Επιβάτες μηνύουν την Ryanair για την πτήση της ταλαιπωρίας στην ...Τιμισοάρα

Σε ομαδικές μηνύσεις εναντίον της Ryanair προσανατολίζονται αρκετοί επιβάτες της πτήσης που την Παρασκευή το βράδυ εγκαταλείφθηκαν στην Τιμισοάρα της Ρουμανίας αν και είχαν προορισμό το αεροδρόμιο Μακεδονία της Θεσσαλονίκης.

Όπως μετέδωσε το Opentv, οι επιβάτες θα διεκδικήσουν αποζημιώσεις για την ταλαιπωρία την οποία υπέστησαν.

Υπενθυμίζεται πως και ο Υπουργός Μεταφορών και Υποδομών Χρήστος Σπίρτζης έχει προαναγγείλει έρευνα κατά της Ryanair και δήλωσε πως: «Είναι πραγματικά απαράδεκτες και οι συνθήκες που περίμεναν. Έχουν πάρει εντολή οι αρμόδιες υπηρεσίες να διερευνήσουν τη συμπεριφορά να και να καταλογιστούν οι ευθύνες στην εταιρία», ανέφερε χαρακτηριστικά. 

 Σε ανακοίνωσή της η Ryanair απάντησε σχετικά: «Το αεροσκάφος προσγειώθηκε κανονικά στην Τιμισοάρα και οι πελάτες μας είτε μεταφέρθηκαν με λεωφορείο που οργανώθηκε άμεσα προς τη Θεσσαλονίκη ή οι πελάτες μπορούσαν να περιμένουν να οργανωθεί μια εναλλακτική πτήση. Όσοι επέλεξαν να μην επωφεληθούν από τη μεταφορά με πούλμαν, τους προσφέρθηκε διαμονή σε ξενοδοχείο στην Τιμισοάρα. Έκτοτε οι πελάτες αποχώρησαν αεροπορικώς ή επωφελήθηκαν από την εναλλακτική μεταφορά που οργανώθηκε και θα φτάσουν στη Θεσσαλονίκη αργότερα σήμερα το απόγευμα. Η Ryanair ζητά ειλικρινά συγγνώμη για την εκτροπή της πτήσης αυτής, η οποία ήταν εξ ολοκλήρου εκτός ελέγχου μας».   

ΣΧΟΛΙΑ

Το Documento σέβεται όλες τις απόψεις, οι οποίες ωστόσο απηχούν αποκλειστικά και μόνον τη γνώμη των χρηστών. Διατηρούμε το δικαίωμά μας να μην αναρτούμε υβριστικά σχόλια και διαφημίσεις. Σχόλια που παραπέμπουν με ενεργό link σε άλλα sites δεν θα δημοσιεύονται. Χρήστες που δεν σέβονται αυτούς τους κανόνες θα αποκλείονται.