Φυσικό Αέριο Αττικής: Το αύριο της ενέργειας είναι ήδη εδώ!

Το Φυσικό Αέριο Αττικής εισέρχεται σε μια νέα εποχή με βασικά στοιχεία την είσοδό της στην αγορά ηλεκτρικής ενέργειας και τη διάθεση συνδυαστικών πακέτων ενέργειας, τη σύναψη συνεργασιών με σημαντικές εταιρείες του κλάδου των τηλεπικοινωνιών, των τραπεζών και της ασφάλειας, καθώς και τη βελτιωμένη εμπειρία των πελατών της μέσα από την πλήρη αναβάθμιση των συστημάτων και των υπηρεσιών της.

Τη νέα εποχή στην οποία εισέρχεται η εταιρεία από την 1η Ιανουαρίου 2018 παρουσίασε το Φυσικό Αέριο Αττικής σε μια ειδική εορταστική εκδήλωση, στην οποία παραβρέθηκαν σημαντικοί εκπρόσωποι του επιχειρηματικού κόσμου, φορέων της αγοράς ενέργειας και των ΜΜΕ.

Έχοντας ήδη διαγράψει μια πορεία 160 ετών στον χώρο της ενέργειας, το Φυσικό Αέριο Αττικής παρουσίασε για πρώτη φορά τη νέα στρατηγική του, τα επιχειρησιακά του σχέδια όσον αφορά στην είσοδό του στην αγορά ηλεκτρικής ενέργειας και τα οφέλη που φέρνει η επόμενη ημέρα της εταιρείας για τους υφιστάμενους και μελλοντικούς πελάτες της.

Ειδικότερα, ο Γενικός Διευθυντής της εταιρείας, κ. Γιάννης Μητρόπουλος, παρουσίασε την αναμορφωμένη στρατηγική για το Φυσικό Αέριο Αττικής που κινείται γύρω από 6 άξονες:

· Συνδυαστικά πακέτα ενέργειας

· Γεωγραφική επέκταση

· Συνεργασίες

· Εξωστρέφεια & επενδύσεις

· Υπηρεσίες προστιθέμενης αξίας

· Κοινωνική δέσμευση & υπευθυνότητα

Με όπλο την αδιαμφισβήτητη εμπειρία και τεχνογνωσία της στην παροχή φυσικού αερίου, με την είσοδο της στην αγορά ηλεκτρικού ρεύματος από 1/1/2018, το Φυσικό Αέριο Αττικής θα προσφέρει ανταγωνιστικά συνδυαστικά πακέτα ενέργειας που θα παρέχουν διευρυμένες δυνατότητες και θα δημιουργούν προστιθέμενη αξία για τους πελάτες της. Τις υπηρεσίες της εταιρείας Φυσικό Αέριο Αττικής στον κλάδο του φυσικού αερίου θα μπορούν να απολαύσουν νοικοκυριά και επιχειρήσεις που ζουν και δραστηριοποιούνται σε οποιαδήποτε περιοχή της Ελλάδας υπάρχει δίκτυο φυσικού αερίου, ενώ οι υπηρεσίες της στον κλάδο του ηλεκτρισμού θα απευθύνονται στο σύνολο των νοικοκυριών και επιχειρήσεων της χώρας.

Για την υλοποίηση της στρατηγικής της στη νέα εποχή, το Φυσικό Αέριο Αττικής έχει ήδη συνάψει μια σειρά σημαντικών συνεργασιών με κορυφαίες εταιρείες διαφορετικών κλάδων, μεταξύ των οποίων οι Vodafone, Alpha Bank, EuropeAssistance και Interamerican. Μέσα από τη συνεργασία με τη Vodafone, οι καταναλωτές θα έχουν πρόσβαση σε όλα τα προϊόντα και τις υπηρεσίες στο Φυσικό Αέριο Αττικής σε συνδυασμό με τη συνολική εμπειρία εξυπηρέτησης μέσω του δικτύου της Vodafone. Η συνεργασία με την Alpha Bank αφορά στην ένταξη του Φυσικού Αερίου Αττικής στο δίκτυο των συνεργατών του προγράμματος bonus. Μέσω της συνεργασίας με την EuropeAssistance, οι πελάτες στο Φυσικό Αέριο Αττικής θα απολαμβάνουν υπηρεσίες καθημερινής βοήθειας και προστασίας (όπως επείγουσα τεχνική βοήθεια σε έκτακτες βλάβες στο σπίτι ή την επιχείρηση), ενώ η συνεργασία με τον όμιλο της Interamerican θα τους προσφέρει ασφάλεια του περιεχομένου του σπιτιού τους σε περίπτωση κλοπής (για ποσό μέχρι 3.000 ευρώ).

Σημαντικό άξονα της νέας στρατηγικής αποτελεί και η συνολική αναβάθμιση και εξέλιξη της εμπειρίας εξυπηρέτησης που προσφέρει πλέον η εταιρεία στους πελάτες της, μέσα από νέα συστήματα υποδομής, τη διεύρυνση της online εξυπηρέτησης, την παροχή καινοτόμων και εξατομικευμένων υπηρεσιών και τον πρωτοποριακό λογαριασμό που θα απαντά ακόμα πιο στοχευμένα και αποτελεσματικά στις σύγχρονες ανάγκες των καταναλωτών.

Δίνοντας το στίγμα της επόμενης ημέρας για τους καταναλωτές στο Φυσικό Αέριο Αττικής, ο κ. Γ. Μητρόπουλος δήλωσε: «Ως Φυσικό Αέριο Αττικής έχουμε διαγράψει μια μακρά και συνεπή πορεία στον χρόνο και έχοντας πλέον συμπληρώσει 160 χρόνια παρουσίας στον χώρο της ενέργειας, είμαστε σε θέση να εισέλθουμε στο αύριο με βασική παρακαταθήκη μας το μοναδικό κύρος και την αξιοπιστία που μας διακρίνει.

Πιστεύουμε πραγματικά ότι οι καταναλωτές στην Ελλάδα αξίζουν να έχουν επιλογές και να λαμβάνουν υπηρεσίες προστιθέμενης αξίας. Μέσα από όσα σχεδιάζουμε και παρουσιάσαμε σήμερα, δίνουμε στην ουσία τη δυνατότητα στους πελάτες μας να απολαύσουν υπηρεσίες και προϊόντα που ήταν μέχρι τώρα διαθέσιμα μόνο σε ώριμες αγορές, όπως αυτές της Δυτικής Ευρώπης. Και αυτό είναι μια πραγματική και ουσιαστική καινοτομία».