Προκαταρκτική έρευνα

Εισαγγελική παρέμβαση για την ταλαιπωρία στην Αθηνών - Λαμίας: Έμειναν 8 ώρες στον δρόμο

Την παρέμβαση του εισαγγελέα Λαμίας προκάλεσε η οκτάωρη ταλαιπωρία εκατοντάδων οδηγών με τις οικογένειές τους το απόγευμα της Παρασκευής στην εθνική οδό. Τί υποστηρίζει η εταιρία.

Προκαταρκτική έρευνα διατάχθηκε από τον προϊστάμενο της Εισαγγελίας Πρωτοδικών Λαμίας, Χάρης Λακαφώσης, προκειμένου να διερευνηθούν οι αιτίες του κυκλοφοριακού χάους και της απίστευτης ταλαιπωρίας, σύμφωνα με ρεπορτάζ του lamiareport.gr.

Αρχικά σύμφωνα με πληροφορίες η Εισαγγελία ζητά εξηγήσεις από την εταιρεία που έχει και την ευθύνη αυτοκινητοδρόμου Α.Θ.Ε, καθώς επίσης και από τον επικεφαλής - υπεύθυνο των μηχανημάτων που είχαν την ευθύνη καθαρισμού του οδοστρώματος.

Οι ουρές στην εθνική οδό μέσα στα χιόνια το απόγευμα της Παρασκευής (22/12) έφτασαν τα 15 χιλιόμετρα και εκατοντάδες οδηγοί με τις οικογένειές τους για ώρες προσπαθούσαν να καταλάβουν πως για ακόμη μια φορά με 5 εκατοστά χιόνι παρέλυσε το εθνικός μας δίκτυο.

Τη δική της εκδοχή για το γεγονός παρουσιάζει η εταιρεία διαχείρισης του αυτοκινητοδρόμου «Νέα Οδός», εκφράζοντας τη λύπη της για την ταλαιπωρία στους ταξιδιώτες. Αποδίδει τα αίτια της ταλαιπωρίας στις καιρικές συνθήκες, εξηγώντας πως ήταν άμεση η κινητοποίηση του ανθρωπίνου δυναμικού της εταιρίας και των 55 εκχιονιστικών μηχανημάτων.

Η ανακοίνωση:

Αρχικά θα θέλαμε να εκφράσουμε τη βαθύτατη λύπη μας για την ταλαιπωρία που υπέστησαν οι οδηγοί και όλοι οι ταξιδιώτες που ακινητοποιήθηκαν εχθές και στα δυο ρεύματα κυκλοφορίας του αυτοκινητοδρόμου Α.Θ.Ε, πριν και μετά την περιοχή μεταξύ Μαλεσίνας και Μαρτίνου.

Τα έντονα καιρικά φαινόμενα ξεκίνησαν το βράδυ της 21ης Δεκεμβρίου, με ισχυρές χιονοπτώσεις ανά διαστήματα, σε όλο το μήκος του αυτοκινητοδρόμου. Το σύνολο του ανθρώπινου δυναμικού της εταιρίας μας και 55 εκχιονιστικά μηχανήματα είχαν τεθεί σε ετοιμότητα, έπειτα από σχετική ανακοίνωση της ΕΜΥ και επιχειρούσαν εξ αρχής όπου απαιτούνταν.

Με ειδική ανακοίνωση που αναρτήθηκε και στην ιστοσελίδα μας ενημερώσαμε για τα έκτακτα καιρικά φαινόμενα και την ανάγκη οι οδηγοί να διαθέτουν αντιολισθητικές αλυσίδες, ενώ τόσο η Τηλεφωνική Εξυπηρέτηση Πελατών και ο Αριθμός Έκτακτης Ανάγκης όσο και οι άνθρωποι μας από τους σταθμούς διοδίων, παρείχαν άμεση ενημέρωση για τις συνθήκες επί του αυτοκινητοδρόμου.

ΣΧΟΛΙΑ

Το Documento σέβεται όλες τις απόψεις, οι οποίες ωστόσο απηχούν αποκλειστικά και μόνον τη γνώμη των χρηστών. Διατηρούμε το δικαίωμά μας να μην αναρτούμε υβριστικά σχόλια και διαφημίσεις. Σχόλια που παραπέμπουν με ενεργό link σε άλλα sites δεν θα δημοσιεύονται. Χρήστες που δεν σέβονται αυτούς τους κανόνες θα αποκλείονται.