Εκθέτουν περισσότερο την ΕΡΤ του Ζούλα οι δικαιολογίες για τη λογοκρισία Παυλόπουλου

Εκθέτουν περισσότερο την ΕΡΤ του Ζούλα οι δικαιολογίες για τη λογοκρισία Παυλόπουλου

Ακόμα περισσότερο εκθέτει την ΕΡΤ του Κωνσταντίνου Ζούλα η απάντηση της στη σφοδρή κριτική που δέχθηκε ότι «έκοψε» ρεπορτάζ σχετικά με την είδηση της παρέμβασης του τέως Προέδρου της Δημοκρατίας, Προκόπη Παυλόπουλου, αναφορικά με το σκάνδαλο των παρακολουθήσεων που συγκλονίζει τη χώρα και εκθέτει διεθνώς την κυβέρνηση Μητσοτάκη.

Έτσι, παρότι στη σχετική ανακοίνωση της δημόσιας τηλεόρασης παρατίθεται πράγματι το λινκ από την ιστοσελίδα στην οποία υπάρχει ένα απόσπασμα της παρέμβασης του Πρ. Παυλόπουλου, προκαλεί ερωτήματα το γεγονός ότι στο σχετικό δελτίο ειδήσεων στο οποίο παραπέμπει το λινκ οι δηλώσεις του πρώην Προέδρου της Δημοκρατίας αξιολογούνται ως λιγότερο σημαντικές από εκείνες του μέλους του Π. Σ. του ΠΑΣΟΚ – ΚΙΝΑΛ, Στέφανου Ξεκαλάκη και του υπουργού Δικαιοσύνης Κώστα Τσιάρα.

Η «πρωτοτυπία» του να ιεραρχούνται ως ελάσσονες οι δηλώσεις του πρώην ΠτΔ συνιστά για μια ακόμη «χρυσή» στιγμή της ΕΡΤ επί ημερών Ζούλα, μετά τον «μαϊμού» ανταποκριτή στη Ρωσία, ο οποίος εξέπεμπε από την Κυψέλη, και τα άλλα περίπου τριάντα «παράσημα» λογοκρισίας επί των ημερών διακυβέρνησης του Κυριάκου Μητσοτάκη.

Δείτε εδώ το σχετικό λινκ-απόσπασμα από το κεντρικό δελτίο ειδήσεων που παραθέτει η ΕΡΤ στην απάντησή της.

Ακολουθεί ολόκληρη η ανακοίνωση της ΕΡΤ:

Το τελευταίο διήμερο ασκείται κριτική στην ΕΡΤ, ότι δήθεν αποσιώπησε δηλώσεις του πρώην Προέδρου της Δημοκρατίας, Προκόπη Παυλόπουλου, σχετικά με το θέμα των επισυνδέσεων της ΕΥΠ, στη διάρκεια ομιλίας του στο Κομμένο της Άρτας επ’ αφορμή της επετείου της σφαγής αμάχων, στις 16 Αυγούστου του 1943.

Το θέμα θα ήταν άνευ σημασίας αν αναπαραγόταν μόνον στα Social Media, οι χρήστες των οποίων συχνά διασπείρουν -ακόμη και εν αγνοία τους- fake news. Καθώς, ωστόσο, την ίδια «είδηση» άκριτα υιοθέτησαν συγκεκριμένες εφημερίδες και ενημερωτικά sites, χωρίς να έχουν προβεί σε καμιά προηγούμενη διασταύρωση, η ΕΡΤ ενημερώνει τους αναπαραγωγείς των fake news ότι οι δήθεν «κομμένες» δηλώσεις του κ. Παυλόπουλου όχι μόνον μεταδόθηκαν στη Δημόσια Ραδιοτηλεόραση, ήδη, από τις 16 Αυγούστου, αλλά για προφανείς δημοσιογραφικούς λόγους επελέγη να αναδειχθούν στο κεντρικό ενημερωτικό site της ΕΡΤ ertnews.gr(και όχι στην επιμέρους ιστοσελίδα της ΕΡΤ Ιωαννίνων που υπάγεται στο ertnews), ενώ την ίδια μέρα μεταδόθηκαν και στο κεντρικό τηλεοπτικό δελτίο της ΕΡΤ1, στις 21:00.

Kάτι που μπορεί κανείς εύκολα να διαπιστώσει πατώντας το λινκ που ακολουθεί,στο οποίο υπάρχει και το σχετικό βίντεο-απόσπασμα από το κεντρικό δελτίο ειδήσεων.

Κατόπιν τούτων, η ΕΡΤ ζητεί την άμεση αποκατάσταση της αλήθειας απ’ όσους την επέκριναν, ενώ το ίδιο ζήτησε από την πρώτη στιγμή και προς τον συντάκτη της ΕΡΤ Ιωαννίνων, κ. Σωτήρη Αργύρη, ο οποίος κατήγγειλε με αναιτιολόγητα επιπόλαιο τρόπο την εταιρεία στην οποία εργάζεται, διασπείροντας fake news.

Διαβάστε επίσης: Η ΕΡΤ Ιωαννίνων «έκοψε» την κριτική του τέως ΠτΔ για το σκάνδαλο παρακολουθήσεων

Διαβάστε επίσης: Νέα λογοκρισία στην ΕΡΤ – ΠΟΣΠΕΡΤ: «Ντροπή οι επαναλαμβανόμενες αντιδημοκρατικές πρακτικές»

Μυστικά & Documento

25/09/2022, 17:00
Βαξεβάνης
Τελευταίες ΕιδήσειςDropdown Arrow
preloader
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Documento Newsletter