Ενεργοποιήθηκε η υπηρεσία myEFKAlive, σταδιακά σε όλη την Ελλάδα

Ενεργοποιήθηκε η υπηρεσία myEFKAlive, σταδιακά σε όλη την Ελλάδα

Νέα δεδομένα στην εξυπηρέτηση των ασφαλισμένων στον ΕΦΚΑ φιλοδοξεί να φέρει η ενεργοποίηση της ψηφιακής υπηρεσίας myEFKAlive.

Πρόκειται για ένα νέο εναλλακτικό κανάλι εξυπηρέτησης καθώς επιτρέπει την εξ’ αποστάσεως εξυπηρέτηση του πολίτη από υπάλληλο του ΕΦΚΑ μέσω τηλεδιάσκεψης / βιντεοκλήσης. Ο πολίτης μπορεί να εξυπηρετηθεί για μια σειρά πιστοποιητικών και συναλλαγών του με τον ΕΦΚΑ χωρίς να χρειαστεί να μεταβεί στο κοντινότερο υποκατάστημα του φορέα.

Ως εκ τούτου, η νέα υπηρεσία διευκολύνει πρωτίστως τους κατοίκους νησιωτικών, ορεινών ή απομακρυσμένων περιοχών, καθώς και άτομα με αναπηρία που δυσκολεύονται να μετακινηθούν αλλά και όσους δεν είναι εξοικειωμένοι με τις ηλεκτρονικές υπηρεσίες του ΕΦΚΑ.

Μέσω του myEFKAlive θα μπορούν να εξυπηρετούνται, σε πρώτη φάση, οι κάτοικοι των Δωδεκανήσων και των Κυκλάδων (πλην της Κω που θα ενταχθεί στο σύστημα στις 10 Αυγούστου καθώς τα υποκαταστήματα της βρίσκονται σε διαδικασία συγχώνευσης). Ειδικά για ασφαλισμένους σε ακριτικά ή απομακρυσμένα νησιά των Κυκλάδων και των Δωδεκανήσων όπου δεν λειτουργούν υποκαταστήματα του ΕΦΚΑ, θα μπορούν πλέον να διεκπεραιώνουν αρκετές από τις συναλλαγές τους με τον φορέα, χωρίς να χρειάζεται να ταξιδεύουν από νησί σε νησί για να εξυπηρετηθούν.

Στόχος είναι μέχρι το τέλος του χρόνου να ενταχθούν στην υπηρεσία το σύνολο των νησιωτικών περιοχών της χώρας, καθώς και τμήματα της ηπειρωτικής Ελλάδας και εντός του 2022 να καλύπτεται το σύνολο της επικράτειας.

Η διαδικασία είναι εύκολη και απλή. Μέσω της ιστοσελίδας του ΕΦΚΑ ή της ενιαίας ψηφιακής πύλης Δημόσιας διοίκησης και με την χρήση των προσωπικών κωδικών TAXISnet, ο πολίτης θα μπορεί να κλείνει το ραντεβού του σε ώρα και ημέρα που τον εξυπηρετεί, από τον υπολογιστή του σπιτιού ή του γραφείου του ή ακόμα και από το κινητό του. Την ημέρα του ραντεβού θα συνδεθεί με έναν υπάλληλο του ΕΦΚΑ με τηλεδιάσκεψη / βιντεοκλήση προκειμένου να αιτηθεί πιστοποιητικά κι επιδόματα ή για να ενημερωθεί για ένα συνταξιοδοτικό ή ασφαλιστικό του ζήτημα.

Ο στόχος είναι η υπηρεσία myEFKAlive να εμπλουτίζεται συνεχώς με νέες κατηγορίες συναλλαγών και σταδιακά να επεκταθεί σε όλη την Ελλάδα, ενώ στο τέλος του μήνα θα τεθεί σε λειτουργία το νέο ενιαίο τηλεφωνικό κέντρο του υπουργείου Εργασίας και των εποπτευόμενων φορέων του.

Οι υπηρεσίες του ΕΦΚΑ που θα παρέχονται, σε πρώτη φάση, μέσω του myEFKAlive στους κατοίκους των Κυκλάδων και των Δωδεκανήσων είναι:

– Επίδομα ασθενείας

– Επίδομα μητρότητας

– Ηλεκτρονική Αίτηση Εξόδων Κηδείας (συνταξιούχων και μισθωτών τ. ΙΚΑ)

– Βεβαίωση ασφάλισης (πρόνου ασφάλισης – προϋπηρεσία)

– Αλλαγή στοιχείων Μητρώου

– Ασφαλιστική ικανότητα

– Παραλαβή απόφασης ΚΕΠΑ

– Απογραφή ασφαλισμένου

– Έκδοση ευρωπαϊκής κάρτας ασφάλισης

– Βεβαίωση απογραφής

– Αίτηση μηνιαίου ενημερωτικού σημειώματος σύνταξης

– Παρακολούθηση πορείας αίτησης συνταξιοδότησης.

Τελευταίες ΕιδήσειςDropdown Arrow
preloader
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Documento Newsletter