ΕΛΤΑ, το συνώνυμο της ταλαιπωρίας

Το έργο είναι γνωστό και χιλιοπαιγμένο (όπως στη ΔΕΗ που διώχνουν πελάτες). 

Τα Ελληνικά Ταχυδρομεία απαξιώνονται μέρα με τη μέρα με προφανή στόχο ο κύκλος εργασιών τους να περάσει σε ιδιωτικές εταιρείες του χώρου (γνωστές και μη εξαιρετέες). Στον καιρό της πανδημίας οι τηλεπωλήσεις και οι πωλήσεις μέσω διαδικτύου ανθούν. Και μαζί τους ανθούν και οι ταχυμεταφορές. 

Oμως στα ΕΛΤΑ κάνουν ό,τι μπορούν για να διώξουν τον κόσμο. Χαρακτηριστικό παράδειγμα, τα ΕΛΤΑ στην πλατεία Κυψέλης. 

Όποιος είχε την ατυχία να παραλάβει δέμα από το συγκεκριμένο κατάστημα απλώς κατάλαβε ότι δεν μπορεί. Την ώρα που συνιστάται η αποφυγή του συγχρωτισμού των πολιτών, έξω από το εν λόγω κατάστημα συνωστίζονται καθημερινά εκατοντάδες πολίτες περιμένοντας στην ουρά για να εξυπηρετηθούν. 

Ουδείς ενδιαφέρεται για το χάλι αυτό. Ουδείς επιχειρεί να το διορθώσει. Τα ίδια, λένε αγανακτισμένοι εργαζόμενοι, συμβαίνουν και σε πολλά καταστήματα στην Αθήνα. «Για να παραλάβει ένας πολίτης το δέμα του πρέπει να χάσει ένα μεροκάματο περιμένοντας επί ώρες στην ουρά. 

Την ίδια στιγμή πολλοί είναι οι πολίτες που εγκαταλείπουν τα δέματά τους (παρά το γεγονός ότι πολλά έχουν πληρωθεί διαδικτυακά) αφού δεν μπορούν να τα παραλάβουν. Να μην ξεχάσω να αναφέρω ότι η εταιρεία έχει και διευθύνοντα σύμβουλο. 

Γεώργιος Κωνσταντόπουλος ονομάζεται και πληρώνεται για να εμφανίζει αυτό το χάλι.

ΣΧΟΛΙΑ

Το Documento σέβεται όλες τις απόψεις, οι οποίες ωστόσο απηχούν αποκλειστικά και μόνον τη γνώμη των χρηστών. Διατηρούμε το δικαίωμά μας να μην αναρτούμε υβριστικά σχόλια και διαφημίσεις. Σχόλια που παραπέμπουν με ενεργό link σε άλλα sites δεν θα δημοσιεύονται. Χρήστες που δεν σέβονται αυτούς τους κανόνες θα αποκλείονται.