Δήμος Πάτρας: Υποδομές στο έλεος της λογικής κόστους-οφέλους – O υπουργός προσπαθεί να δημιουργήσει εντυπώσεις

Δήμος Πάτρας: Υποδομές στο έλεος της λογικής κόστους-οφέλους – O υπουργός προσπαθεί να δημιουργήσει εντυπώσεις
Σύγκρουση τρένου του Προαστιακού με αυτοκίνητο σε φυλασσόμενη διάβαση της Πάτρας, Πέμπτη 17 Ιουλίου 2025 (ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΧΡΙΣΤΟΔΟΥΛΟΠΟΥΛΟΣ/EUROKINISSI)

«Ο αναπληρωτής υπουργός προσπαθεί για μια ακόμη φορά να δημιουργήσει εντυπώσεις, όταν τα ίδια τα γεγονότα τον διαψεύδουν, το βίντεο από το ατύχημα, αλλά και οι αυτόπτες μάρτυρες», αναφέρει ο δήμος Πάτρας σε ανακοίνωσή του σχετικά με όσα είπε ο Κωνσταντίνος Κυρανάκης στη Βουλή, στη συζήτηση για το νομοσχέδιο για τους σιδηρόδρομους.

«Η σήμανση στη συγκεκριμένη ισόπεδη διάβαση υπάρχει, ενώ είναι γνωστή σε όλους η κατάσταση με τις μπάρες οι οποίες δεν έχουν επαρκές μήκος με αποτέλεσμα να μην είναι ορατές, γεγονός που επισημάνθηκε και στην πρόσφατη συνάντηση του σωματείου των μηχανοδηγών (Π.Ε.Π.Ε), και κοινοποιήθηκε με επιστολή τους μετά τη συνάντηση τους με το Δήμαρχο Πατρέων» επισημαίνεται χαρακτηριστικά στην ανακοίνωση.

Η ανακοίνωση:

«ΜΕ ΑΦΟΡΜΗ ΤΗΝ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ ΤΟΥ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΗ ΥΠΟΥΡΓΟΥ ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ Κ. ΚΥΡΑΝΑΚΗ ΓΙΑ ΤΟ ΑΤΥΧΗΜΑ ΣΤΗΝ ΙΣΟΠΕΔΗ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΙΚΗ ΔΙΑΒΑΣΗ ΣΤΗΝ ΑΝΘΕΙΑΣ

Σήμερα στη Βουλή στο πλαίσιο της συζήτησης για το νομοσχέδιο για τους σιδηροδρόμους ο κ. Κυρανάκης, με αφορμή το σημερινό τροχαίο ατύχημα στην ισόπεδη σιδηροδρομική διάβαση της Ανθείας, προσπάθησε να μεταθέσει για μια ακόμη φορά αλλού τις ευθύνες, εμπλέκοντας και το Δήμο της Πάτρας με ψευδείς και ανυπόστατους ισχυρισμούς, συνεχίζοντας τη γνωστή τακτική της συγκάλυψης ευθυνών.

Το ίδιο το γεγονός βέβαια, αποδεικνύει για ακόμη μία φορά τις εγκληματικές ευθύνες της κυβέρνησης για την απαράδεκτη κατάσταση στην οποία βρίσκεται ο σιδηρόδρομος.

Ο αναπληρωτής υπουργός προσπαθεί για μια ακόμη φορά να δημιουργήσει εντυπώσεις, όταν τα ίδια τα γεγονότα τον διαψεύδουν, το βίντεο από το ατύχημα, αλλά και οι αυτόπτες μάρτυρες.

Ξέρουν πολύ καλά οι κάτοικοι της Πάτρας την κατάσταση που επικρατεί με τον Προαστιακό, τα ατυχήματα και τους εκτροχιασμούς, αλλά και την κατάσταση του δικτύου και των διαβάσεων στις οποίες συμβαίνουν συνεχώς ατυχήματα.

Η σήμανση στη συγκεκριμένη ισόπεδη διάβαση υπάρχει, ενώ είναι γνωστή σε όλους η κατάσταση με τις μπάρες οι οποίες δεν έχουν επαρκές μήκος με αποτέλεσμα να μην είναι ορατές, γεγονός που επισημάνθηκε και στην πρόσφατη συνάντηση του σωματείου των μηχανοδηγών (Π.Ε.Π.Ε), και κοινοποιήθηκε με επιστολή τους μετά τη συνάντηση τους με το Δήμαρχο Πατρέων.

Όσο και αν προσπαθεί λοιπόν, να ξεπλύνει τις ευθύνες της κυβέρνησης ο κ. Κυρανάκης, η πραγματικότητα τον διαψεύδει αφού μια σειρά υποδομές της χώρας έχουν αφεθεί στο έλεος, ασυντήρητες, χωρίς προσωπικό και παραδομένες πλήρως στην λογική του «κόστους-οφέλους» για όσους τις διαχειρίζονται.

Όσο για την ενημέρωση του κ. Κυρανάκη προς τους Δήμους και τη σχετική επιστολή, αυτή αφορά την ψήφιση του νέου Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας, η οποία μεταξύ άλλων, μας ξαναλέει πως τα ατυχήματα δεν είναι ευθύνη του κράτους.

Οι εργαζόμενοι της πόλης, ο πατραϊκός λαός και η Δημοτική Αρχή διαχρονικά, αγωνίζονται και διεκδικούν από όλες τις κυβερνήσεις τον εκσυγχρονισμό του σιδηροδρομικού δικτύου και την υπογειοποίηση της σιδηροδρομικής γραμμής στον αστικό ιστό της Πάτρας. Παλεύουν για σύγχρονες, ασφαλείς και φτηνές μεταφορές».

Διαβάστε επίσης:

Σφοδρή σύγκρουση στη Βουλή – Κουτσούμπας σε Κυρανάκη: «Δεν ντρέπεστε λίγο; Δεν ντρέπεστε;»

Πάτρα: Σοκαριστικό βίντεο από τη σύγκρουση προαστιακού με αυτοκίνητο

 

Documento Newsletter