Γιατί οι “μαυρισμένες” μπανάνες είναι πιο υγιεινές

Οι λάτρεις της υγείας είναι υπερασπιστές της μπανάνας αφού τα οφέλη της είναι πολλά. Μπορείτε να την προσθέσετε στα smoothies σας, σε ροφήματα πρωτεΐνης, ή απλά να φάτε μια για να καταπολεμήσετε το βασανιστικό αίσθημα της πείνας.

Ωστόσο, αποφεύγουμε να τρώμε μπανάνες που είναι γεμάτες μαύρα στίγματα. Πρόσφατη έρευνα στην Ιαπωνία διαπίστωσε κάποια απίστευτα οφέλη σε αυτές τις λίγο μαυρισμένες μπανάνες που συνήθως βρίσκουν μια θέση στον κάλαθο των αχρήστων.

Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο στο runnfun

ΣΧΟΛΙΑ

Το Documento σέβεται όλες τις απόψεις, οι οποίες ωστόσο απηχούν αποκλειστικά και μόνον τη γνώμη των χρηστών. Διατηρούμε το δικαίωμά μας να μην αναρτούμε υβριστικά σχόλια και διαφημίσεις. Σχόλια που παραπέμπουν με ενεργό link σε άλλα sites δεν θα δημοσιεύονται. Χρήστες που δεν σέβονται αυτούς τους κανόνες θα αποκλείονται.