Έχασε την αγωγή ο Ράπτης του iefimerida: Αληθείς οι αποκαλύψεις για τις σχέσεις του με τον Γριβέα

Στην πλήρη επιβεβαίωση του ρεπορτάζ του Documento και του documentonews.gr για τις σχέσεις του Κυριάκου Γριβέα ο οποίος κατά το παρελθόν είχε εμπλακεί στην υπόθεση των επισφαλών δανειοδοτήσεων του Ταχυδρομικού Ταμιευτηρίου, με τον ιστότοπο iefimerida.gr και τον εκδότη του Χρήστο Ράπτη, προχώρησε το Πολυμελές Πρωτοδικείο της Αθήνας. 

Το δικαστήριο απέρριψε συγκεκριμένα αγωγή του Χρήστου Ράπτη σε βάρος Κώστα Βαξεβάνη, επιβεβαιώνοντας πανηγυρικά όσα κατά καιρούς έχουμε αποκαλύψει αναφορικά με τη χρηματοδότηση του iefimerida.gr από τον Γριβέα.

Αναλυτικότερα, το δικαστήριο δέχθηκε ότι αυτά τα οποία ο Χρήστος Ράπτης θεωρούσε συκοφαντικά και για τα οποία είχε καταθέσει αγωγή, διεκδικώντας ποσό 100.000 ευρώ, είναι απολύτως αληθή. Ο εκδότης του iefimerida.gr κατηγορούσε το documentonews.gr και προσωπικά τον Κώστα Βαξεβάνη ότι διέδωσαν ψευδείς ισχυρισμούς αναφορικά με τη χρηματοδότηση του site iefimerida.gr, από τον Κυριάκο Γριβέα. Το Πολυμελές Πρωτοδικείο της Αθήνας ωστόσο, στο οποίο οποίο για λογαριασμό του documentonews.gr παραστάθηκε ο δικηγόρος Διαμαντής Μπασαράς, έκρινε ότι οι αποκαλύψεις του documentonews.gr και του Documento σχετικά με τη συνεργασία Ράπτη-Γριβέα για την ίδρυση του iefimerida.gr και μάλιστα κατά την περίοδο που ο Κυριάκος Γριβέας έπαιρνε θαλασσοδάνεια απο το Ταχυδρομικό Ταμιευτήριο, είναι απολύτως ακριβείς.

Σύμφωνα με το δικαστήριο, όσα έχει γράψει κατά καιρούς για την υπόθεση του documentonews.gr «δεν αποδείχθηκε ότι συνιστούν ισχυρισμό ή διάδωση ψευδών γεγονότων». Συγκεκριμένα το δικαστήριο αποδέχθηκε πλήρως τις αποκαλύψεις για το iefimerida, τον Χρήστο Ράπτη και τον Κυριάκο Γριβέα, σημειώνοντας στην απόφασή του ότι «η διαδικτυακή εφημερίδα iefimerida.gr άρχισε να λειτουργεί πράγματι το έτος 2011. Και το χρονικό σημείο έναρξης λειτουργίας της, στο Διοικητικό Συμβούλιο της εταιρίας συμμετείχαν πράγμαται ο Χρήστος Ράπτης ως πρόεδρος, καθώς και ο Κυριάκος Γριβέας ως εκτελεστικό μέλος. Προηγούμενως δε στο Διοικητικό Συμβούλιο της εταιρίας συμμετείχε ο Κυριάκος Γριβέας ο πρόεδρος».

Το Πολυμελές Πρωτοδικείο της Αθήνας επιβεβαίωσε παράλληλα το ρεπορτάζ του Documento αναφορικά με τον Κυριάκο Γριβέα και τα επισφαλή δάνεια του Ταχυδρομικού Ταμιευτηρίου. Στην απόφαση αναφέρεται χαρακτηριστικά ότι «είναι αληθές ότι ο Κυριάκος Γριβέας, καθώς και η σύζυγός του, κατέστησαν ελεγχόμενοι τόσο από την Αρχή Καταπολέμησης της Νομιμοποίησης Εσόδων από εγκληματική δραστηριότητα, όσο και από τις αρμόδιες εισαγγελικές Αρχές κατά της διαφθοράς, σχετικά με επισφαλή δάνεια που λάβει εταιρίες ιδιοκτησίας τους από το Ταχυδρομικό Ταμιευτήριο». Παράλληλα, η απόφαση επιβεβαιώνει ότι στο ζεύγος Γριβέα είχε ασκηθεί και ποινική δίωξη σοβαρά αδικήματα μεταξύ των οποίων και το ξέπλυμα βρόμικου χρήματος.

Κατά το δικαστήριο η συνεργασία Ράπτη - Γριβέα την οποία αποκάλυψε με διαδοχικά δημοσιεύματα τόσο το Documento όσο και το documentonews.gr είναι πραγματική και επομένως το ρεπορτάζ απολύτως αληθές. Η απόφαση αναφέρει συγκεκριμένα ότι όσα γράφονται στα δημοσιεύματα του documentonews.gr αναφορικά με το ότι «η συνεργασία μεταξύ του δεύτερου ενάγοντος (σ.σ. Χρήστος Ράπτης) και του Κυριάκου Γριβέα έλαβε χώρα την επίμαχη περίοδο που έπαιρναν θαλασσοδάνεια τα οποία μετέτρεπαν σε προσωπικό χρήμα, ουδόλως συνιστούν ψευδή γεγονότα, καθόσον ο Κυριάκος Γριβέας κατέστη πράγματι ελεγχόμενος για δάνεια που είχε λάβει από το Ταχυδρομικό Ταμιευτήριο, τα οποία ναι μεν είχαν ληφθεί το 2009, πλην όμως ο έλεγχος της οικονομικής και επιχειρηματικής του δραστηριότητας αφορούσε μέχρι και το 2011, έτος κατά το οποό άρχισε τη λειτουργία του το iefimerida.gr». Το δικαστήριο έκρινε επιπλέον ότι σε δημοσίευμα για την επιχειρηματική δράση του Γριβέα, ευλόγως περιλαμβάνεται και η συνεργασία του με τον Ράπτη και τον ιστότοπο iefimerida.gr.

Τέλος, στην απόφαση επισημαίνεται οτι η φράση «το iefimerida.gr έγινε με λεφτά του υπόδικου Γριβέα» δεν περιέχει ψευδές γεγονός καθώς αφενός δεν αποδείχθηκε ότι δεν ιδρύθηκε με τα χρήματα του Γριβέα, αφετέρου η εταιρία έκδοσης του iefimerida.gr ηταν κατά το παρελθόν συμφερόντων του εν λόγω επιχειρηματία. Καταλήγοντας το δικαστήριο επισημαίνει ότι ο Κώστας Βαξεβάνης και το documentonews.gr όχι απλώς δεν συκοφάντησαν τον Χρήστο Ράπτη ή την ιστοσελίδα του, αλλά προχώρησαν στη δημοσίευση των συγκεκριμένων πληροφοριών προκειμένου να ενημερώσουν το κοινό σχετικά με τις ποινικές εκκρεμότητες και τις επιχειρηματικές δραστηριότητες του Κυριάκου Γριβέα στις οποίες εντάσσεται, κατά το Πολυμελές Πρωτοδικείο της Αθήνας, και η ίδρυση του iefimerida.gr γεγονός που, όπως κρίνει το δικαστήριο, ενδιέφερε το κοινό εν όψει του ότι πρόκειται για μέσο ενημέρωσης με απήχηση. Σημειώνεται ότι το δικαστήριο καταδίκασε τον Ράπτη και την εταιρία του στην καταβολή των δικαστικών εξόδων.

ΣΧΟΛΙΑ

Το Documento σέβεται όλες τις απόψεις, οι οποίες ωστόσο απηχούν αποκλειστικά και μόνον τη γνώμη των χρηστών. Διατηρούμε το δικαίωμά μας να μην αναρτούμε υβριστικά σχόλια και διαφημίσεις. Σχόλια που παραπέμπουν με ενεργό link σε άλλα sites δεν θα δημοσιεύονται. Χρήστες που δεν σέβονται αυτούς τους κανόνες θα αποκλείονται.