Ένα παράδοξα αισιόδοξο αλμανάκ

Ένα παράδοξα αισιόδοξο αλμανάκ

Μπορεί το μόνο που ζητάμε για τη νέα χρονιά να είναι μια αγκαλιά χωρίς φόβο, αλλά και η λίστα που ακολουθεί μπορεί να συνοδεύει το τέλος του φόβου.

∆εν είµαι φίλος των προβλέψεων καθώς η τυχαιότητα ορίζει, η µαταιότητα των πλάνων ισχύει νοµοτελειακά κ.ο.κ. Μπορώ όµως να δηλώσω φίλος των πρότζεκτ που σε πείσµα των δυστοπικών καιρών θέλουν να µας παραδοθούν µε γενναιοδωρία ύστερα από µια χρονιά τουλάχιστον ζόρικη. Αυτό που ακολουθεί –θα το πούµε καλεντάρι εκδηλώσεων και εγκαινίων που θα κάνουν το 2021 µια χρονιά αναπλήρωσης των στιγµών που µας στερήθηκαν– είναι ένα κείµενο µε πρόσηµο αισιόδοξο, ένα κείµενο «ροδαλό» ακόµη και σε συνθήκες νεκροπολιτικής (εξαιρετική η ουσία της νεκροπολιτικής από την Τζούντιθ Μπάτλερ σε συνέντευξη για τις Εκδόσεις Verso, αναζητήστε την online άλλη στιγµή).

Καθώς το ’21 –όχι το παραδοσιακό αλλά αυτό που ζει στο σήµερα– καλείται να κερδίσει το στοίχηµα της µεγάλης επανεκκίνησης, η ατζέντα του κόσµου για το επόµενο δωδεκάµηνο µοιάζει να τρέχει µε σθένος πρωταθλητή στην ολυµπιάδα, εκεί όπου τα χρυσάνθεµα ανθίζουν.

Από την επετειακή DMC DeLorean στους πρώτους αγώνες ταχύτητας στο φεγγάρι ή στο πρώτο gender neutral κινηµατογραφικό βραβείο που απονεµήθηκε ποτέ, παραθέτουµε όλα όσα µας κάνουν να ανυποµονούµε µε συµπαθή εγκράτεια για τους µήνες που έρχονται ως εµβόλιο ζωής.

Πρωτιές και υπερβάσεις

Από αυτό τον Φεβρουάριο και ύστερα από εργασίες έξι χρόνων η Universal Studios Japan υποδέχεται επισκέπτες στο πρώτο Super Nintendo World του κόσµου. Το θεµατικό πάρκο στην Οσάκα θα εγκαινιάσει τη λειτουργία του στις 4 Φεβρουαρίου 2021 µε σειρά από ατραξιόν που βασίζονται στα δηµοφιλή παιχνίδια του Super Mario και κάπως έτσι το να κυκλοφορείς στο Βασίλειο των Μανιταριών (Mushroom Kingdom) αποφεύγοντας κοχύλια και µπανανόφλουδες θα γίνει µια εξωφρενικά καλή και πραγµατοποιήσιµη (όταν αρθούν οι ταξιδιωτικές απαγορεύσεις) ιδέα.

Σε παράλληλο σύµπαν, κάποια στιγµή µέσα στο 2021 η εταιρεία Moon Mark θέλει να αναδείξει τον πρώτο νικητή σε αγώνα αυτοκινήτου µε αυτόνοµα τηλεκατευθυνόµενα διαστηµικά καρτ κάπου ψηλά, κάπου στη βραχώδη επιφάνεια της Σελήνης. Τα αµαξίδια θα τα οδηγούν δύο οµάδες µαθητών γυµνασίου των ΗΠΑ που ήδη ανταγωνίζονται σε ντιζάιν για να στείλουν το δικό τους καρτ στο φεγγάρι σε συνεργασία µε την εταιρεία αεροδιαστηµικής Intuitive Machines και τη SpaceX του Ελον Μασκ. Στο ίδιο πάνω κάτω περιβάλλον, ο εκκεντρικός και αµφιλεγόµενος επιχειρηµατίας και δισεκατοµµυριούχος Ρίτσαρντ Μπράνσον θα γίνει ο πρώτος γαλαξιακός ταξιδιώτης επιβαίνοντας σε πτήση της Virgin Atlantic, γιατί αυτό κάνουν οι µεγιστάνες σήµερα. Παίζουν µε τον γαλαξία έχοντας οδηγήσει τον πλανήτη Γη σε αργό θάνατο. Υπέροχοι τύποι, αλήθεια!

Το επόµενο σύνορο

Αντιµετωπίζοντας µε σνοµπισµό τις συνωµοσίες που θέλουν ανθρώπους-σαύρες να έχουν την έδρα τους στη Σελήνη, οι Ρώσοι ετοιµάζονται να επιστρέψουν στο φεγγάρι την 1η Οκτωβρίου του 2021, 45 χρόνια µετά την τελευταία διαπλανητική αποστολή τους ως Σοβιετικών, το 1976 µε το «Luna-24». Εγκαινιάζοντας τρεις αποστολές στη Σελήνη για το πρώτο ήµισυ της τρέχουσας δεκαετίας, το «Luna-25» είναι το πρώτο από τα νέα σκάφη που θα συνεχίσουν το σοβιετικό διαστηµικό πρόγραµµα των 70s στο πλαίσιο συνεργασίας µε τον ΕSA (Eυρωπαϊκός Οργανισµός ∆ιαστήµατος).

«Η εκτόξευση του “Luna-25” είναι προγραµµατισµένη για την 1η Οκτωβρίου, µε εναλλακτική ηµεροµηνία στις 30 Οκτωβρίου 2021» δήλωσε ο Ιγκόρ Μιτροφάνοφ, επικεφαλής του τµήµατος πυρηνικής πλανητολογίας στο Ινστιτούτο ∆ιαστηµικών Ερευνών της Ρωσικής Ακαδηµίας Επιστηµών, µε δύο περιοχές στον νότιο πόλο της Σελήνης να προορίζονται για προσσελήνωση, ανοίγοντας τον δρόµο για την επανδρωµένη αποστολή το 2030.

Φουτουρισµός στα όρια

Το 2021 ερωτοτροπεί µε την τεχνολογία καθώς η CES (Consumer Electronics Show), αυτό το ετήσιο πανηγύρι καινοτοµίας της Ενωσης Τεχνολογίας Καταναλωτών (CTA), που συνήθως δίνει hi-tech παλµό στο Λας Βέγκας, επιστρέφει αποκλειστικά online σε ένα tour de force virtual δεξιοτήτων.

Η διοργάνωση, ουσιαστικά πυξίδα εξελίξεων στη βιοµηχανία τεχνολογίας και έκθεση δειγµατισµού των γκάτζετ του επικείµενου ενθουσιασµού, θα διεξαχθεί από τις 6 έως τις 9 Ιανουαρίου µε ένα εξαιρετικά δυνατό line-up από κεντρικούς οµιλητές αλλά και διαλέξεις και παρουσιάσεις για το απόλυτα-άµεσο-αύριο. Επιπλέον, αναδεικνύοντας εφαρµογές και προϊόντα για το έξυπνο σπίτι αλλά και έναν αναρροφητή κλειτορίδας µε τεχνολογία αιχµής και smartphone εφαρµογή που ενθουσίασε κριτές, τα έγκριτα Βραβεία Καινοτοµίας CES 2021 (Innovation Awards) είναι εντυπωσιακά, χρηστικά, φτιαγµένα σε µεγάλο βαθµό από υλικά φιλικά προς το περιβάλλον και εξαιρετικά δηµοφιλή ήδη.

Επιστρέφοντας στο µέλλον, για την 40ή επέτειο από την εµφάνιση της πρώτης φιλόδοξης DeLorean DMC-12 ο Ισπανός σχεδιαστής Ανχελ Γκέρα αποφάσισε να επανασχεδιάσει το supercar που τον έκανε να ασχοληθεί µε τον βιοµηχανικό σχεδιασµό αυτοκινήτων και ουσιαστικά τον όρισε. Γεννηµένος το 1982 στη Σεβίλλη και φανατικός του «Επιστροφή στο µέλλον», ο σχεδιαστής αυτοκινήτων που συµµετείχε και στο εκλεκτό ντιζάιν του ηλεκτρικού hypercar Rimac C_Two δηµιούργησε το DeLorean του µέλλοντος, διατηρώντας όµως πάντα το αµάξωµα από ανοξείδωτο ατσάλι και τις πόρτες τύπου gullwing. Ηλεκτρικό και αειφόρο, το DeLorean DMC-12 του Γκέρα φέρει δύο ηλεκτροκινητήρες τοποθετηµένους στον πίσω άξονα, ενώ είναι πλήρως αυτόνοµο, µε κάµερες και αισθητήρες να ενσωµατώνονται στη µαύρη λωρίδα που καλύπτει περιµετρικά το αυτοκίνητο.

Το DeLorean του 2021 διαθέτει φωτιστικά σώµατα LED, έναν γενναιόδωρο διαχύτη στο πίσω µέρος του, ενώ οι διαστάσεις του είναι λίγο µεγαλύτερες από του original (µήκος 4,78 έναντι 4,216 µ., πλάτος 2,045 έναντι 1,857 µ. και ύψος 1,143 έναντι 1,14 µ.). Σηµαντική λεπτοµέρεια: η DeLorean DMC-12 που θα ολοκληρωθεί ως concept car το 2021 είναι και ιπτάµενη, φέροντας τουρµπίνες που έχουν ενσωµατωθεί στους ορεξάτους τροχούς της, γιατί ποτέ δεν είναι κακή ιδέα να φεύγεις όσο το δυνατόν πιο µακριά, πιο γρήγορα. Νοµίζω.

Ποπκόρν κανείς;

Το ανεξάρτητο σε χαρακτήρα κινηµατογραφικό Sundance Film Festival εκδηµοκρατίζεται, φεύγει από τη γραφική έδρα του στη Γιούτα και για φέτος κάνει διαθέσιµο το πρόγραµµά του σε δίκτυο κινηµατογράφων εντός (ίσως και εκτός) των ΗΠΑ από τις 28 Ιανουαρίου έως τις 3 Φεβρουαρίου.

Στην Ευρώπη πάλι των σκληρών lockdowns το Φεστιβάλ Κινηµατογράφου του Βερολίνου αλλάζει την τελευταία στιγµή τα πλάνα του για διά ζώσης κινηµατογραφική γιορτή και έτσι η 71η Berlinale θα ολοκληρωθεί σε δύο φάσεις. ∆ιαδικτυακά αρχικά τον Μάρτιο (1-5/3) και τον Ιούνιο, όταν και το Φεστιβάλ Βερολίνου θα απλώσει τη γοητεία της έβδοµης τέχνης σε υπαίθριους και χειµερινούς κινηµατογράφους της πόλης.

«Με τις αλλαγές που πραγµατοποιούµε για το 2021 προστατεύουµε την υγεία όλων των καλεσµένων µας και στηρίζουµε την επανέναρξη της κινηµατογραφικής βιοµηχανίας» ανέφεραν οι καλλιτεχνικοί διευθυντές Μαριέτε Ρίζενµπεκ και Κάρλο Σατριάν στην ανακοίνωσή τους, επιβεβαιώνοντας ότι η πιο βαθιά επιθυµία όλων είναι «να συναντηθούµε πρόσωπο µε πρόσωπο». Ανυποµονώντας για το βραβείο καλύτερου Α΄ και Β΄ ρόλου σε ηθοποιό ανεξαρτήτως φύλου που καθιέρωσε το ∆ιεθνές Φεστιβάλ Κινηµατογράφου στο Βερολίνο, σχολιάζοντας µε αιχµηρό τρόπο τα ζητήµατα φύλου στη βιοµηχανία του κινηµατογράφου για πρώτη φορά φέτος, όλα µοιάζουν να περνάνε από πατίνα αλλαγής.

Η Ακαδηµία Κινηµατογράφου και Επιστηµών µετέφερε τα 93α Οσκαρ τον Απρίλιο –µια κίνηση αναγκαία για να µαζέψουν περισσότερες υποψηφιότητες από ταινίες που η ηµεροµηνία προβολής τους αναβλήθηκε–, οι Χρυσές Σφαίρες θα απονεµηθούν αντί τον Ιανουάριο στα τέλη Φεβρουαρίου και τα BAFTA τον Απρίλιο.

Μένοντας στην οθόνη που µας λείπει πιο πολύ από όλες –αρκετά µε Webex και Ζoom κάπου–, oι Κάννες δηλώνουν προετοιµασµένες να υποδεχτούν τους εκλεκτούς καλεσµένους στην Κρουαζέτ µε τον ευέλικτο διευθυντή του γαλλικού φεστιβάλ Τιερί Φρεµό να έχει ήδη εναλλακτικές λύσεις στο πορτφόλιό του. Σύµφωνα µε το «Variety», oι διοργανωτές του φεστιβάλ έχουν σκεφτεί µερικά χρονικά παράθυρα σε περίπτωση που οι Κάννες δεν µπορούν να γίνουν τον Μάιο είτε για Ιούλιο είτε για Αύγουστο. Σε κάθε περίπτωση, µέχρι σήµερα το Φεστιβάλ Καννών εξακολουθεί να έχει ηµεροµηνία έναρξης την 11η Μαΐου 2021.

Τον ίδιο µήνα η Eurovision θα επιστρέψει για να παραδώσει ακόµη έναν εύπεπτο, ενοχικά απολαυστικό στα όρια του τρολαρίσµατος διαγωνισµό τραγουδιού στην Ολλανδία από την Ahoy Arena στο Ρότερνταµ. Η Ευρωπαϊκή Ενωση ∆ηµόσιων Ραδιοτηλεοράσεων (EBU) ανακοίνωσε πως ο µουσικός θεσµός θα φιλοξενηθεί στο Ρότερνταµ της Ολλανδίας στις 18 (α΄ ηµιτελικός), 20 (β΄ ηµιτελικός) και 22 Μαΐου (τελικός).

Η ΕΡΤ ήδη επιβεβαίωσε τη συµµετοχή της Stefania (Στεφανία Λυµπερακάκη) στον διαγωνισµό του 2021. Υπενθυµίζεται ότι τόσο η Eurovision 2020 όσο και η Eurovision 2021 έχουν κεντρικό σύνθηµα το «Open up», γιατί αν δεν µπορεί να σε σώσει ούτε η pop culture, δεν θα σε σώσει τίποτε.

Σε στάδια και αρένες

Το µεγάλο στοίχηµα της Ιαπωνίας είναι η διοργάνωση µιας αναβληµένης υπερπαραγωγής, των Ολυµπιακών και Παραολυµπιακών του Τόκιο που ήδη διχάζουν τους κατοίκους της πόλης. Ωστόσο µε τις επιχειρήσεις αποφασισµένες να φέρουν έσοδα και τον µάστορα του µάρκετινγκ Λαρς Σιλµπερµπάουερ σε ηγετικό ρόλο (προερχόµενος από brands όπως Lego και MTV), αυτοί οι Ολυµπιακοί θα δοκιµάσουν κάθε ψηφιακό άσο στο µανίκι τους για να προσελκύσουν παλιό αλλά και νέο κοινό που δεν έχει φοβία µε την τεχνολογία. Καθώς ο Μπολτ δεν θα συµµετάσχει σε αυτή την ολυµπιάδα, η θέση του επόµενου σούπερ σταρ των Ολυµπιακών Αγώνων που θα διεξαχθούν από τις 23 Ιουλίου µέχρι και τις 8 Αυγούστου 2021 είναι κενή και πολλοί στοιχηµατίζουν ότι πραγµατικοί πρωταθλητές της συγκεκριµένης οργάνωσης θα είναι η αειφορία, η τεχνολογία και το ψηφιακό προφίλ της αθλητικής υπερπαραγωγής που θα λατρέψουν millennials και zoomers.

Ανάλογο στοίχηµα µε αυτό της Ιαπωνίας έχει και η µουσική βιοµηχανία, µε πολλά φεστιβάλ να έχουν δώσει ηµεροµηνίες διεξαγωγής – ακόµη κι αν η ενδεχόµενη ακύρωση στοιχειώνει συντελεστές και κοινό για άλλη µια χρονιά. Αποφασισµένα να διεκδικήσουν πίσω τα εισιτήρια που τους στερήθηκαν, φεστιβάλ και συναυλιακοί χώροι ανεβάζουν ταχύτητες για µουσικά πανηγύρια µε την προβλεπόµενη ασφάλεια και µέτρα κοινωνικής αποστασιοποίησης στο δεύτερο εξάµηνο του 2021.

Αυτό δεν σηµαίνει ότι οι live streaming πρωτοβουλίες θα περάσουν στο χρονοντούλαπο βέβαια, από τη στιγµή που µιλάµε για το πλέον ουσιαστικά προσβάσιµο σε όλους µοντέλο διασκέδασης, αρκεί το broadband να τρέχει σαν γάργαρο νερό. Όσο το θρίλερ του Γκλάστονµπερι συνεχίζεται (ίσως γίνει, ίσως όχι, οι νεράιδες κρατούν κλειστό το στόµα τους), µια σειρά από άλλα φεστιβάλ δεσµεύονται να φωτίσουν µε ενέργεια τις σκηνές τους.

Το Coachella στις ΗΠΑ είναι προγραµµατισµένο για τον Απρίλιο χωρίς να έχει ανακοινώσει εµφανίσεις… Ύποπτο. Πάντως οι Pearl Jam, Duran Duran, Nile Rodgers & Chic θα εµφανιστούν στη σκηνή του BST Hyde Park 2021 αρχές Ιουλίου στο Λονδίνο και λίγες εβδοµάδες µετά το Playground Festival στη Γλασκώβη υποδέχεται τους Underworld, Hot Chip, Groove Armada, James, Kraftwerk 3D, Gary Numan, Kelis και Neneh Cherry.

Το Burning Man της παγανιστικής ηλεκτρονικής και εικαστικής ψυχεδέλειας τρέχει ήδη καµπάνια οικονοµικής ενίσχυσης για να ανταποκριθεί στις πολλαπλές απαιτήσεις της διοργάνωσης στα τέλη Αυγούστου στην Black Rock Desert της Καλιφόρνιας, επιβεβαιώνοντας όσα είπε στο Pitchfork o Mάικλ Ραπίνο, CEO της Live Nation. Ολα θα µπουν σε σειρά από τα µέσα της χρονιάς, θα ιδρώσουµε παρέα πριν από τα επόµενα Χριστούγεννα, θα µπορούσε να ήταν πολύ χειρότερα, να το θυµάσαι.

Έτσι θα ζήσουµε µαζί

Η 17η Μπιενάλε Αρχιτεκτονικής της Βενετίας σε επιµέλεια του Λιβανέζου αρχιτέκτονα Χασίµ Σάρκις θα προσπαθήσει να απαντήσει στο καίριο ερώτηµα «Πώς θα ζήσουµε µαζί;» από τον Μάιο έως τον Νοέµβριο του ’21, διερευνώντας τις αναδυόµενες κοινωνικές επιταγές που πρέπει να εξυπηρετήσει η αρχιτεκτονική σε µια εποχή γεµάτη προκλήσεις και κρίσεις περιβαλλοντικές, οικονοµικές, θεσµικές, κοινωνικές.

«Στο πλαίσιο της διεύρυνσης των πολιτικών διχασµών και των αυξανόµενων οικονοµικών ανισοτήτων καλούµε τους αρχιτέκτονες να φανταστούν χώρους στους οποίους µπορούµε να ζήσουµε γενναιόδωρα µαζί» λέει ο Σάρκις. «Η Biennale Architettura 2021 διεκδικεί τον ζωτικό ρόλο του αρχιτέκτονα ως εγκάρδιου συµβούλου και θεµατοφύλακα της νέας χωρικής σύµβασης που οφείλουµε να επινοήσουµε».

Καθώς το ερώτηµα «Πώς θα ζήσουµε µαζί;» είναι κυρίως κοινωνικοπολιτικό και όσο η αδυναµία των πολιτικών µοντέλων που µας προτείνονται σήµερα είναι έκδηλη, η Μπιενάλε Αρχιτεκτονικής της Βενετίας καλείται να δώσει βιώσιµες λύσεις για το ευ ζην που µας στερείται. «Σήµερα περισσότερο από ποτέ οι αρχιτέκτονες καλούνται να προτείνουν εναλλακτικές λύσεις. Ως πολίτες κινητοποιούµε τις συνθετικές µας δεξιότητες για να φέρουµε τους ανθρώπους µαζί για την επίλυση σύνθετων προβληµάτων. Ως καλλιτέχνες αψηφούµε την αδράνεια που προέρχεται από την αβεβαιότητα για να ρωτήσουµε “τι γίνεται αν;”. Και ως οικοδόµοι αντλούµε από το απύθµενο πηγάδι της αισιοδοξίας µας. Η συµβολή των ρόλων µας σε αυτούς τους νεφελώδεις καιρούς µπορεί µόνο να µας κάνει πιο δυνατούς και την τέχνη µας πιο όµορφη» καταλήγει ο επιµελητής.

Ανυποµονησία για όλα

Αδηµονία και για τα παρακάτω. Για την αλλαγή προεδρίας στον Λευκό Οίκο –µια συνθήκη που για κάποιους σηµατοδοτεί την αναχαίτιση του άκρατου λαϊκισµού (µπορεί) στο ελάχιστο– αλλά και την εξαιρετικά ενδιαφέρουσα οπτική επικοινωνία της πολιτικής όπως διαµορφώθηκε στις πρόσφατες αµερικανικές εκλογές. Ο Τζο Μπάιντεν και η Κάµαλα Χάρις έγιναν memes, posters, τα λογότυπα και οι καµπάνιες τους ήταν πληµµυρισµένα σε χρώµα και τυπογραφία για να µιλήσουν στη γενιά των likes και η γραφιστική στο πολιτικό branding δείχνει πλέον µια πρωτόγνωρη ορµητικότητα.

Το 2021 ανυποµονούµε για την έναρξη της πολύκροτης δίκης της Ελίζαµπεθ Χολµς που κορόιδεψε τους πάντες υποσχόµενη επανάσταση στα ιατρικά χρονικά µέσω της εταιρείας Theranos. Η δίκη που αναβλήθηκε το 2020 έχει καστ που θα ζήλευε και ο διευθυντής προγράµµατος του ΗΒΟ, µε τους Χένρι Α. Κίσινγκερ, Ρούπερτ Μέρντοχ και άλλα µεγάλα ονόµατα να φιγουράρουν στη λίστα µαρτύρων.

Επίσης µέσα στο 2021 τα Ηνωµένα Εθνη εγκαινιάζουν επιτέλους δεκαετία δράσεων για τη βιωσιµότητα των ωκεανών, το περιβάλλον µπαίνει πιο δυναµικά στην ατζέντα των κέντρων εξουσίας, η Αίγυπτος εγκαινιάζει το πολυαναµενόµενο νέο Μεγάλο Αιγυπτιακό Μουσείο (GEM) των 500.000 τ.µ. µε την πανοραµική θέα στις µεγάλες πυραµίδες της Γκίζας παραδίδοντας «ένα δώρο από την Αίγυπτο σε ολόκληρο τον κόσµο» και η Γαλλία τυλίγει µε ύφασµα µια πύλη στον χωροχρόνο. Το φθινόπωρο η Αψίδα του Θριάµβου στο Παρίσι θα επενδυθεί µε ύφασµα στην πολυαναµενόµενη εγκατάσταση του Κρίστο που ο ίδιος δεν χάρηκε ποτέ, τυλιγµένος πλέον στο σάβανο της εκλεκτής αθανασίας.

Για τι άλλο µπορεί κανείς να ανυποµονεί µέσα στο 2021; Μα για τα νέα υβρίδια µόδας και ψηφιακής τεχνολογίας αλλά και τα νέα βιβλία από τους Στίβεν Κινγκ, Χαρούκι Μουρακάµι, Τζόαν Ντίντιον και Τζ. Ρ. Ρ. Τόλκιν.

Ή τις ταινίες που περιµένουν µε εξουθενωτική υποµονή να γεµίσουν τις σκοτεινές αίθουσες, όπως ο ταλαίπωρος Τζέιµς Μποντ ή τα «Dune», «Matrix 4», «West Side story», «Gucci», «Last night in Soho», «Black widow», «Cruella», «Top gun: Maverick», «The suicide squad», «Respect», «Candyman», «The last duel» και «The French dispatch».

Ή για τα τηλεοπτικά καµώµατα της Marvel Studios µε έξι τηλεοπτικές σειρές στο HBO Max («Zack Snyder’s justice league» και ένα spin-off του «Suicide squad» αρκούν;), την επιστροφή του «The Mandalorian», τον «Αρχοντα των δαχτυλιδιών» της Amazon, τον Ντόναλντ Γκλόβερ στην «Atlanta», την «Killing Eve», την τελευταία σεζόν του «Ozark» ή τα αριστουργήµατα του HBO «Succession» και «Euphoria».

Ή για τα νέα άλµπουµ των Foo Fighters, Red Hot Chili Peppers, Queens Of The Stone Age, Liz Phair, FKA Twigs, The Cure, Arcade Fire, Lorde και Kendrick Lamar.

Ή για τις αγκαλιές, τις αγάπες και την αισιοδοξία που διεκδικούµε πίσω. Αν υπάρχει κάτι που µπορεί να µας διδάξει το 2020, είναι ότι µαζί αντέχουµε, πηγαίνουµε, νικάµε – τι όχι;

Τελευταίες ΕιδήσειςDropdown Arrow
preloader
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Documento Newsletter