Αθήνα, 28 Φεβρουαρίου 2019. Η WIND Ελλάς, κατανοώντας τις αυξημένες ανάγκες επικοινωνίας στις περιοχές των Χανίων και του Ρεθύμνου που επλήγησαν από την κακοκαιρία «Ωκεανίς», ενημερώνει τους κατοίκους και συνδρομητές της στην κινητή και τη σταθερή τηλεφωνία, ότι βρίσκεται κοντά τους με δωρεάν υπηρεσίες επικοινωνίας.
Συγκεκριμένα σε όλους τους:
· πελάτες συμβολαίου κινητής και σταθερής WIND, ιδιώτες αλλά και επιχειρήσεις καθώς και τους
· κατόχους καρτοκινητής F2G & Q
προσφέρεται από σήμερα Δωρεάν χρόνος ομιλίας 1.500 λεπτών προς όλους (εθνικά κινητά και σταθερά) και Δωρεάν 1.5 GB για τους συνδρομητές κινητής, με ισχύ ως τις 6 Μαρτίου.
Παράλληλα, η WIND σταματάει τη διαδικασία φραγής εισερχομένων/ εξερχομένων κλήσεων στις συνδέσεις συμβολαίου. Τα καταστήματα WIND σε Χανιά και Ρέθυμνο είναι στη διάθεσή τους, δίνοντας άμεση προτεραιότητα στην εξυπηρέτηση και την κάλυψη των αναγκών των συνδρομητών που έχουν πληγεί από την κακοκαιρία.
Επιπλέον, η WIND Ελλάς ενημερώνει ότι από την πρώτη στιγμή το Εθνικό Κέντρο Διαχείρισης Δικτύου έθεσε υπό 24ωρη παρακολούθηση την περιοχή για άμεση αποκατάσταση τυχόν τεχνικών θεμάτων χωρίς ωστόσο να σημειωθούν προβλήματα λειτουργίας στο δίκτυο κινητής όσο και στο δίκτυο σταθερής και Internet της WIND.