ΓΕΡΜΑΝΟΣ: Ο πελάτης στο επίκεντρο και το 2020

ΓΕΡΜΑΝΟΣ: Ο πελάτης στο επίκεντρο και το 2020

Προσαρμοστικότητα και ευελιξία επέδειξε το 2020 η εταιρεία ΓΕΡΜΑΝΟΣ, σύμφωνα με όσα ανακοινώθηκαν στο ετήσιο συνέδριο συνεργατών της, που φέτος για πρώτη φορά πραγματοποιήθηκε ψηφιακά.

Από τα υπερσύγχρονα studio της COSMOTE TV, 2.000 συνεργάτες και εργαζόμενοι των καταστημάτων ΓΕΡΜΑΝΟΣ από όλη την Ελλάδα, σε ζωντανή σύνδεση, έκαναν μια αποτίμηση της πολύ ιδιαίτερης χρονιάς που πέρασε και ενημερώθηκαν για τους αναπτυξιακούς στόχους του 2021.

Όπως σημειώθηκε, παρά τις αντιξοότητες, η ΓΕΡΜΑΝΟΣ πέτυχε τους στόχους της αντισταθμίζοντας τις απώλειες από το lockdown και τον περιορισμό στην επισκεψιμότητα, μέσα από το e-shop της, με τη χρήση ψηφιακών εργαλείων, με κατάλληλες προτάσεις για τους καταναλωτές, αλλά και με δυνατές προσφορές που έτρεξαν όλη τη χρονιά.

Επίσης, σε σχέση με πέρυσι η ΓΕΡΜΑΝΟΣ πέτυχε ενίσχυση των πωλήσεων των τηλεπικοινωνιακών υπηρεσιών COSMOTE σε σταθερή, κινητή και τηλεόραση. Σημαντικά αυξήθηκαν και οι συνδέσεις COSMOTE Mobile Internet, καθώς και οι συνδέσεις VDSL.

Όπως αναφέρθηκε, τα καταστήματα ΓΕΡΜΑΝΟΣ διατήρησαν τη θέση τους ως Νο1 προορισμός για service προϊόντων τεχνολογίας και κινητού, ενώ το 2020 πάνω από το 55% των επισκευών πραγματοποιήθηκαν άμεσα εντός καταστήματος.

«Η πανδημία άλλαξε τα πάντα γύρω μας, το περιβάλλον, τις ανάγκες μας, τις συμπεριφορές μας. Στην ΓΕΡΜΑΝΟΣ κινηθήκαμε γρήγορα, σκεφτήκαμε διαφορετικά και δουλέψαμε σαν οικογένεια. Καταφέραμε άμεσα να αλλάξουμε τον τρόπο που επικοινωνούμε, που εξυπηρετούμε, που πουλάμε τα προϊόντα μας. Αποδείξαμε ότι μπορούμε να προσαρμοζόμαστε αποτελεσματικά στις νέες συνθήκες, πάντα, προς όφελος των πελατών μας. Γιατί η αλλαγή είναι στην κουλτούρα μας, είναι στο DNA της ΓΕΡΜΑΝΟΣ. Με κατανόηση, φροντίδα και εμπιστοσύνη θα συνεχίσουμε να επενδύουμε στον πελάτη, βάζοντάς τον στην καρδιά της τεχνολογίας», δήλωσε σχετικά ο Chief Customer Operations Officer του ομίλου ΟΤΕ, Θανάσης Στράτος (φωτογραφία), και ευχαρίστησε τους ανθρώπους της ΓΕΡΜΑΝΟΣ για τη σκληρή δουλειά και την αφοσίωσή τους στον πελάτη, παραμένοντας δίπλα του, ακόμα και στα δύσκολα.

Στο συνέδριο συμμετείχε ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος του ομίλου ΟΤΕ, Μιχάλης Τσαμάζ, ο οποίος αναφέρθηκε στη σημαντική συμβολή του ομίλου ΟΤΕ, των υποδομών του, αλλά και της αλυσίδας ΓΕΡΜΑΝΟΣ στη νέα κανονικότητα, ενώ εξήρε το πάθος των ανθρώπων της.

Οι κ.κ. Κώστας Βούζας, διευθυντής BU Retail του ομίλου ΟΤΕ, και Πέτρος Παπαγγέλης, διευθυντής δικτύου καταστημάτων ομίλου ΟΤΕ, παρουσίασαν από την πλευρά τους στους συνεργάτες τα πλάνα και τους στόχους της αλυσίδας για το 2021, δίνοντας έμφαση στη σύγκλιση του ψηφιακού και του φυσικού καταστήματος και την ανάγκη για πελατοκεντρικότητα και καινοτομία.

Μια καλή χρονιά το 2020 για τη ΓΕΡΜΑΝΟΣ

Όπως σημειώθηκε στο συνέδριο, τη χρονιά που πέρασε, τα καταστήματα ΓΕΡΜΑΝΟΣ προσαρμόστηκαν γρήγορα στις δύσκολες συνθήκες και παρέμειναν ανοιχτά, δίπλα στον πελάτη, καλύπτοντας την αυξημένη ζήτηση για τηλεπικοινωνιακές υπηρεσίες. Η αξία του φυσικού καταστήματος ήταν καθοριστική για την καθημερινότητα των πελατών. Μακριά από την ασφάλεια του σπιτιού τους, και τηρώντας όλα τα μέτρα προστασίας, οι άνθρωποι της ΓΕΡΜΑΝΟΣ έβαλαν πάνω απ’ όλα τον πελάτη και τα θέλω του.

Όπως σημειώθηκε, παρά τη ραγδαία ανάπτυξη του e-commerce, το φυσικό κατάστημα ήταν, είναι και θα είναι εδώ, γιατί προσφέρει μια ξεχωριστή, ανθρωποκεντρική εμπειρία, μια προσωποποιημένη εξυπηρέτηση. Η ΓΕΡΜΑΝΟΣ επενδύει συνολικά στο ταξίδι του πελάτη (customer journey), με το φυσικό κατάστημα και το e-shop να λειτουργούν συμπληρωματικά.

Στο συνέδριο αναφέρθηκε επίσης ότι παρά τις αντιξοότητες, η ΓΕΡΜΑΝΟΣ συνέχισε απρόσκοπτα τη λειτουργία της και κατόρθωσε να πετύχει τους στόχους της, αντισταθμίζοντας τις απώλειες από το lockdown και τον περιορισμό στην επισκεψιμότητα, μέσα από το e-shop της, με τη χρήση ψηφιακών εργαλείων, με κατάλληλες προτάσεις για τους καταναλωτές, αλλά και με δυνατές προσφορές που έτρεξαν καθ’ όλη τη διάρκεια της χρονιάς και έδωσαν ώθηση στις πωλήσεις.

Σημειώθηκε ακόμα ότι σε σχέση με πέρυσι, η ΓΕΡΜΑΝΟΣ πέτυχε ενίσχυση των πωλήσεων των τηλεπικοινωνιακών υπηρεσιών COSMOTE σε σταθερή, κινητή και τηλεόραση.

Σημαντικά αυξήθηκαν και οι συνδέσεις COSMOTE Mobile Internet, καθώς και οι συνδέσεις σταθερού Internet υψηλών ταχυτήτων (VDSL), απαραίτητες στην καθημερινότητα των πολιτών για να μπορούν να επικοινωνούν, να εργάζονται, να μαθαίνουν και να ψυχαγωγούνται. Τέλος, αύξηση σημειώθηκε στις περισσότερες κατηγορίες προϊόντων τεχνολογίας.

Όπως αναφέρθηκε επίσης στο συνέδριο, τα καταστήματα ΓΕΡΜΑΝΟΣ διατήρησαν τη θέση τους ως Νο1 προορισμός για service προϊόντων τεχνολογίας και κινητού (με βάση πανελλαδική μελέτη της εταιρείας σε δείγμα 9.000 ατόμων), ενώ το 2020, μάλιστα, πάνω από το 55% των επισκευών πραγματοποιήθηκαν άμεσα εντός καταστήματος.

Τέλος, αναφέρθηκε ότι κατά το 2020 το YouTube κανάλι της ΓΕΡΜΑΝΟΣ συνέχισε να προσελκύει το νεανικό κοινό παραμένοντας στην 1η θέση μεταξύ των brands που ασχολούνται με τεχνολογία και τηλεπικοινωνίες, με περισσότερους από 246.000 subscribers.

Τελευταίες ΕιδήσειςDropdown Arrow
preloader
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Documento Newsletter