ο Κωνσταντίνος Καϊμάκης μας ξαναθυμίζει τις ταινίες-σταθμούς του είδους.

«Με την απώλεια του Βασίλη Παπαβασιλείου το σύγχρονο ελληνικό θέατρο έχασε έναν από τους διαμορφωτές του». Γράφει η Κατερίνα Αγγελιδάκη.

20+10 συναυλίες για το καλοκαίρι. Ο Γιάννης Πούλλος επέλεξε και παρουσιάζει τις σημαντικότερες από τις δεκάδες συναυλίες που θα γίνουν το φετινό καλοκαίρι στην Αθήνα.

 

Για πρώτη φορά εκτίθενται στην Ελλάδα έργα του Αμερικανού ζωγράφου Ζαν-Μισέλ Μπασκιά, που ξεκίνησε ως γκραφιτάς για να κατακτήσει την τέχνη και τον κόσμο. Γράφει η Κατερίνα Αγγελιδάκη.

Ο Θέμης Μουμουλίδης συναντήθηκε με την Ειρήνη Δρίβα, λίγο μετά την πρόβα της «Αντιγόνης» που θα κάνει πρεμιέρα στις 28 Ιουνίου στο Θέατρο Αρχαίων Κλεωνών στη Νεμέα και της μίλησε για τη σοφόκλεια τραγωδία αλλά και για την εποχή μας που είναι γεμάτη από Ιφιγένειες, ενώ έχουμε ανάγκη από Αντιγόνες.

«Η εναρκτήρια παράσταση του Φεστιβάλ Αθηνών προκάλεσε πολλές αναταράξεις. Η υπογραφή της ιστορικής γαλλικής κολεκτίβας του Θεάτρου του Ηλιου και της κορυφαίας Ευρωπαίας δημιουργού Αριάν Μνουσκίν στη νέα παραγωγή “Εδώ έχει δράκους” δεν εξασφάλισε τη γενική αποδοχή» αναφέρει η Κατερίνα Αγγελιδάκη στο σχετικό κείμενό της.

Με σημαντικούς καλεσμένους και εκδηλώσεις που διαρκούν σχεδόν δύο εβδομάδες το 17o Φεστιβάλ ΛΕΑ ανοίγει αυλαία στις 10 Ιουνίου. Γράφει η Έμυ Ντούρου.

«Από την ώρα που ο Χρήστος Νικολόπουλος δήλωσε ότι ο ίδιος και οι συνεργάτες του δεν θα δώσουν τελικά συναυλία στο Ισραήλ, τα βέλη στράφηκαν στη Γλυκερία, η οποία μέχρι αυτή τη στιγμή, όπως όλα δείχνουν, θα εμφανιστεί στις 14 Ιουνίου στο φεστιβάλ Meridiano της χώρας της Μέσης Ανατολής». Γράφει ο Αντώνης Μποσκοΐτης.

Ο Αντώνης Μποσκοΐτης καταγράφει τις εντυπώσεις του από το σάουντρακ του Σταμάτη Κραουνάκη από της παράστασης «Μητέρα του σκύλου» που μόλις ανέβηκε στο Spotify.

Στην περιπέτεια του Αμερικανού Λεν Γουάιζμαν «Ballerina», που περνάει τους βασικούς χαρακτήρες του franchise «Τζον Γουίκ» στη νέα εποχή, η εντυπωσιακή Άνα ντε Άρμας προσφέρει συναρπαστικές σεκάνς μάχης και έντασης. Είδε την ταινία ο Κωνσταντίνος Καϊμάκης.

Μια ιστορία από τη μουσική: Όταν ο Νικόλας Ασιμος έπαιξε support στη συναυλία του Ρόρι Γκάλαχερ. Κείμενο του Αντώνη Μποσκοΐτη.

«Ένας νέος άντρας κλοτσά και στη συνέχεια πατά γάτα με το αυτοκίνητό του.  Κάποιος καταγράφει το περιστατικό με το κινητό του από το μπαλκόνι του» γράφει η Έμυ Ντούρου.

Ετικέτες